0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

beezee - inspirations

blogi.szafa.pl/ /fotoplay

cze. 06

move on girl

dodane przez: fotoplay dn. 06-06-2012 r.
move on girl

siemanko!

jestem zirytowana sama sobą i to bardzo!
a wszystko dlatego, że jeszcze niedawno prowadziłam cykl regularnych trningów i skutki były świetne, mój brzuch był płaski a ja czułam sie pewna siebie. obicałam sobie, że dokończe całą serię ćwiczeń. no i co? i jajco, nie dałam rady. i to z lenistwa.

już nie chodzi o to, że znów mój brzuch nie jest płaski ale o to, że nie ptrafiłam wytrwać w swoim postanowieniu. wrr ręce mi opadają na samą siebie. ale nie dam się, dziś zaczynam podejście nr 2. mobilizacja? póki jest deszczowo nikt się nie opala, mam czas nadrobić moje zaległości, a naprawdę niewiele mi potrzeba by wyglądać ok. a jeśli chcę wyjść na plaże muszę jakoś wyglądać.
tym bardziej mobilizuje mnie mój nowiutki stój z hm. moja bff zdobyłą ostatni komplet, to musiał być znak.

proszę o wsparcie, zaczynam dziś a6w.
chociaż miałabym się... dam radę. haha:)

wcześniej też tak mówiłam, zobaczymy co wyjdzie.
 

pozdrowionka

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


fotoplay
Zobacz blog

fotoplay napisała:

dodane: 08-06-2012 13:55

ja kiedyś też zrobiłam prawie cały i nie miałam kaloryfera tylko ładne delikatne mięśnie i płaski brzuch. to mi odpowiada;)
 

Yza_Pyza
Zobacz blog

Yza_Pyza napisała:

dodane: 07-06-2012 12:01

ale po a6w wcale nie jest powiedziane, ze bedzie kaloryfer, to zalezy od miesni,a ze kobiety maja inaczej je rozlozone niz meczyzna, to bedzie poprostu mial ladny wyglad ;] ja zrobilam juz ze 2 razy a6w i nie mam kaloryfera, tylko ladny brzuch :)
 

Drums
Zobacz blog

Drums napisała:

dodane: 07-06-2012 12:00

a6w jest na mięśnie brzucha czyli tzw. kaloryfer, który u kobiet moim zdaniem wygląda okropnie. Jeśli chcesz mieć płaski brzuch to wykonuj ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha i połącz to ze zdrową dietą. Inaczej nie wyjdzie.
 

Yza_Pyza
Zobacz blog

Yza_Pyza napisała:

dodane: 07-06-2012 10:38

dasz radę, ja dalam, co prawda nie cala, bo nie bylo czasu juz w ostatnich dniach,ale efekty sa mega :) POWODZENIA !
 

007madziucha

007madziucha napisała:

dodane: 07-06-2012 09:55

Dasz radę:) do 2 razy sztuka:D
 

LadyBlood

LadyBlood napisała:

dodane: 07-06-2012 00:19

powodzenia! Dasz radę, jak nie Ty to kto! ;)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

beezee - inspirations

Prowadzony przez:
fotoplay

ogólnie - o modzie, stylu, życiu i uczuciach

O mnie

fotoplay

Na szafie od: 02-04-2011

Obserwuj

fotoplay, inaczej beezee. miła, szczera, porywcza. aktualnie trenuję wytrzymałość i silną wolę. woda, słońce i piasek to wszystko, czego potrzebuję latem. im waiting for u, Sun!

Obserwują blog
miiszel
Yza_Pyza

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1