0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

color my world

blogi.szafa.pl/ /halina1234

sie. 28

Zatrzymaj lato na dłużej

dodane przez: halina1234 dn. 28-08-2013 r.
Zatrzymaj lato na dłużej

 

 

Zatrzymaj lato na dłużej :) Pierwsze chłodniejsze dni wcale nie muszą oznaczać końca lata wystarczy założyc dłuższe modne dresy i T-shirt z modnym nadrukiem a wszystko to doprawić kolorowymi dodatkami ;) dzieki takiej stylizacji lato na pewno zostanie z nami !

Tak prezentuje sie moja piąta już ostatnia konkursowa stylizacja. Jest to strój dla dziewczyn lubiacych aktywnie spedzać czas wolny ze sklepu One mug a day wybrałam spodnie i bluzkę a z fashionland pochodzi neonowy, różowy naszyjnik.  Do tej stylizacji dopasowałam niebieskie wygodne trampki i różowy plecak, na nadgarstku zawisnie niebieska bransoletka i różowy zegarek. Ostatnie dni lata nie muszą byc ponure ale bardzo słoneczne dlatego proponuję nie ruszac się z domu bez okularów przeciwsłonecznych ;)

W takich kolorach kazda z nas bedzie świetnie wygladać i nie pozwólmy by lato odeszło! razem zatrzymajmy je na dłużej!!!

Pozdrawiam -  zapraszam do komentowania :)

 

Miłego popoludnia

konkurs, stylizacja, sport,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

color my world

Prowadzony przez:
halina1234

Życie jest piękne! Korzystajmy z niego i z tego co nam daje.. Moda potrafi odzwierciedlić naszą duszę.. pokażę wam dzięki niej cząstkę siebie.... I mojego zwariowanego świata ;) Zapraszam!

O mnie

halina1234

Na szafie od: 17-01-2013

Obserwuj

Młoda, szalona, fanka mody, początkująca stylistka

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0