0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Why so delicious?

blogi.szafa.pl/ /ecri16

maj 23

Jadłospis- dzień 39 czwartek

dodane przez: ecri16 dn. 23-05-2013 r.

Jestem coraz bardziej zadowolona ze swoich efektów, odkopane dzisiaj spodnie cały czas spadają z bioder..:D

Ale jedna rzecz mnie denerwuje/dziwi- jeśli chodzi o biodra to już zaczynają mi wyłazić kości biodrowe (ohyda) a brzuch nadal wielki :/ Nie wiem od czego to zależy i jak to zmienić :(

 

Śniadanie- 7.00- ciemna bułka z pieczonym pasztetem ze śliwką, kubek herbaty mandarynkowej

II śniadanie- 10.30- sałatka owocowa- truskakwi, winogorna, arbuz, banan, zalane jogurtem nat. 0% z łyżką miodu- PYCHA :D

Obiad- 13.30- sałatka grecka

Kolacja- 18.30- pomidor z mozzarellą light i świeżą bazylią

dieta, fitness, zdrowe odżywianie, jadłospis,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 26-05-2013 19:12

Niestety soków warzywnych nie lubię,odrzuca mnie na samą myśl :D
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 26-05-2013 19:12

Tak najczęściej robię,tzn biorę jogurt pitny :) Ale generalnie rzadko bywam głodna między obiadem a kolacją,a jak już zjem obiad z deserem to w ogóle. No a na siłę nie będę w siebie wpychać :)
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 26-05-2013 18:00

przesadzasz, jak ja jestem ' biegu" to kupuje sobie osk warzywny, np pomidorowy, lub marchwiowy, marchwiowo- selerowy jednodniowy itp.....Można kupić jogurt pitny i sporo innych zdrowych rzeczy które można skonsumować nawet na mieście w higieniczny sposób, także średnia wymówka:)Nie rozumiem też że jak jesteś u chłopaka to ciężko coś zjeść, przecież możesz coś ze sobą zabrać z domu lub kupić po drodze,chociażby jogurt i zjeść u niego:)
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 26-05-2013 08:19

Wiem,ale w tej porze najczęściej nie ma mnie w domu (albo jestem gdzieś na zakupach,albo na spacerze z psem,u chłopaka itd) i ciężko coś zjeść. Oczywiście mogłabym zjeść batonika czy drożdżówkę, tylko po co :D
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 25-05-2013 20:38

ecri16, ale jako przyszła studentka dietetyki powinnaś wiedzieć że między obiadem a kolacją powinien być dodatkowy mały posiłek, chociażby owoc lub warzywo, bo za długą przerwę między tymi dwoma robisz.....ja pomidora nawet nie liczę jako posiłek tylko zjadam go do posiłku jako dodatek:)
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 24-05-2013 10:19

No sorry ale chyba jednak ja lepiej wiem czy takie ilości mi wystarczają czy nie :) Nie urwałam się z choinki,interesuję się dietami i zdrowym odżywianiem od kilku lat a od października wybieram się na studia dietetyczne,więc uwierz,że wiem jak powinno się odżywiać.
Niczego nie propaguję,jeśli komuś się nie podoba-nie musi wchodzić na mój blog, nikogo siłą nie ciągnę :) Jest tu masa dziewczyn,które mnie chwalą,twierdzą,że zazdroszczą mi motywacji i silnej woli. A zawsze znajdzie się ktoś,komu będzie coś nie pasowało,więc..:)
 

BESTSELLERYHILLS

BESTSELLERYHILLS napisała:

dodane: 24-05-2013 09:36

Obserwuje już kilkanaście dni Twoje jadłospisy, i mogę już stwierdzić - jesz za mało.

Tak będzie twierdzić połowa osób które go czytają-większość za pewne się nie odważy by Ci to napisać bo na każdy negujący komentarz masz już odpowiedź-co jest strasznie irytujące, szczególnie wtedy gdy ktoś inny ma rację.

Ilości które podajesz również są za małe.

Większość twojego jadłospisu jest bardzo uboga, nie tylko w białka-, ale inne składniki, jeżeli jesz to co piszesz to tak schudniesz, i dobrze tu piszą koleżanki efekt jojo przyjdzie.

Twoje jadłospisy nie są do końca zdrowe, więc ich promocja nie właściwa.

