0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

RoxiFoxi

blogi.szafa.pl/ /roksana88

maj 18

ZARA - Wasze opinie o marce

dodane przez: roksana88 dn. 18-05-2012 r.
ZARA - Wasze opinie o marce

Chciałabym poznać Wasze opinie o roznych markach... Na pierwszy rzut idzie hiszpanka...ZARA.

Prosiłabym o Wasze obiektywne opinie. Co do jakosci, materiałow, ceny... co Wam sie nawinie :) Moze bedzie to wskazowka, czy  300zł za kurtke z jeansu to za duzo czy za malo...

 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


sewenup1

sewenup1 napisała:

dodane: 05-06-2012 12:15

rudaaa12: ja mam odwrotnie ;) Buty z zary sa piekne, ale zamszowe---> bardzo szybko robia sie "wybielone" , ciuszki lubie ale bardzo rzadko kupuje z zarze. ;)
 

rudaaa12

rudaaa12 napisała:

dodane: 19-05-2012 12:10

buty owszem , ciuchy - NIE;P
 

lezysz
Zobacz blog

lezysz napisała:

dodane: 18-05-2012 22:32

no i co do butow- rewelacja, mam i botki i szpilki , i sa super wygodne;)
 

lezysz
Zobacz blog

lezysz napisała:

dodane: 18-05-2012 22:31

Mimo beznadziejnie wysokich cen lubie ZARE. Wolę czasem dopłacic i miec ciuchy/buty troche lepszej jakosci (oczywiscie przed zakupem musisz na to patrzec, aby nie trafic na jakiegos bubla)
Jednak jak juz cos kupuje, to wybieram rzeczy bardziej ponadczasowe, cos, co bede nosic przez pare sezonow lub dluzej. Tak samo polecam mango. No ale co najwazniejsze, przed zakupem musisz dokladnie sprawdzic, czy cena = jakosc:)
 

asica95
Zobacz blog

asica95 napisała:

dodane: 18-05-2012 22:18

Ja bardzo lubię tą markę,ale niestety ostatnio nie mogę sobie pozwolić na kupowanie w Zarze ,tak jak kiedyś bo ceny są powalające ,........chyba że z wyprzedaży:)
 

Alkoo

Alkoo napisała:

dodane: 18-05-2012 20:13

ciuchy z Zary są fajne ;) spodni tam nie kupuję, bo są za krótkie, ceny bluzek to przesada :D ale jakość mają dobrą i opłaca się kupować tylko na wyprzedarzach - niestety..
 

Asztarte
Zobacz blog

Asztarte napisała:

dodane: 18-05-2012 20:09

Mam dwa płaszcze, jesienny i zimowy. Oba są ciepłe, dobrze uszyte, porządne.Służą mi już kilka lat i posłużą kolejne. Kosztowały po ok 450 zł. Czy to dużo?W sumie nie wiem, jakby to rozłożyć na ilość lat użytkowania, wychodzą grosze. Nic innego nie mam, bo drożyzna, a buty- 36 jest ogromne.
 

wamper

wamper napisała:

dodane: 18-05-2012 20:03

ja osobiście uważam, że zara to świetna firma, czasem te ceny mnie powalają, sama mam w szafie wiele ciuchów tej firmy i je kocham :) buty niestety mi nie pasują,mam za duży rozmiar :D
zapraszam też do siebie,tu, mam świetną sukienkę tej firmy na sprzedaż :)
 

SnowWhie14

SnowWhie14 napisała:

dodane: 18-05-2012 19:26

Zara Zara Zara...uwielbiam ich ciuchy...ale 170 zł za mgiełkę to moim zdaniem lekkie przegięcie...mimo że faktycznie wszystko co mam z Zary jest znakomitej jakości , nic nie posypało mi się szybko... a właściwie wszystko co z niej mam mimo że niektóre rzeczy po parę lat to nadal są w idealnym stanie mimo sporego użytkowania...
 

marrta

marrta napisała:

dodane: 18-05-2012 18:54

uwielbiam buty z Zary. Ciuchy mnie nie zachwycają.
 

megi1375

megi1375 napisała:

dodane: 18-05-2012 18:33

z zary miałam kilka naprawdę ekstra rzeczy, które nawet po kilkudziesięciu praniach wyglądały ekstra...
ale trafiały się tez takie które po 1-2 praniach wyglądały jak szmaty...
mimo że prałam zgodnie z zaleceniami...
ja kupując rzeczy patrze na materiał :) nie kupie rzeczy jeśli materiał mi się wydaje lichy... ale to lata praktyki ;) teraz już raczej nie zdarza mi się kupić kiepskiej jakościowo rzeczy za spore kwoty:)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

RoxiFoxi

Prowadzony przez:
roksana88

Jeszcze nie wiem,czy tez blog bedzie mial sens i czy bedzie systematycznie uzupelniany... Ale postaram dzielic sie z Wami moimi spostrzeżeniami, uwagami, opiniami na temat ciuchów, kosmetyków, ludzi... Ot, to tyle! :) Roksana

O mnie

roksana88

Na szafie od: 05-02-2009

Obserwuj

Zajrzyj w szafę kobiety... ona Ci powie z kim masz do czynienia :)

Obserwują blog
pantyka0011
patrycja10002
Madddlen
pauleta1
PlusiaQ
emiiily
Liv221
young_girl
princesssska
cala_z_czekolady
bananaphobia
kittyyy
denni
Sunsetka
23-03-2011
moniss_o_o
misia_11
AmarantowyAniol
abula
luka88
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1