0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Je suis Axis

blogi.szafa.pl/ /axis

sie. 17

Zakupy, czyli to co kochają kobiety:)

dodane przez: axis dn. 17-08-2011 r.

To jest zdecydowanie najlepsza rzecz jaka mnie spotkała we wtorek:D Zakupy z koleżaką:)
Pojechałyśmy do CH Galaxy w Szczecinie z pełnymi portfelami i jak to bywa - "kasa jest, ale nie ma co kupować". Nie wiem czy wy tak macie, ale jak jade z ubogą zawartością portfela to masa rzeczy w sklepach mi sie podoba i chciałabym kupic, a jak mam przypływ gotówki to nagle wszystko to co fajne znika :/ I o mały włos tak tez byłoby wczoraj. Chodziłam i chodziłam i juz myslałam ze nic nie kupie, az tu zaszłysmy do stradivariusa i upatrzyłam sobie spodnie:) Mimo ze nie były na przecenie, to cena nie była odpychająca na tyle zeby ich nie przymierzyc:) I to był moj pierwszy zakup:)
DSC01823x.jpg

Ale najlepsza w tym nie jest ich cena, ale rozmiar który kupiłam...42 !!!!!!! Zwykle nosze rozmiar 36/38 a tu nagle taka rozmiarówka. Oczywiscie w pasie są za szerokie ale cioteczka krawcowa mi je zwęzi i będzie git:P To byla ostatnia para tych spodni więc nie było szans na kupienie mniejszego rozmiaru.


DSC01821x.jpgNastępne rzeczy które kupiłam to zwykła biała bluzka zakupiona za niecałe 20zł w H&M oraz czerwony naszyjnik na który od jakiegos czasu miałam chrapke:)
DSC01813x.jpgDSC01814x.jpg

A w Boutiqe kupiłam kolejną pare spodni, tym razem normalnych jeansów:)


DSC01825xx.jpg



Zakupy uważam za udane. Priorytetem były dla mnie spodnie, a że kupiłam dwie pary tak wiec mysle ze zakupy udały sie w 200%:P

spodnie stradivarius - 89zł biała blzka  H&M - 19,90złnaszyjnik H&M - 39,90złspodnie jeansy - 99,90zł

We wtorek jade do Berlina na zakupy i mam nadzieje ze znajde tam jakies fajne "perełki". Mam na myśli rzeczy które nie są tak standardowe jak biała bluzka i jeansy:P


pozdrawiam!




wpis edytowany 2011-08-17 o godz. 15:24:39

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Je suis Axis

Prowadzony przez:
axis

Axis czyli kolejna szafowiczka ktora wzięła się za prowadzenie bloga. Pasja fotografowania wszystkiego i wszędzie, zakrapiana odrobiną własnego stylu będzie poddawana ciągłej ocenie innych blogerek.

O mnie

axis

Na szafie od: 02-09-2009

Obserwuj

;)

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Soon...

  Niebawem będzie...

Stylepit.pl

Nigdy nie...

Hello September!

Wrzesień zawitał do...

Time for Mohito

Czasami tak w życiu...

Sobota w Kukaniu -...

Tak jak obiecałam,...

Brak komentarzy

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0