0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

blog o odchudzaniu :)

blogi.szafa.pl/ /mint1

mar. 13

zmiana nawyków żywieniowych!

dodane przez: mint1 dn. 13-03-2013 r.
zmiana nawyków żywieniowych!

Cześć Dziewczyny! 

Kilka pierwszych dni odchudzania za mną:)) Jestem z siebie szalenie dumna, bo nie obyło się bez kryzysów, które ostatecznie udało się pokonać! Czuję się smuklejsza, lżejsza i zdrowsza. Jeszcze się nie ważyłam, ale na pewno zrobię to na za kilka dni z najdzieją, że będę miała się czym pochwalić:)) 

W dzisiejszym poście chciałam napisać o koniecznej na diecie zmianie nawyków żywieniowych:) (zapewne nie będzie tu nic odkrywczego, ale może jedak komuś się przyda :)) (i uprzedzam, nie jestem w tej dziedzinie specjalistką, jednak baardzo dużo czytam i się dowiaduję na temat zdrowego odżywiania i odchudzania).

PO PIERWSZE

Osoba będąca na diecie powinna jeść 5 posiłów o stałych porach, przy czym największość ilość kalorii zjadać w pierwszej części dnia. Kolacja powinna być lekka (rezygnujmy z pieczywa, tłustych, smażonych potraw), najlepiej białkowa, np. serek wiejski z wkrojonymi warzywami. Jedzenie 5  mniejszych porcji pozwala organizmowi na regularne spalanie, a co za tym idzie nic się nie odkłada w postaci tłuszczyku ;)

PO DRUGIE

Pijemy duuużo wody. Rezygnujemy ze słodkich napojów gazowanych, soków itp. Jeżeli mamy ochotę na sok, najlepiej zrobić go samemu przy pomocy sokowirówki :)

PO TRZECIE

Zamieńmy słodycze na owoce :) Po kilku dniach nie jedzenia słodyczy owoc staje się wybawieniem i prawdziwą rozkoszą. Jeśli jednak zdecydujemy się na słodycze, jedzmy je w pierwszej części dnia, organizm zdąży je spalić :)

PO CZWARTE

Gotujmy, grillujmy, pieczmy, zamiast smażmy :) osczędzamy nieskończoną ilość kalorii!

PO PIĄTE

Zamieńmy olej na oliwe z oliwek, śmietane na jogurt naturalny, chleb jasny na ciemny (polecam graham:)), owocowe jogurty na te zrobione samemu na bazie owoców i jogurtu naturalnego, soki na wodę, mleko 3,2% na 0,5% lub kefir/maślankę. 

PO SZÓSTE

Pijmy zieloną herbatę :)

PO SIÓDME

Ostatni posiłek jedzmy na około 2-3h przed pójściem spać :))

PO ÓSME

Rezygnujmy z sosów!!! (ziemniaki same w sobie nie są bardzo kaloryczne:))

 

Opowiedzcie jak Wy zmieniłyście swoje nawyki żywieniowe:) im więcej pomysłów tm lepiej:)

A to mój dzisiejszy jadłospis:)

Śniadanie- pół bułki grahami z polędwicą sopocką i ogórkiem, 25g płatków kukurydzianych z 1/2 szklanki kefiru.

2gie śniadanie- 1/2 jabłka i jogurt naturalny.

Obiad- sałata lodowa w jogurcie natralnym z grillowaną piersią z kurczaka.

Podwieczorek- grejpfrut.

Kolacja- serek wiejski z rzodkiewką.

 

Jak Wam idzie dieta? Macie jakieś sprawdzone dietetyczne przepisy?:)

odchudzanie, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


szafiareczka1991

szafiareczka1991 napisała:

dodane: 14-05-2013 17:35

Ważę 65 kg na wzrost 1,62 chciałabym schudnąć z 10 kg poradzisz coś ? . Na mój brzuch najlepiej ;/
 

MagicNight

MagicNight napisała:

dodane: 21-03-2013 15:16

z tego co wiem zaraz po przebudzeniu jeśli dbamy o soją sylwetkę i zdrowie powinnismy zjeś jabłko które posiada duzo błonnika i pobudzi ruchy robaczkowe jelit co sprawi szybsze trawienie posiłków w cągu dnia :))
 

siatkowka97

siatkowka97 napisała:

dodane: 19-03-2013 15:55

ważę 63 kg czy to dużo na 172 cm? Pomocy!
 

jupi28
Zobacz blog

jupi28 napisała:

dodane: 14-03-2013 10:13

trzeba si epilnowac duzo wody ruchu jesc mniej i z glowa wystarczy chciec a wszystko sie da:)))
 

just3
Zobacz blog

just3 napisała:

dodane: 13-03-2013 12:19

i bardzo dobrze! zmiana nawyków, przyzwyczajeń. nowy styl życia.
 

