0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

My little boy....

blogi.szafa.pl/ /blacklilith

gru. 07

5 dzień dieta DUKANA

dodane przez: blacklilith dn. 07-12-2012 r.
5 dzień dieta DUKANA

Dzien 5


4kg mniej............badania w normie:)

 


SNIADANIE

pasta  z makreli, która sama zrobiłam
oraz 2 kromki chlebka dukana
kawa


II SNIADANIE

kawa
kilka plasterków szynki drobiowej


OBIAD

Pyszny, mięciutki  makaronik  jajeczny z mięskiem


MAKARON:


    1 łyżka skrobi kukurydzianej
    sól (szczypta)
    1 żółtko  ( białko wrzuciłam w miseczke i do lodówki - przyda się na kolacje, lub sniadanie)

Żółtko rozmieszać.
Skrobię i sól przełożyć do małej salaterki/miseczki. Wymieszać.
Dodawać stopniowo po 1 łyżeczce żółtka i mieszać ugniatając łyżką skrobię
Nastawić garnek z wodą
masa na początku jest lekko klejąca, ale po chwili da sie  uformować w  gładkie ciasto,potem rozwałkować cienko i pokroić w cienkie paski
Wrzucać na gotującą się wodę, od zagotowania zmniejszyć gaz i gotować do miękkości ok 1 minuty

przepis  na makaron  znalazłam u "z kotem w kuchni"  polacam jej przepisy


Miesko:

ja akurarat miałam pod reka udko wiec:

obskubane udo , oraz troche mielonego, wrzucilam na patelnie, posmazyłam
potem troche  przypraw , kostka serka topionego, 1/2 łyzki koncentratu zamieszac i za chwilke gotowe.


Ale uwaga!!!!!!!

najpierw zrobcie miesko, bo makaron jak polezy to sie twardy robi, trzeba jesc go od razu po zrbieniu

 
KOLACJA


kanapeczki

2 kromki chlebka dukana
wedlinka

wpis edytowany 2012-12-11 o godz. 13:41:35

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


blacklilith
Zobacz blog

blacklilith napisała:

dodane: 08-12-2012 23:17

tak bo dukan "spala " tłuszcz , nie chudniesz ogolnie tylko spalasz:)
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 08-12-2012 16:47

4 kg po 5 dniach? chore.
 

Marietta-Marta

Marietta-Marta napisała:

dodane: 07-12-2012 23:11

ja tez jestem na dukanie juz piaty dzien i nienarzekam....dzis jadlam na obiadek fileta z kurczaka z cebula smarzonego na "niczym" podlanego woda i z przyprawa do kurczaka.to wymieszalam na koniec z jogurtem zero i pychota.....
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0