0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

marzenie o pięknej figurze :)

blogi.szafa.pl/ /szczurka21

mar. 16

dzień 17?

dodane przez: szczurka21 dn. 16-03-2013 r.

pewnei zastanawiacie się czemu nie pisze ?

otóż po ostanich opiniach stwierdziłam że mój cłąy wysiłek na marne ..

i dlatego od jutra zmieniam swoje plany 

tzn będzie skakanka 30 min 

później koło 20 min i na koniec troche na posladki i na nogi 

jelsi to mi nie pomoże to tylko dieta mi zostanie 

tak jestem złamana i mam doła - bo 2 tygodnie ćwiczęń na marne...:(

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


paskunis93
Zobacz blog

paskunis93 napisała:

dodane: 20-03-2013 18:25

coś ucichło ostatnio...
 

darrrrruchna
Zobacz blog

darrrrruchna napisała:

dodane: 19-03-2013 21:51

dlaczego tu tak pusto i od paru dni nie ma wpisów?
 

devilgirl69

devilgirl69 napisała:

dodane: 17-03-2013 18:09

żeby spalić tk. tłuszczową polecam killera lub turbo :) do modelowania polecam skalpel, który świetnie to robi i pozbywa się cellulitu i duety :) najważniejsza to dyscyplina, i nie stawiaj sobie presji czasu, bo tylko będziesz się dołować, a po co :) i porównuj się z innymi ;) takim sposobem to ja już bym dawno odpuściła :)
 

szczurka21
Zobacz blog

szczurka21 napisała:

dodane: 17-03-2013 17:32

fredeczkaa dziękuje Ci :) skorzystam :)
 

fredeczkaa

fredeczkaa napisała:

dodane: 17-03-2013 12:58

kurcze skopiowalam wszystko, razem z tabelami kalorii .

podwieczorek - ananas 2 plastry

kolacja - Gotowana fasolka szparagowa z prażonymi pestkami dyni i otrębami. Sok z pomarańczy wyciśnięty
i rozcieńczony wodą.
 

fredeczkaa

fredeczkaa napisała:

dodane: 17-03-2013 12:56

szczurka zielona herbate pij po posilku, przed posilkiem mozna pic czerwona. Mozesz dodawac starty korzen imbiru, on przyspiesza metabolizm. I nie ma czegos takiego jak jedzenie do 17. jesc trzeba co 3,5 godz . Wieksze przerwy sprawiaja ,ze organizm zaczyna "odkladac" zapasy. Miesa nie je sie wieczorem i owocow. Mieso gnije w zoladku a owoce fermentuja. Jedz nie pozniej niz 3 godz przed polozeniem sie spac.

a to przykladowy jadlospis na caly dzien :) przy 1200kcal. Dietetyczka obliczyla,ze tyle potrzebuje aby chudnac.