Piranha122

Piranha122 napisała:

dodane: 13-03-2013 11:42

Ja od niedawna zaczęłam lepiej się odżywiać, trochę ćwiczyć i jaka była moja radość jak po tygodniu na wadze było -1 kg ;)
 

tickle_your_fancy
Zobacz blog

tickle_your_fancy napisała:

dodane: 13-03-2013 10:53

owoce powinno sie jesc w pierwszej części dnia poniewaz zawieraja sporo cukrów, w drugiej części dnia wskazane są warzywa :)
 

hrabina_san
Zobacz blog

hrabina_san napisała:

dodane: 13-03-2013 10:51

do tego dodam od czasu do czasu jakas rybe i orzechy. sa drowe, maja dobre tluszcze, sprawia, ze nie beda nam sie lamaly/ rozdwajaly wlosy i paznokcie. no i oczywiscie ruch! nawet 15minut dziennie cwiczen (brzuszkow, slonow, przysiadow, cwiczen na ramiona) potrafia uczynic cuda!
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 13-03-2013 10:36

z serkami to różnie, bo jest w nich zapewne dużo cukru, myślę, że od czasu do czasu nie zaszkodzi:) Widziałam ostatnio w sklepie serek homogenizowany naturalny, ma chyba 0% tłuszczu, do tego dodać swoje owoce ;)
 

Shawty94

Shawty94 napisała:

dodane: 13-03-2013 10:25

A co myślicie o serkach homogenizowanych? Można jeść czy raczej nie ? Na opakowaniu nie ma informacji o kaloriach...
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 13-03-2013 10:19

Ja też mam problem z posiłkami o podobnym porach, bo u mnie każdy dzień jest inny :( najważniejsze to zjeść solidne śniadanie i ubogą kolacje.
 

Shawty94

Shawty94 napisała:

dodane: 13-03-2013 10:09

U mnie jest problem ze stałymi godzinami posiłków. Nie mogę się przestawić, do tej pory jedynym stałym posiłkiem był obiad, śniadania i kolacje jadłam od czasu do czasu.
Co do picia to ja już od dawna nie piję niczego gazowanego, głównie woda i zwykła herbata (niestety jeszcze z cukrem ale już sypię go o połowę mniej) i czasami kawa rozpuszczalna.
Słodyczy nie jem dopiero od 3 dni ale mam nadzieję, że wytrwam :P
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 13-03-2013 09:23

ehh niestety nie jestem wstanie przełknąć owsianki, a wiem, że jest bardzo zdrowa :( na szczęście nie jadam codziennie płatków ;)
 

klaudunia161
Zobacz blog

klaudunia161 napisała:

dodane: 13-03-2013 09:18

Słońce płatki kukurydziane maja dużo soli i porównaj płatki czekoladowe nesquik z kukurydzianymi praktycznie sie nie różnia. Ja zamieniłam je na owsianke :)
 

letasha151
Zobacz blog

letasha151 napisała:

dodane: 13-03-2013 09:07

Będę zaglądać, może uda mi się w końcu powstrzymać apetyt.
Ostatnio za dużo podjadam słodyczy, najwyższa pora to zmienić.
Grunt to zdrowe podejście.
 

Stokrotka-
Zobacz blog

Stokrotka- napisała:

dodane: 13-03-2013 08:56

zgadzam się ze wszystkimi pomysłami i zmianami, dzięki nim udało mi się schudnąć:) powodzenia!
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

blog o odchudzaniu :)

Prowadzony przez:
mint1

Zakładam bloga, żebym podzielić się z Wami moją walką ze zbędnymi kilogramami, swoimi wskazówkami i przemyśleniami na temat diety :) Chciałabym, aby stał się dodatkową motywacją dla mnie i może dla innych :) Zapraszam do czytania!

O mnie

mint1

Na szafie od: 09-03-2013

Obserwuj

Mam 21 lat i jestem wesołą studentką :) Od zawsze marzę, żeby wreszcie zmieścić się w rozmiar S/M :)

Obserwują blog
koja55
j_na
Tysiek
kasiulla5
mlo0oda
PauLi0
klaudiax3
sadir
bochulcynka
tabasco_
oleczka089
gusiaczek390
Anona
anyas
dagoos86
madzia88lena
laraa
alpina
dayenn
feeeeling
ivaa15
Smaajl
vvvasiuniavvv
nasiekk
Carmen-M
miiszel
rudakytka
odkrywca97
ness15831
mrs-london
Stokrotka-
siatkowka97
ziuutaa
kasia181710
Anniiiaa
damian010288
kopertaa
anulkaxxdx
MAJUNIA2507
kamakajka
sylwiap0611
indianka20
beataciezkowska
olimpiaolimpia
judyska89
madosia
szerylejdis
pogodynka87
izula2617
szafiareczka1991
fuckoffmondays
88gogo
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1