0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

O tym i o tamtym.

blogi.szafa.pl/ /iks_igrek_zet

sty. 21

Projekt denko #1

dodane przez: iks_igrek_zet dn. 21-01-2013 r.
Projekt denko #1

 

Witam Was.   Dziś czas na pierwszy projekt denko. Nie pamiętam nawet od kiedy zaczęłam zbierać puste opakowania po kosmetykach. Nie zbierałam opakowań po szamponach i żelach pod prysznic, ale chyba teraz zacznę.   Dziś nie pokażę Wam wszystkich zużytych kosmetyków, bo post byłby bardzo, bardzo długi.   Postanowiłam, że będę Wam pokazywać po 10 opakowań, żeby ten post nie był aż taki długi.     1. Płyn micelarny Ultra Nawilżanie z AA. Bardzo fajny płyn, zmywa zarówno makijaż oczu jak i twarzy. Skóra jest całkowicie oczyszczona, nie trzeba już jej myć, ale ja zawsze to robię. Przy zmywaniu nie podrażnił mi oczu, z czym często mam problemy. Ma ładny zapach, jest bez alergenów, parabenów i barwników. Do tej pory używałam tylko tych płynów z AA, bo według mnie są jak najbardziej warte swojej ceny, ale odkryłam coś nowego (ale o tym w zakupach) i chyba moje odkrycie będzie towarzyszyło mi przez długi czas,.  Koszt ok. 13zł/250ml.

2. Delikatna pianka do mycia twarzy Marion z ekstraktem z piany morskiej i alg. Jest do cery wrażliwej i naczyniowej, czyli idealna dla mnie. Z Niej jestem bardzo zadowolona, jest bardzo wydajna. Nawet jedna pompka pozwala na dokładne umycie całej twarzy. Myłam nią twarz po użyciu płynu micelarnego, nigdy nie próbowałam zmyć nią całego makijażu. Używam już kolejnego opakowania. Cena ok. 9zł/165ml.

3. Tonik witaminowy Garnier, skóra normalna i mieszana. Ja mam skórę suchą, ale wzięłam go z półki, ponieważ tego do cery suchej nie było. Tonik jak tonik, nie widzę jakiegoś specjalnego działania, wymnie ma tylko odświeżać i to robił, nie podrażnił mnie, wiec jest ok. Cena ok. 12zł/200ml
Żel łagodzący po opalaniu Sopotsun Z Ziaji. Został mi jeszcze z wakacji. Bardzo fajny żel, robił to co miał robić, ładnie pachniał, rzeczywiście łagodził po opalaniu i przynosił natychmiastową ulgę po opalaniu. Na pewno kupię go ponownie. Cna ok. 10zł/200ml.

4. Ziajka, krem do pielęgnacji dzieci i niemowląt. Używałam go do wszystkiego, tzn. co jakiś czas wieczorem nakładałam grubą warstwę na twarz, używałam go też jako krem do rąk, a nawet do stóp. Sprawdzał się świetnie. Cena ok5zł/50ml.

5. Krem do twarzy AA Therapy Naczynka. Krem spisał się świetnie, był lekki, nawilżający i co najważniejsze łagodził zaczerwienienia. Dla mojej naczyniowej cery był idealny, doskonale sprawdzał się pod makijaż. cena ok. 27zł/40ml.

6. Podkład Revlon ColorStay w odcieniu 150 Buff, mój ideał, to już moje drugie opakowanie. Doskonale kryje moje naczynka, ma SPF 15, jest wydajny. Minusem jest tylko to, ze nie posiada pompki. Ja kupuję go zawsze na Allegro. Cena ok. 35zł/30ml.

7. Rozświetlający róż do policzków PAESE w odcieniu 21. Róż bardzo fajny, trzymał się cały dzień na policzkach. Był wydajny, miałam go dość długi czas. jedynym minusem jest opakowanie, trzeba go odkręcać i mi troszkę pękło opakowanie pod koniec używania. Cena ok. 13zł.

8. Lakier do paznokci z Vipery, kolor 807. Piękny beżowy kolor, szybko schnie, nie odpryskiwał. Cena ok. 9zł/9ml.

9. Zmywacz do paznokci Nailty z Biedronki. O nim nie muszę a dużo pisać, bo chyba wszyscy go znają. Dobrze zmywał lakier, był bez acetonu i przede wszystkim był w niskiej cenie. Już od dłuższego czasu nie widziałam go w Biedronce, chyba został wycofany, jeżeli wiecie coś na ten temat to proszę napiszcie. Cena ok. 4zł/200ml.

 10. Żel łagodzący po opalaniu SopotSun z Ziaji. opakowanie zostało jeszcze z wakacji. Żel bardzo fajny, zapach przyjemny, konsystencja żelowa, rzeczywiście łagodził podrażnienia i przynosił natychmiastową ulgę. Na pewno kupię go ponownie, gdy zajdzie taka potrzeba. Cena ok 10zł/200ml.
  A jak u Was z projektem denko?
Jeżeli miałyście jakiś produkt  z wyżej wymienionych to napiszcie jak sie u Was sprawdził.


  Zapraszam do obserwowania blogów, bo jeszcze w tym tygodniu pojawi się konkursowy post:)         TUTAJ WIĘCEJ ZDJĘĆ

kosmetyki, projekt denko, płyn micelarny, krem, tonik, lakier, zmywacz,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


czek0lada
Zobacz blog

czek0lada napisała:

dodane: 21-01-2013 19:14

używam płynu z AA,
jest świetny i dokładnie tak jak napisałaś, nie podrażnia, a też miewam z tym problemy...
:)
 

sirone
Zobacz blog

sirone napisała:

dodane: 21-01-2013 18:38

żel z ziaji też lubię :)
 

iks_igrek_zet
Zobacz blog

iks_igrek_zet napisała:

dodane: 21-01-2013 17:42

margerita28 o to mnie pocieszyłaś, bo był taki i duży:))
 

margerita28

margerita28 napisała:

dodane: 21-01-2013 17:35

tego zmywacza w Biedronce już dawno nie widziałam, prawdopodobnie został zamieniony na droższy z gąbką:(
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

O tym i o tamtym.

Prowadzony przez:
iks_igrek_zet

Blog poświęcony wszystkiemu. Będzie trochę o kosmetykach i trochę o innych, mam nadzieję ciekawych rzeczach.

O mnie

iks_igrek_zet

Na szafie od: 29-05-2011

Obserwuj

iks_igrek_zet, mam 20lat i jak każda z Nas lubię kosmetyki, wiec czasem coś o nich napiszę. ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● Ponadto czytam książki i organizuję zbiorowe zamówienia z hurtowni Awanti. ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● http://msiksigrekzet.blogspot.com/

Obserwują blog
haanula
marrta
koja55
kasiekkk
maja2288
breakmeup
latifijah
love_alley
alexis24
rockerlin
kaaaami
_Ilon_
karolka1031
margerita28
Monia199382
darczz
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0