0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Mój Pamiętnik

blogi.szafa.pl/ /sad_life

lip. 08

dni 2 i 3

dodane przez: sad_life dn. 08-07-2013 r.
dni 2 i 3

07.07.13

Dzień II.

Nie ma się czym chwalić, ćwiczeń zero, jedyny ruch to spacer i obsługa gości.


08.07.13 

Dzień III


Ćwiczenia:

Mel B:
- rozgrzewka ( 5minut)
- ABS (10minut)
- trening nóg (10 minut)
- trening brzucha (10 minut)
- trening pośladków (10 minut)
- rozciąganie (5minut)

łącznie : 50 minut
___________________________________________________________________

Nie wiem czy to coś pomaga, ale owijam brzuch folią spożywczą do ćwiczeń. W sumie jak ją ściagam to jest sama woda tam. Próbowała któraś z was pomaga to czy nie bardzo? Dziś postanowiłam wejść na wagę. Nie wiem co jest nie tak, po centymetrach widze że wcale nie przytyłam od 3 miesięcy a moja waga poszła 5 kg w góre ... Jestem załamana bo chce się odchudzić a nie przybierać na wadze. Ale jak to możliwe 5 kg? a w centrymetrach bez zmian?  Czy może być to spowodowane zatrzymaniem wody w organizmie ...

i nadszedł ten czas na podanie wymiarów, są przerażające, nawet nie zdawałam sobie sprawy że są one aż tak duże 

 

pomiary :

waga: 95 kg
wzrost: 166 cm
talia: 90cm
biodra: 112cm
uda: 122 cm
łydka:45 cm

___________________________________________________________________
 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


bomba146

bomba146 napisała:

dodane: 09-07-2013 10:22

To dobrze ze wybierasz ruch, hmm ja też spuchłam na początku+2 kg :) i tez ćwiczyłam z mel b plus skakanka :)
Wiec może postaw na jakies typowe cardio? na Youtube jest bardzo dużo tego wszystkiego, na pewno znajdziesz takie które Cie nie zmeczy a jak zmeczy? Maszeruj w trakcie i do następnego ćwiczenia będziesz miała siłe :)
 

Electrophile

Electrophile napisała:

dodane: 09-07-2013 00:34

Litości, folia spożywcza? Nie, to nie pomoże wytopić "tłuszczu". :) A co do aktywności, postaw na ruch - maszeruj (szybkie tempo), spróbuj truchtać ile możesz, bo od razu kondycji maratończyka mieć oczywiście nie będziesz. Gwarantuję, że zeby się dobrze wypocić nie będziesz potrzebowała żadnej folii spożywczej, przy takiej formie aktywności. Takie marsze rób max. 4 razy w tygodniu po około 40 minut, w między czasie możesz sobie robić te mel b, ale zostaw 1-2 dni w tygodniu na pełną regenerację.
 

agniehaa89
Zobacz blog

agniehaa89 napisała:

dodane: 08-07-2013 18:54

ćwiczyłam tydzień z mel b. moja waga poszła w górę, ale po tygodniu zaczęła spadać, nie wiem czym było to spowodowane :) folią nie owijałam się więc nie pomogę ;) dziś mam już 20 dzień za sobą, z tym że przerzuciłam się na Ewę i efekty już widać :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Mój Pamiętnik

Prowadzony przez:
sad_life

moje życie opisane w tym pamiętniku

O mnie

sad_life

Na szafie od: 31-05-2013

Obserwuj

Załamana życiem 18 latka.

Obserwują blog
laraa
fuckoffmondays

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1