0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Wszystkiego można dokonać.

blogi.szafa.pl/ /marcia2507

luty 28

Dietka- nie męczarnia:)

dodane przez: marcia2507 dn. 28-02-2012 r.
Dietka- nie męczarnia:)

Hey;)

 

Pierwszy wpis za mną…uffJ Dziękuję za wszystkie komentarze.

Dziś napiszę trochę o mojej diecie.

  Zanim zaczęłam „działać” przejrzałam kilkadziesiąt stron w necie z najprzeróżniejszymi dietami. Jedne przerażały inne wprawiały w konsternację( to te na które trzeba wydać kupę kasy a nie przynoszą rezultatów).  Doszłam do wniosku że jeżeli chcę schudnąć nie katując się, nie oszukując samej siebie wciskając w siebie jakieś kiełki itp. to moja dieta nie będzie rygorystyczna jednakże o wiele zdrowsza niż to co jadłam do tej pory.

Zaczęłam kombinować sama. Wyeliminowałam tłuszcze takie jak olej, smalec, margaryna czy masło do smarowania chleba- w zamian wprowadziłam oliwę. Zrezygnowałam z białego pieczywa i zastąpiłam go chlebem razowym. Ograniczyłam sól do takiej ilości by jedzenie nie było za jałowe( co sama się zdziwiłam-posiłki bardziej mi smakowały ). Cukier całkowicie poszedł w odstawkę. Nie rezygnowałam z kurczaków czy indyka lecz wybierałam to co w drobiu najchudsze(pierś bez skóry). Makarony, ziemniaki i biały ryż zamieniłam na kaszę wiejską, gryczaną, brązowy ryż. Warzywa i owoce były moim priorytetem. Warzywa jadłam surowe bądź  gotowane na parze. Owoce zastąpiły mi słodkości.  Jogurt naturalny zamiast serków i mleko 1,5% zamiast 3,2. W sumie oprócz słodyczy, tłustego mięsa, sera, chipsów, słodzonych gazowanych napojów, sklepowych soków, fast-food-ów nie odmawiałam sobie niczego co lubię lecz robiłam posiłki w wersji light i ograniczyłam porcjeRano po przebudzeniu dobrze robiła mi też szklanka wody w sokiem z cytryny na czczo. Na około 15 minut przed każdym posiłkiem starałam się wypić szklankę wody.  Piłam ok  1,5 do 2 litrów wody dziennie do tego doszły co najmniej 3 zielone herbaty( najzwyklejsze, mnie akurat podpasowała liściasta, sypana).

Moja dieta oscylowała w granicach 1200 kcal. Rozdzieliłam kalorie na różne pory posiłków:

g.8:00 I śniadanie- 350/400 kcal

g.11 II śniadanie/przekąska- 150 kcal

g.14 obiad- 300-350 kcal

g.16 deser/przekąska- 150 kcal

g.18 kolacja- 200 kcal

Jeżeli kładłam się spać dość późno to zdarzyło mi się podjeść np. jabłkoJ

Apeluję do was dziewczyny! nie bójmy się jeść warzyw i owoców bo to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zgubienie zbędnych kilogramów!

Żeby wpis był bardziej czytelny podzieliłam go na dwa oddzielne. W kolejnym napiszę przykładowe menu śniadań, obiadów, kolacji i przekąsek. Oraz triki które zdominowały moje życie do dziś.

Zapraszam do czytania:)

 

wpis edytowany 2012-02-28 o godz. 23:02:01

dietetyka, dieta, fitness, zdrowie, zdrowe odżywianie,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


mineralnakocica
Zobacz blog

mineralnakocica napisała:

dodane: 31-03-2012 10:30

ale jabłko na noc jest super dziala na jelita
 

allaboutfashion

allaboutfashion napisała:

dodane: 29-02-2012 15:17

monyku
ja na przykład korzystam z fajnej strony, wszystko masz policzone, jaki produkt ile kalorii itp. www. ilewazy . pl
 

angela1009

angela1009 napisała:

dodane: 29-02-2012 10:22

ja mam skakankę, ale jak zaczynam skakać to mój 2 letni synek mi ją zabiera i sam skacze ;D mam zamiar zapisać się na zumbę, bo ponoć niezła to zabawa a i kilka kg można zgubić ;)
 

angela1009

angela1009 napisała:

dodane: 29-02-2012 10:16

ja mam skakankę, ale jak zaczynam skakać to mój 2 letni synek mi ją zabiera i sam skacze ;D mam zamiar zapisać się na zumbę, bo ponoć niezła to zabawa a i kilka kg można zgubić ;)
 

