0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

A takie tam...!!

blogi.szafa.pl/ /MrsBoss

cze. 07

krewetki na sniadanie

dodane przez: MrsBoss dn. 07-06-2012 r.

 Czesc

Sniadanie to podstawa !!! Ha..kazdy to wie, napedza organizm az do pierwszej lepszej przewy by znowu "zatankowac" troche kalorii..i tak sobie mysle, co jedza kobiety na sniadanie!? czy sa to tradycyjne kanapki? kawa i paieros? zupa z wczoraj? czy lyk czegos tam skradziony w biegu do drzwi!?

pewnie po przeczytaniu do konca duzy procent osob sie znerwi :P bo ja mam lajtowe poranki :) tzn. nie musze rano wstawac, jesc w biegu z zegarkiem w reku..

sypiam dlugo ( do 10-ej) , bo lubie sobie polezec pod ciepla kolderka w ciemnym pokoju w ciszy i spokoju..a gdy najdzie ochota to wstaje i pierwsze kroki kieruje do kuchni. Mam ogromne okna z widokiem na ogrod i lubie postac chwile i popatrzec jak dzien wstaje razem ze mna :)  W miedzy czasie woda gotuje sie na herbate. No i muzyka musi byc !!! stare klasyki z lat 80-tych najlepiej..

I tak jak w tytule ..krewetki na sniadanie... 

klasyczny koktajl z krewetek...kiedys jak uslyszalam o tym to mnie skrecalo i standardowy tekst -"jak mozna takie cos jesc!?" a owszem mozna !! Jest to bardzo latwe do przyzadzenia i co wazniejsze ZDROWE.  Wystarczy miec pod reka ketchup, sos do salatek ( ewentualnie majonez) krewetki ( najlepiej te drobne) tabasko, ziola jakie lubimy, sol i pieprz... mozna tez zrobic z warzyami ( pomidor, ogorek, salata i inne)  ... mieszamy wszystko, dodajemy krewetki a na koniec warzywa na wierzch. 

Swieze guleczki do tego i mamy pyszne, zdrowe i malokaloryczne danie a wystarczy nam energi na pol dnia :)   Pewnie reszta mojego dnia nie jest inna niz twoja, poniewaz zawsze jest cos do zrobienia, zakupy i inne... ale poranek jest moj !!! 

A Ty masz swoj sekret na udany poczatek dnia ??

Pozdrawiam

Ewelina

 

 

krewetki, sniadanie, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


thugchild
Zobacz blog

thugchild napisała:

dodane: 07-06-2012 15:22

ja bym mogla pic na okraglo koktajle owocowe
 

lakierkowa19
Zobacz blog

lakierkowa19 napisała:

dodane: 07-06-2012 15:16

Ja bardzo lubię krewetki, ale nie na początek dnia i zdecydowanie przepadam za nimi wraz z pomidorami w puszce i ziołami prowansalskimi np. plus inne dodatki;]
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

A takie tam...!!

Prowadzony przez:
MrsBoss

jak cos wpadnie do glowy to napisze, moze akurat ktos przeczyta i doda swoj komentarz..przemyslany lub nie..madry..glupi...smieszny..powazny..itp

O mnie

MrsBoss

Na szafie od: 13-03-2012

Obserwuj

mam juz/dopiero 26 lat, zajmuje sie domem,lubie to i owo.. tylko ryby nie lubie;/ mam marzenia ( czasem niepoprawne)ale do zrealizowania !! lubie ten portal i szafowiczki :) jesli zakupy to tylko w niedziele, zawsze cos przywleke do domu a potem mysle do czego mi to potrzebne!? mam swoje manie :) maz na pierwszym miejscu :P a potem to standardowo..albo i nie,trudno powiedziec...bardziej niepoukladanej jak ja to chyba pod sloncem nie ma !? a co tu sie rozpisywac kobieta jestem, a kobiety zmienne sa, i nie probuj ich zrozumiec bo zwariujesz :)

Kategorie
Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0