0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Modowo-blogowo

blogi.szafa.pl/ /zett69

Najnowsze wpisy w kategorii misz-masz

Ostatnie nabytki kosmetyczne
luty 18

Ostatnie nabytki kosmetyczne

Dzisiaj pokaże Wam moje ostatnie nabytki kosmetyczne : 1. Perfum La Rive - wybrałąm sobie go jako prezent na walentynki od mojego Narzeczonego. Kocham ten  zapach a ostatni raz te perfumy miałam ok 3 lat temu. 2. Maseczka Rival de Loop zielone jabłuszko - nie miałam jej wczesnej i... Czytaj więcej

komentarzy: 4
makijaż codzienny  perłowy
sty. 11

makijaż codzienny perłowy

      Czytaj więcej

komentarzy: 4
Makijaż pierwszy :)
lis. 21

Makijaż pierwszy :)

  Witajcie :) dzis pokażę wam moje dwa pierwsze makijaże jakie ostatnio zrobiłam. Zawsze podobały mi sie pienie pomalowane oczy ale z moimi powiekami ciezko coś zrobic :( Ale kiedy obejrzałam kilka filmików o makijażu oczu postanowiłam spróbować i wyszło to :       Wiem... Czytaj więcej

komentarzy: 8
Ksiazki na sierpien
sie. 05

Ksiazki na sierpien

    Mój stos ksiazek na sierpien :) Uwielbiam czytac niestety przez prace mam mało czasu. Przeczytałam juz wiele ksiazek  i chciałam bym abyscie poleiły mi coś fajnego :) Nie mam okreslonego gatunku literackiego - byle ksiazka była ciekawa i wciagajaca. Czekam na wasze propozycje :)   Czytaj więcej

komentarzy: 13
Nowosci kosmetyczne lipca
lip. 28

Nowosci kosmetyczne lipca

 Witam Was po dosyc długiej nieobecnościn spowodowanej wyjazdem juz powracam :) Mam do pokazania kilka nowości kosmetycznych z których niedługo pojawi sie kilka recenzji :)       Piszcie co sadzicie o tych kosmetykach bo wiekszosc mkupiłam pierwszy raz .     Czytaj więcej

komentarzy: 5
Moja kolekcja cieni do powiek
lip. 16

Moja kolekcja cieni do powiek

 Przedstawiam wam moje cienie do powiek. Nie sa one super markowe, po za ostatnimi dwiema paletkami wszystkie dostałam w prezencie. Nigdy nie malowałam sie cieniami, dopiero zaczynam wiec dopiero sie samoucze w tej dziedzinie :))             Czytaj więcej

komentarzy: 2
Nowości !
lip. 14

Nowości !

 Wróciłam wczoraj z Hiszpani i przywiozłam sobie kilka rzeczy którymi chciałam sie z Wami podzielic :)        Pewnie jeszcze nie wszyscy wiedza ale obsesyjnie uwielbiam krowy xD Moja kolekcja jest juz dosyc pokaźna xD  Cienie niestety wyszły jak wyszły bo nie mam... Czytaj więcej

komentarzy: 4
Neonowy róz
cze. 27

Neonowy róz

    Kiedy tylko zobaczyłam te szpilki od razu sie w nich zakochałam <3 (niestety na zdjeciu sa mniej rózowe niz naprawde)   Co o nich sadzicie ?:))   Czytaj więcej

komentarzy: 8
Haul czerwcowy
cze. 25

Haul czerwcowy

  Tak wiec pokazuje dziś nowosci które zakupiłam w miesiacu czerwcu :  1. Chusteczki do demakijazu z biedronki ok 5 zł 2. sportowe spodenki Pepco - 9,99 zł 3. Góra od stroju( nie pamietam sklepu) 16,99zl + dół (F&F)19,99zl 4. Trampki Atmosphere w Pepco za 9,99 zł (na zywo maja... Czytaj więcej

komentarzy: 6
1
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Modowo-blogowo

Prowadzony przez:
zett69

Prowadze juz bloga o modzie pod adresem: http://entrailless.blogspot.com/ jednak nie chce ograniczac sie do jednego portalu :) Tutaj zajme sie głównie recenzjami kosmetyków i stylizacjami paznokci :)

O mnie

zett69

Na szafie od: 19-11-2011

Obserwuj

Mam 19 lat i mieszkam na Śląsku. Moda bardziej zaczęłam interesować sie ok 2 lat temu i dlatego powstał pomysł prowadzenia tego bloga :) Z pozostałych zainteresowań kocham fotografie która jest moim drugim zyciem .

Obserwują blog
ivaa15
edytka137
cassia89
LadyDitha