0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Królestwo Drobiazgów

blogi.szafa.pl/ /monisia_88

lis. 07

Miiiau kotek SMS ;))

dodane przez: monisia_88 dn. 07-11-2012 r.
Miiiau kotek SMS ;))

Witam :)

Jestem bardzo zadowolona, ponieważ mogłam zrobić bardzo fajny pokrowiec pomysłu pewnej dziewczyny, która już u mnie wcześniej zamawiała :) Pokrowiec jest cały czerwony z czarnym obszyciem oraz rzepem. Na pokrowcu znajduje się kotek, który usilnie chce poinformować o sms`ie ;) Sam pomysł jest genialny. Wykonanie zostawiam pod ocene ;) 

Dziękuję za możliwość zrobienia tego pokrowca ;))

 

Przepraszam za złą jakość zdjęć - robione telefonem...;/

 

PS. To ostatnie dwa dni do zgłoszenia sie do mojego konkursu... Wiecej informacji we wpisie UWAGA Konkurs.

PS.2. Ruszyłam z kolejnymi aukcjami moich pokrowców na allegro - zapraszam do użytkownika: moniskaaa88

 

Pozdrawiam ;**

etui, pokrowiec, czerwony, kotek, sms,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Marticzku
Zobacz blog

Marticzku napisała:

dodane: 09-11-2012 19:06

Kocurek juz ze mną jest! Dziewczyny gorąco polecam, takie pokrowce na pewno beda się wyrózniać i każdy telefon w nich dobrze pasuje, nawet mój stary Sony Ericsson odżył ;p Dzięki Moniko! :*
 

kaaaami
Zobacz blog

kaaaami napisała:

dodane: 07-11-2012 22:48

absolutnie świetny! :D
 

malaave

malaave napisała:

dodane: 07-11-2012 18:56

ile kosztuje taki pokrowiec z wysyłką? :)
 

Sacrum

Sacrum napisała:

dodane: 07-11-2012 18:25

Uwielbiam kota Saimona :D
 

shy252

shy252 napisała:

dodane: 07-11-2012 18:18

ja tez uwielbiam go! przpomina mi moje kociaki :) ile za taki pokrowiec?
 

freshly
Zobacz blog

freshly napisała:

dodane: 07-11-2012 17:52

Fajny pomysł! Poza tym, to kocham wszystkie filmiki z tym kotem:D
 

vvvasiuniavvv
Zobacz blog

vvvasiuniavvv napisała:

dodane: 07-11-2012 17:50

Piękne! Pomysł super, a wykonanie idealne!
 

monisia_88
Zobacz blog

monisia_88 napisała:

dodane: 07-11-2012 17:47

Cieszę się, że się podoba, właśnie miałam pisać, że możesz już zobaczyć pokrowiec :) ale mnie uprzedziłaś ;)
 

Marticzku
Zobacz blog

Marticzku napisała:

dodane: 07-11-2012 17:45

cudeńko moje! zaraz wysyłam należność!
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
3