śniadanie
Jajecznica z pieczarkami i szczypiorkiem.
II śniadanie
Surówka z marchwi, selera i jabłka. Posypać pestkami słonecznika. polać jogurtem naturalnym.
obiad
Dorsz pieczony w folii w piekarniku ( do przyprawienia czosnek, sól i pieprz). Kasza jaglana
gotowana, gotowany brokuł polany jogurtem naturalnym, kapusta kwaszona z dodatkiem oleju
słonecznikowego i naci pietruszki. Dorsza po wyjęciu z piekarnika skropić sokiem z cytryny.
podwieczorek
Owoce
produkt lub potrawa
ilość
[g]
miara
domowa
energia
[kcal]
białko
[g]
tłuszcze
[g]
węglowodany
ogółem[g]
błonnik
[g]
Jaja kurze całe 130 dwa 180.7 16.3 12.6 0.8 0.0
Szczypiorek 5 1 łyżka 1.5 0.2 0.0 0.2 0.1
Pieczarka uprawna, świeża 100 5 sztuk 17.0 2.7 0.4 2.6 2.0
Olej rzepakowy o obniżonej
zawartości kwasu erukowego
9 łyżka 79.6 0.0 9.0 0.0 0.0
suma: 244.0 278.7 19.2 22.0 3.6 2.1
produkt lub potrawa
ilość
[g]
miara
domowa
energia
[kcal]
białko
[g]
tłuszcze
[g]
węglowodany ogółem
[g]
błonnik
[g]
Marchew 110 1 duża 29.7 1.1 0.2 9.6 4.0
Seler korzeniowy 60 2 cm plaster 12.6 1.0 0.2 4.6 2.9
Słonecznik, nasiona 5 1 łyżeczka 28.1 1.2 2.2 1.2 0.3
Jabłko 200
średnia
sztuka
92.0 0.8 0.8 24.2 4.0
Jogurt naturalny, 2%
tłuszczu
50 2 łyżki 30.0 2.1 1.0 3.1 0.0
suma: 425.0 192.4 6.2 4.4 42.7 11.2
produkt lub potrawa
ilość
[g]
miara
domowa
energia
[kcal]
białko
[g]
tłuszcze
[g]
węglowodany ogółem
[g]
błonnik
[g]
Dorsz, świeży, filety bez
skóry
100 1 filet cienki 70.0 16.5 0.3 0.0 0.0
Brokuły 225 1/2 sztuki 60.8 6.8 0.9 11.7 5.6
Kapusta kwaszona 100 1 szklanka 12.0 1.1 0.2 3.4 2.1
Jogurt naturalny, 2%
tłuszczu
25 1 łyżka 15.0 1.1 0.5 1.6 0.0
Pietruszka, liście 5 1 łyżeczka 2.1 0.2 0.0 0.4 0.2
Olej słonecznikowy 5 1 łyżeczka 44.2 0.0 5.0 0.0 0.0
Kasza jaglana 30 2 łyżki 103.8 3.1 0.9 21.5 1.0
suma: 490.0 307.8 28.8 7.8 38.6 8.9
Strona 2 z 15
file:///C:/Aliant/szablony/tmp1.html 2013-03-02
kolacja
Gotowana fasolka szparagowa z prażonymi pestkami dyni i otrębami. Sok z pomarańczy wyciśnięty
i rozcieńczony wodą.
produkt lub potrawa ilość [g] miara domowa energia [kcal] białko [g] tłuszcze [g] węglowodany ogółem[g] błonnik [g]
Ananas 490 2 plastry 264.6 2.0 1.0 66.6 5.9
suma: 490.0 264.6 2.0 1.0 66.6 5.9
produkt lub potrawa
ilość
[g]
miara domowa
energia
[kcal]
białko
[g]
tłuszcze
[g]
węglowodany ogółem
[g]
błonnik
[g]
Fasolka szparagowa,
mrożona
200
1/2
opakowania
48.0 4.4 0.4 13.6 7.0
Dynia, pestki 5 1 łyżeczka 27.8 1.2 2.3 0.9 0.3
Otręby pszenne 10 2 łyżki 18.5 1.6 0.5 6.2 4.2
Pomarańcza 240 1 szt. obrana 105.6 2.2 0.5 27.1 4.6
suma: 455.0 199.9 9.4 3.6 47.8 16.1
Strona 3 z 15
file:///
 

-Karolina-

-Karolina- napisała:

dodane: 17-03-2013 10:59

Mel B. na youtube 10min ćwiczenia ale czujesz że cwiczysz
 

0lcia

0lcia napisała:

dodane: 17-03-2013 10:12

nie oczekuj efektów po 2 tygodniach, cwicz dalej, ja nie widziałam efektów tez, ale wytrwałość pomogła i nagle zaczely spadac centymetry, najgorsze co mozesz zrobić to się poddac w tym momencie, a jesli bedziesz ciagle zmieniać cwiczenia to nie będzie dobrze, mięsnie muszą się przyzwyczaić do ćwiczeń, dopiero po jakimś czasie widać efekty:)
 

szczurka21
Zobacz blog

szczurka21 napisała:

dodane: 17-03-2013 09:44

nie mówię że bez przerwy , przecież do tego trzeba dużej wprawy.
 

maretka
Zobacz blog

maretka napisała:

dodane: 17-03-2013 09:24

jak wytrzymasz 30 minut na skakance bez przerwy to podziwiam, to jest naprawdę trudne, a potem bolą bardzo mięśnie łydek.
 

szczurka21
Zobacz blog

szczurka21 napisała:

dodane: 17-03-2013 08:22

czyli najlepiej ćwiczyć cardio minimum 40 min 3 x w tygodniu ? a dopiero jak coś spale to ćwiczenia modelujące?
niektóre dziewczyny robia np skalpel codziennie
 

milva666

milva666 napisała:

dodane: 17-03-2013 08:18

jutro przeprowadzam się do nowego nareszcie własnego mieszkania i biorę się ostro za siebie jak na razie od postanowienia noworocznego zrzuciłam 2kg. wspólnie jest raźniej:)
 

devilgirl69

devilgirl69 napisała:

dodane: 17-03-2013 08:03

źle do tego podchodzisz :D nie można zakładać czasu, każdy organizm inaczej reaguje na te same ćwiczenia. Ja już ćwiczę z Chodakowską od listopada i dopiero przez tyle m-cy ubyło mi np. 1,5 cm w udach :D poza tym dieta też musi być bogata we wszystkie potrzebne składniki i przy aktywności fizycznej co najmniej te 1500-1800kcal musi być :) i przede wszystkim 3 razy w tyg. ćwiczenia, ćwicząc codziennie nie spalisz nic, rozbudujesz tylko mięśnie. Mięśnie potrzebują odpoczynku :)
 

szczurka21
Zobacz blog

szczurka21 napisała:

dodane: 17-03-2013 07:56

tyle że dietę też mam ograniczyłam wszytsko do minimum napoje gazowane w ogóle, dużo zeielonej herbaty, wody, mało chleba, duzo owoców warzyw jogurty..
 

