0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Muszę schudnąć .

blogi.szafa.pl/ /kasztankova

sty. 08

Błędy w jadłospisie do wytknięcia ;d

dodane przez: kasztankova dn. 08-01-2014 r.
Błędy w jadłospisie do wytknięcia ;d

Cześć , mierzyć się będę dopiero jak będę miała dwa miesiące od podjęcia 

decyzji o zmianach czyli od rozpoczęcia przysiadów . Wtedy będę już jakiś czas na rowerku śmigać to może będą jakieś zmiany. Narazie mogę tylko jadłospisy przedstawić : 

Wczorajszy : 

1.Jogurt naturalny z połową biszkopta okrągłego i mandarynką . 

2. Jeden klops wyjęty z sosu ;p i ryż biały . Buraczki . 

3. ( 16:25) bułka grahamka z polędwicą z kurczaka , plastrem pomidora i ogórkiem . 

4. Niby sałatka : pomidor , ogórek i jajko. 

 

 

Dzisiejszy :

1. Leczo . 

2. Jogurt naturalny z mandarynką . 

Później zjem :

3. Trochę kopytek ( bez zasmażki ) 

4. Grahamkę w szkole . Pewnie z tym co wczoraj . 

5. Serek wiejski z miodem i cynamonem . 

 

; )

 

wpis edytowany 2014-01-08 o godz. 10:45:10

fit, pośladki, przysiady,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


angua79

angua79 napisała:

dodane: 11-01-2014 11:00

można łączyć pomidora z ogórkiem, jeśli się wczesniej pomidora wymerda z oliwą (przeciwutleniacz), zresztą odrobinę oliwy dobrze jest dodać do każdej sałatki, bo to niewiele kalorii, a poprawia wchłanianie bardzo wielu witamin.
 

kasztankova
Zobacz blog

kasztankova napisała:

dodane: 08-01-2014 21:50

Dumle dorwałam po latach to jeden musiał być ! :)
 

emilienne

emilienne napisała:

dodane: 08-01-2014 21:46

Kostkę gorzkiej czekolady (jedną!) możesz jeść nawet codziennie. Ma dużo magnezu. Ale Dumle... ee, nie. :)
 

kasztankova
Zobacz blog

kasztankova napisała:

dodane: 08-01-2014 20:32

Aha nadprogramowo zjadłam dziś kostkę gorzkiej czekolady , i dumla jednego :P
 

kasztankova
Zobacz blog

kasztankova napisała:

dodane: 08-01-2014 20:20

emilienne dziś kupiłam płatki i otręby postaram się poprawić :)

Dziękuje wszystkim za rady :))
 

kasztankova
Zobacz blog

kasztankova napisała:

dodane: 08-01-2014 20:19

mordka2 nie napisałam ani może , ani chyba . Miałam zaplanowane co zjem i to napisałam ,a że to był dzisiejszy jadłospis to zaznaczyłam żeby było wiadomo że to przed mną a nie że się pomyliłam . Także żadnego gdybania nie widzę . Leczo było wczoraj na kolację , uwielbiam je ale na wieczór wydawało mi się nie bardzo to zjadłam rano . .. A pół biszkopta dodaje sobie od tak żeby coś tam w tym jogurcie było więcej bo nie lubię jego smaku . Ot i cała filozofia ;o .
anusiaa188 jem więcej niż jadłam ;) .
Patkaa161 hmm no ale chyba nie będę dzień w dzień jadła kurczaka no były kopytka to co miałam zrobić . Ale oczywiście dziękuję za podpowiedź :) .

adzia333 a to obfite śniadanie ile przed treningiem powinnam zjeść ? 40 minut starczy ??
piska129 postaram się , chociaż i tak się czuję jakbym zaczeła się objadac ;P .
magodzianka wiem , ale to takie idealne połączenie
 

emilienne

emilienne napisała:

dodane: 08-01-2014 19:19

Nie łączy się ogórka generalnie z pokarmami bogatymi w witaminę C (pomidor też ją posiada), ponieważ posiada askorbinę (chyba tak to szło), która ją niszczy. :) A jadłospis, moim zdaniem, trochę chaotyczny. Na śniadanie węglowodany (te dobre, oczywiście:ciemne pieczywo, płatki owsiane, otręby itd.), na obiad jakieś mięsko i warzywa plus kasza czy ryż, a na kolację jak najwięcej białka, może być z warzywami i raczej żadnych węglowodanów. Pomiędzy coś lekkiego, ale owoce najlepiej rano. Po treningu fajne są koktajle. :)
 

magodzianka
Zobacz blog

magodzianka napisała:

dodane: 08-01-2014 17:05

NIE ŁĄCZY SIĘ POMIDORA Z OGÓRKIEM. :) Nie powiem Ci dokładnie czemu, ale to nie jest prawidłowe połączenie, gdzieś o tym czytałam. :)
 

piska129
Zobacz blog

piska129 napisała:

dodane: 08-01-2014 17:03

Jeśli się tym najadłaś to super, ale jednak jutro zjedz troszkę lepiej. Tak jak radzą dziewczyny poniżej,
 

mordka2
Zobacz blog

mordka2 napisała:

dodane: 08-01-2014 14:54

wogóle nie ogarniam Twojego jadłospisu:(co to za prognozy,może zjem? chyba zjem???po co to pisać .To zjedz i napisz a nie takie gdybanie:/i zacznij jeść porządnie ,bo to leczo (chyba na śniadanie) to mnie rozwaliło;( i ten połbiszkopt jest świetny:/ nie wierzę co czytam;D
 

adzia333
Zobacz blog

adzia333 napisała:

dodane: 08-01-2014 14:26

Za mało jesz. Polecam ci zjeść coś obfitego na śniadanie np: 2 jajka kromkę z dodatkami i do tego jogurt z otrębami na 2 śniadanie owoc najlepiej banan (da ci sytość do obiadu i zaspokoi ochotę na słodkie) na obiad trochę ziemniaka, ryżu lub makaronu z np: warzywami albo sałatką, na podwieczorek coś lekkiego maślanka, jogurt kolacja to jakaś kromka lekka lub sałatka. W międzyczasie pij wodę, soki(wyciskane w sokowirówce bez cukru)czy tam herbatkę zieloną albo kawę :)
 

anusiaa188

anusiaa188 napisała:

dodane: 08-01-2014 14:06

za mało jesz i niezbyt 'treściwie' ;p
 

meow3

meow3 napisała:

dodane: 08-01-2014 14:03

ja już męczę ćwiczenia na pośladki pół roku codziennie ;p
 

Patkaa161

Patkaa161 napisała:

dodane: 08-01-2014 12:53

wydaje mi sie ze moglabys dodac troche bialka np. kurczaka do obiadu, no i jesc jednak troche wiecej kalorii, zebys za jakis czas nie miaal efektu jojo, a dieta dtora stoszujesz mogla stac sie twoim sposobem odzywiania do konca zycia
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Muszę schudnąć .

Prowadzony przez:
kasztankova

Ten blog ma mi pomóc w motywacji i z Waszą pomocą w naprawianiu błędów żywieniowych .

O mnie

kasztankova

Na szafie od: 29-12-2011

Obserwuj

Mam 21 lat . Wzrost 165cm . Waga 58/59kg . Rok temu 54 kg ;( . Cel 51 -54kg .

Obserwują blog
Hudzia
Anniiiaa
piska129
K0oOtek

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0