0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Każdy ruch jest dobry :)

blogi.szafa.pl/ /saczek1

sty. 07

Ćwiczymy silną wolę ... dzień 3

dodane przez: saczek1 dn. 07-01-2014 r.
Ćwiczymy silną wolę ... dzień 3

           Trzeci dzień ćwiczeń za mną. Dziś na rozgrzewkę zrobiłam Mel B, następnie brzuch/boczki Tiffany Rothe, pośladki, brzuch i rozciąganie z Mel B. Niestety moja kondycja fiyczna nie pozwala jak na razie na wykonywanie wszystkich powtórzeń tak jak w filmikach, ale mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie coraz lepiej.

            Na zakończenie jak zwykle 10 minut hula hop, jednak myślę jakby je tu obciążyć, bo mam takie zwykłe leciutkie. Czytałam pomysły o wsypaniu ryżu, ale chyba bym nie zniosła tego hałasu latającego ryżu po kółku. Myślałam, że może mąka by się do tego nadała albo macie jakieś swoje sposoby lub pomysły? Posiadam też kółko z wypustkami, takie wielkie jak kierownica w tirze, ale to za duży ból jak dla mnie i też obawiam się czy tym kółkiem nie zrobię sobie większej szkody niż byłoby pożytku.

ćwiczenia, figura, wytrwałość, mel b, tiffany rothe,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 07-01-2014 21:52

ja mam wielkie, ciężkie hula hop z dużymi wypustkami i faktycznie na początku boli - aż chce się płakać, ale tylko pierwsze ok. 3 minuty, wtedy pojawią się większe siniaki, ale potem z czasem ciało jest na to odporne
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Na blogu będę zapisywać moje postępy w dążeniu do lepszej figury. Mam nadzieję, że stanie się zarówno motywacją do sumiennego wykonywania ćwiczeń i nie odpuszczania sobie.

O mnie

saczek1

Na szafie od: 24-11-2009

Obserwuj

Studentka ostatniego roku Ekonomii. W wolnych chwilach lubię tworzyć coś własnoręcznie, ostatnimi czasy głównie biżuterię.

Kategorie
Obserwują blog
sisi81i
Anniiiaa
Radiante

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0