0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

color my world

blogi.szafa.pl/ /halina1234

sie. 21

Soczyste zakończenie wakacji :*

dodane przez: halina1234 dn. 21-08-2013 r.
Soczyste zakończenie wakacji :*

Oto moja pierwsza konkursowa propozycja.

Przygotowałam kobiecą soczystą stylizację inspirowaną soczystymi owocami lata malinami i truskawkami

Wybrałam rozkloszowaną spodniczkę i biały t-shirt z całusnym nadrukiem . Jest to hit tego lata do tego dobrałam naszyjnik w intensywnym kolorze i złote bransoletki.

biała torebka i szpilki z trójkatnym czubkiem idealnie ze sobą kontrastują. W wakacje nie możemy zapominać o soczystym makijażu proponuję różowe paznokcie, soczyste usta pomalowane błyszczykiem i lekko musniete różem policzki.

Taka stylizacja idealnie nadaje sie na ostatnie podmuchy lata, pozwoli nam zachować wakacyjne soczyste kolory na dłuzej i jesień nie bedzie juz taka straszna :D

wpis edytowany 2013-08-21 o godz. 15:59:56

konkurs, moda, stylizacja,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


cytrynkkaa
Zobacz blog

cytrynkkaa napisała:

dodane: 22-08-2013 15:34

koralowo :) ślicznie.
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

color my world

Prowadzony przez:
halina1234

Życie jest piękne! Korzystajmy z niego i z tego co nam daje.. Moda potrafi odzwierciedlić naszą duszę.. pokażę wam dzięki niej cząstkę siebie.... I mojego zwariowanego świata ;) Zapraszam!

O mnie

halina1234

Na szafie od: 17-01-2013

Obserwuj

Młoda, szalona, fanka mody, początkująca stylistka

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1