Tłumaczenia, usprawiedliwienia są ewidentnym brakiem pokory dla siebie, diety, oraz dla osób życzliwych które chcą Cię jakość pokierować.

pozdrawiam
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 24-05-2013 07:07

Mint1-wiadomo :) Ale jak już zostało tu wspomniane każdy ma inne potrzeby,jak chodziłam do szkoły jadłam więcej a teraz nie mam na tyle ochoty i mi z tym dobrze,a to chyba najważniejsze :)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 23-05-2013 23:53

prawda jest taka, że aby schudnąć trzeba jeść:)
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 23-05-2013 23:08

no niestety niektórzy mają duże apetyty zwłaszcza po ciąży, kiedy to jadło się więcej i żołądek się przyzwyczaił:) Nie każdy tez ma dobrą przemianę materii- są osoby które jedzą codziennie słodycze i są szczupłe, niektóre wręcz za chude, a inni zjedzą dosłownie nadprogramowego banana a po tygodniu mają kilogram w górę......Ja współczuję tym na diecie 1000kcal bo ja mam zjedzone tyle do obiadu:)włącznie rzecz jasna
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 23-05-2013 21:19

Efekt jojo mi nie grozi,nie zacznę więcej jeść bo nigdy nie jadłam :) Ale jeśli ktoś musi się ograniczać to współczuję :P
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 23-05-2013 21:17

Mięso jest w innych jadłospisach :) Nie trzeba codziennie go jeść. Nie mogę niestety jeść produktów bogatych w białko o czym pisałam już dużo razy. Zawsze tak mało jadłam, także dla mnie to żadna zmiama,widocznie mam mały żołądek :P
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 23-05-2013 20:56

karenmuse zgadzam się, ja na obiad jem np mięso, ryz brązowy i surówkę, lub zupę warzywną np krupnik i nie żałuje sobie, uważam że jak ktoś ćwiczy, to nie po to żeby prawie nic nie jeść, jak się odstawi cukier, słodycze, alkohol (z wyjątkiem winka czerwonego ale nie wermuta od czasu do czasu ), białe pieczywo i trans tłuszcze to i tak się schudnie:)
 

karenmuse
Zobacz blog

karenmuse napisała:

dodane: 23-05-2013 20:50

Boziu jak Ty mało jesz :O ja mam nadzieję, że wiesz, że tak naprawdę zmniejszenie ilości spożywanych pokarmów w ciągu dnia tak drastycznie wcale nie sprzyja spadkowi wagi, wręcz odwrotnie - organizm będzie się bronił i w pewnym momencie nastąpi nieprzyjemny efekt jo-jo. Jedz więcej i ćwicz więcej, samą dietą i to jeszcze ubogą w białko (gdzie jakieś mięso ? czemu mozarella light a nie normalna ?) i węglowodany - pełnoziarnisty makaron, ryż, kasza ? Sałatka grecka na obiad ? Ja to mam na przekąskę....
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 23-05-2013 20:48

Nie byłam głodna,to nie jadłam,jakoś się zagapiłam :D
Mi też brzuch spada,ale jednak biodra duużo szybciej i zaczyna to niesmacznie wyglądać. Nie lubię kości na wierzchu i na pewno nie do tego dążę :P
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 23-05-2013 20:37

a u mnie brzuch leci dosłownie w oczach , ok 7cm na obwodzie straciłam w pasie pod biustem i w talii przez 5 tyg (oczywiście nie łącznie tylko wszędzie po 7:)) a biodra i uda bez zmian:) Jadłospis super ale podwieczorku brak, ja zjadam sporo więcej od Ciebie a i tak szybko chudnę:)
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 23-05-2013 20:28

Trzeba chyba jednak więcej czasu na hula hop poświęcić ;)
 

farnulka

farnulka napisała:

dodane: 23-05-2013 20:09

właśnie... brzuch :(
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 23-05-2013 19:18

I co z tym robisz?:(
 

feeeeling

feeeeling napisała:

dodane: 23-05-2013 19:14

mam to samo z brzuchem...
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Why so delicious?

Prowadzony przez:
ecri16

Blog o moim mocnym postanowieniu poprawy ;) Na moim blogu pojawiać się będą moje jadłospisy, pomysły na posiłki-te dietetyczne i te mniej ;) Wszak nie samą dietą człowiek żyje.

O mnie

ecri16

Na szafie od: 15-02-2010

Obserwuj

Marysia, lat niecałe 19. Mam zamiar raz na zawsze pokonać niechciane fałdki :)

Obserwują blog
chupa_chups
Marlabrit
patryska_91
feeeeling
ziarnaCzasu
karolka1031
zuzka08
manius326
dailylight
levenlin
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1