Latoja

Latoja napisała:

dodane: 29-02-2012 09:12

LICZENIE KALORII JEST BANALNE! Już po tygodniu zapamiętacie dokładnie co ile ma. Polecam wszystkim chcącym zgubić kilka, a nawet więcej kg.
 

frida_aa

frida_aa napisała:

dodane: 29-02-2012 08:45

Bardzo mądra i rozsądna dieta .
 

aulin

aulin napisała:

dodane: 29-02-2012 07:45

Gratuluje! Ja dążę do tego wszystkiego co Ty robisz, ale baaaardzo powoli. Na razie zrezygnowałam z białego chleba, cukru i ostatni posiłek jem do 18. STARAM się ograniczać słodycze i fast food'y, ale na razie tylko 'staram'. Dodatkowo gdzieś wyczytałam (chyba nawet tutaj na szafie), że skakanie na skakance i kręcenie na hula hop bardzo pomaga w zrzuceniu paru kilogramów. Jeszcze nie wypróbowałam, ale mam zamiar! ;) Może któraś z was już próbowała 'kręcic i skakać'? ;)
 

marcia2507
Zobacz blog

marcia2507 napisała:

dodane: 29-02-2012 00:10

oj zdublowałam się:)
 

marcia2507
Zobacz blog

marcia2507 napisała:

dodane: 29-02-2012 00:07

Liczenie kalorii to nic trudnego:) jajko ma powiedzmy przeciętnie 100 kcal, dobierasz do tego dodatki takie jak chleb- kromka ciemnego np. razowca - 50 kcal + plaster chudej szynki kolejne 50 kcal, pomidor, sałata itd. Jeżeli chcesz posprawdzać są w necie specjalne przeliczniki kcal. kilka sprawdziłam i porównywalnie wychodzi to samo:). Ja również nie trzymałam się sztywno kaloryczności posiłków, wszystko w miarę rozsądku jak to na dietę przystało:)ważne by było zdrowe i lekkie
 

angela1009

angela1009 napisała:

dodane: 28-02-2012 23:41

co do liczenia tych kalorii to też nie na moje nerwy :/
 

marcia2507
Zobacz blog

marcia2507 napisała:

dodane: 28-02-2012 23:37

Liczenie kalorii to nic trudnego:) jajko ma powiedzmy przeciętnie 100 kcal, dobierasz do tego dodatki takie jak chleb- kromka ciemnego np. razowca - 50 kcal + plaster chudej szynki kolejne 50 kcal, pomidor, sałata itd. Jeżeli chcesz posprawdzać są w necie specjalne przeliczniki kcal. kilka sprawdziłam i porównywalnie wychodzi to samo:). Ja również nie trzymałam się sztywno kaloryczności posiłków, wszystko w miarę rozsądku jak to na dietę przystało:)ważne by było zdrowe i lekkie
 

angela1009

angela1009 napisała:

dodane: 28-02-2012 23:27

co do liczenia tych kalorii to też nie na moje nerwy :/
 

marrta

marrta napisała:

dodane: 28-02-2012 23:18

Ja kupiłam dietę na gruponie ostatnio, w serwisie kalorynka. za 39zl za 3 mies. Zaczynam od poniedziałku, fajne przepisy, wszystko policzone, wydaje się proste :)
 

monyku
Zobacz blog

monyku napisała:

dodane: 28-02-2012 23:07

jak obliczałaś ile co ma kalorii? ;/ ja nie mam na to siły
 

ooizaoo

ooizaoo napisała:

dodane: 28-02-2012 22:58

Niby prosty sposób na schudnięcie, ale jakże trudny do wykonania (w moim przypadku) :D
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Blog przeznaczony jest dla wszystkich kobiet chcących zmienić swoje ciało i żyć pełnią życia. Chcę wam udowodnić że chcieć znaczy móc!

O mnie

marcia2507

Na szafie od: 08-06-2011

Obserwuj

Żona, mama i jednocześnie zadowolona ze swojego życia kobieta:)

Obserwują blog
marrta
gosiakaminska
Tysiunia23
ashley18
wiktoria100
ichigo99
KS911
lwieserce
sylwik112
BlairWaldorf90
3mkm3
anuskaa
Kornelinka
monyku
girl123459
gosia668
taaylor
iv90
kinia21
love_alley
Gracjana92
dumelll2000
miiszel
Scathach
alexis24
AnanasowAaa
capacious_wardrobe
domi019
lolos44
karolciaaaa1
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
3