0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Modowo-blogowo

blogi.szafa.pl/ /zett69

cze. 18

RECENZJA Essence - Pomadka do ust

dodane przez: zett69 dn. 18-06-2012 r.
RECENZJA Essence - Pomadka do ust

 

Essence - Pomadka do ust

Gładka konsystencja pomadek pozwala na wyjątkowo łatwą aplikacje pozostawiając na ustach wrażenie mokrej tafli. Jednym ruchem można uzyskać pożądany efekt intensywności koloru. Stylowe opakowanie w kolorze szminki zapewni odpowiednie dobranie koloru już od zewnątrz. Dzięki zawartości witaminy E doskonale odżywia i ochrania usta. Pomadki wzbogacone są cudownym zapachem. W zależności od ilości nałożonego produktu usta można delikatnie lub intensywnie podkreślić.


Moja opinia: Posiadam dwa kolory tych pomadek i jestem zachwycona. Osobiscie nie lubie szminek a te pomadki sa połaczeniem szminki i błyszczyka w jednym :) W najblizszym czasie planuje kupic jeszcze inne odcienie.
Zalety: -Cudowny zapach -intensywny kolor -dosyć długo sie utrzymuja na ustach - dobra cena ok 9 zł - miekkie usta
Wady: - rozpuszczaja sie kiedy jest za goraco na dworze - trudno zmyc kiedy sie wyjedzie po za usta

 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


askasu

askasu napisała:

dodane: 23-06-2012 10:43

Jak zawsze jestem w Naturze i chce kupić tę pomadkę, to nie ma odcienia, który sobie upatrzyłam:p pech, hehe
 

young_girl
Zobacz blog

young_girl napisała:

dodane: 21-06-2012 10:15

Ja chciałam ją kupić, ale niestety nie lubię takich szminek. Wolę takie matowe :)
 

Sheson

Sheson napisała:

dodane: 18-06-2012 10:52

ja tez mam tą szminke i również polecam:)
 

Eweelinka1990
Zobacz blog

Eweelinka1990 napisała:

dodane: 18-06-2012 09:46

chyba skuszę się na jakiś odcień tej pomadeczki :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Modowo-blogowo

Prowadzony przez:
zett69

Prowadze juz bloga o modzie pod adresem: http://entrailless.blogspot.com/ jednak nie chce ograniczac sie do jednego portalu :) Tutaj zajme sie głównie recenzjami kosmetyków i stylizacjami paznokci :)

O mnie

zett69

Na szafie od: 19-11-2011

Obserwuj

Mam 19 lat i mieszkam na Śląsku. Moda bardziej zaczęłam interesować sie ok 2 lat temu i dlatego powstał pomysł prowadzenia tego bloga :) Z pozostałych zainteresowań kocham fotografie która jest moim drugim zyciem .

Obserwują blog
ivaa15
edytka137
cassia89
LadyDitha

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0