fredeczkaa

fredeczkaa napisała:

dodane: 17-03-2013 06:32

dopiero tutaj weszlam ...... ja juz cwiczenie w roznego rodzaju dietach mam i z cwiczeniami tez bylo roznie ;)

obecnie jestem 2 tyg na diecie ustalanej przez dietetyczke. do tego silownia i zajecia prowadzone przez trenera. Skakanka 30min ? wspolczuje Cie niedlugo problemow ze stawami. Tez skakalam na skaknce, jednak nie robilam to na minuty tylko na skoki. 1200skokow w ciagu dnia . Efekt ? Straszny bol kolan po 2 czy 3 tygodniach. Wrecz nie do zniesienia ! i pamietaj, ze same cwiczenia nie starcza jesli chcesz schudnac. Dieta to (aż)! 70% sukcesu. Powodzenia :)

ja nie wiem ile schudlam jesli chodzi o kg, dowiem sie w poniedzialek. Za to ubrania po 2 tygodniach sa o rozmiar mniejsze, skora bardziej opieta, cialo jedrniejsze.. jestem bardzo zadowolona :)
 

ellieellie

ellieellie napisała:

dodane: 16-03-2013 23:20

urozmaicenie w treningach jest bardzo ważne! staraj się ćwiczyć systematycznie, robić różne ćwiczenia, a efekty pojawią się szybciej niż myślisz:)
 

TakieTam_

TakieTam_ napisała:

dodane: 16-03-2013 23:20

Polecam treningi Ewy Chodakowskiej, które znajdziesz na youtube. Szczególnie killer daje mocno w kość ;)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Mój blog zakładam z myślą o wszystkich kobietach które pragną ujędrnić swoje ciało:) naszym marzeniem nie jest uzyskanie rozmiaru xxs a jedynie ujędrnienie sylwetki oraz sprawienie że będziemy podobać sie sobie i bliskim :) zaznaczam że nie stosujemy rygorystycznych diet - zasada jest prosta ostatni posiłek do godziny 18 nie zaleznie czy mamy szkołę - pracę i czy nie zjadłyśmy obiadu - musimy pomyśleć o tym wcześniej 2 zasada to wyeliminowanie słodyczy - max raz w miesiącu mała nagroda - ale nie objadanie się paczkami cukierków ;) 3 - nie pijemy gazowanych napoi - WODA to nasze źródło piękna:) 4- eliminujemy jasne pieczywo, makarony itd - przestawiamy się na zdrowsze - ciemne 5- zero fast-food -ów oraz chipsów itd - MÓWIMY NIE CELLULITOWI :) 6 - najważniejsze ćwiczymy minimum 5 razy w tygodniu nasze ćwiczenia będą dostosowane tak aby każda z nas ćwiczyła całe ciało ze szczególną uwagą na partie z których chcemy zrzucić tłuszczyk a teraz najważniejsze proszę was o podanie do jutra do 20 swoich wymiarów tj. wymiar uda, łydki, pupy, talia - najszczyplejsze miejsce oraz brzuch na wysokości pępka z dopisaniem imienia proszę podawać w komentarzach jutro utworzę listę a od poniedziałku zaczniemy walkę z naszym galaretowatym ciałkiem - BO RAZEM MOŻNA WIĘCEJ :)

O mnie

szczurka21

Na szafie od: 08-01-2013

Obserwuj

tutaj podam moje cele - chce ujędrnić szczególnie pupę i nogi oraz wyszczuplić nieco brzuch nie chce stosować diet bo co prawda chudnę po nich ale ciało dalej lata jak galaretka ;;/ dlaczego blog ? bo uważam ze dzięki temu będziemy się wspólnie wspierać i już za miesiąc odnotujemy pierwsze efekty :)

Obserwują blog
xaguniax5
yooy1
paulis132
lilRenia
Katrina03
magdziath
kwasnazupa
feeeeling
ika_92
ja_smerfetka
sarax3
nuskaa18
ellieellie
Anniiiaa
Kuladajefula
lukasiclaudia
moremore
darrrrruchna
cziips
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0