0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

† whiterose †

blogi.szafa.pl/ /KlaudiaiUla

Najnowsze wpisy

Vogue
lip. 03

Vogue

Pokazuje moje publikacje na vogue.it ;) Kocham robić zdjęcia a publikacja na vogue jest szczegolnie dla mnie wyjątkowa jak na 15 lat ;p Naszło mnie na taki post bo wczoraj dostały mi się tam 2 zdjęcia <3 (Te z bujanym koniem)... Czytaj więcej

komentarzy: 0
Przeceny
cze. 29

Przeceny

Wczoraj byłam na przecenowych spontanicznych zakupach w H&M <3 Znalazłam wiele pięknych i tanich rzeczy ale zakupiłam tylko 3 : spódniczke w panterke (30zł) , gorset z ćwiekami (40zł) i zwiwną bluzeczke do spodenek z wysokim stanem (10zł) Do tego porzyczyłam od przyjaciółki która... Czytaj więcej

komentarzy: 3
Biało czarno
maj 01

Biało czarno

Po zakupach :D Wczoraj po szkole wybrałam się z mamą na zakupy ;p Na początek pojechałyśmy do BIGI i kupiłam sobie koszulke z frędzelkami *_* za 8 zł nowa , miała jeszcze metke ;p Potem pojechałyśmy szukać krótkich spodenek do centrum handlowego PLAZA ;) Na moje dupsko ciężko znaleść dobry... Czytaj więcej

komentarzy: 5
Niedzielnie
kwi. 21

Niedzielnie

Oh ubranko na niedzielne wyjścia ;p Jestem z siebie dumna pierwszy raz w sumie sie umalowałam i zrobiłam za pierwszym razem proste kreski hehe ;p Ubrałam długą spodnice kupioną w butiku za 15 zł , Nową koszulkę zakupioną wczoraj w Bershce ;) i Marynarke z H&M Do tego ubiore creepersy bo... Czytaj więcej

komentarzy: 8
Tygrysek haha
kwi. 08

Tygrysek haha

Tylko dwa zdjątka ,  na innych wyszłam jeszcze bardziej niekorzystnie więc nie bd dodwać ;p Sukienka moja ukochana z h&m kupiona niedawno i buty ogolnie to miałam czarne conversy w szkole a do zdjęc żeby nie być bez butów mam koturny z h&m kupione za połowe ceny :*  Czytaj więcej

komentarzy: 5
Longobard
kwi. 02

Longobard

                                                            Longboardowy dzień z Sarą :)) Od początku wakacji zaczełam jeździć na longboardzie ;p Jeżdze w grupie Rybnik Longboard i jest super hhahah nie wiem o czym pisać nie ważne :D Na zdjęciach jeżdze z moją przyjaciółką Sarą ;pp Ta w... Czytaj więcej

komentarzy: 5
Fotografowała Paulina R.
mar. 30

Fotografowała Paulina R.

                                                        Hehe :)  Kolejna sesja inna fotografka ;)) Czytaj więcej

komentarzy: 4
Fotografowała Monika K.
mar. 30

Fotografowała Monika K.

               Sesja zdjęciowa 1 Lubie czasem stanąć z drugiej strony obiektywu hehe :) tutaj wrzucam zdjęcia z mojej pierwszej sesji hehe :) A TAK WOGÓLE TO WESOŁYCH ŚWIĄT!!! <3               Czytaj więcej

komentarzy: 32
White Rose in the striped
mar. 29

White Rose in the striped

                                                            Pierwszy Post :)   W sumie to nie wiem co napisać ;p heh na zdjęciach widać moje leggindy w paski kupione na allegro za 39zł , bluzkę kupioną tu na sza fie za około 30 zł już nawet nie pamiętam hehe :) i creepki które też... Czytaj więcej

komentarzy: 8
1
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

† whiterose †

Prowadzony przez:
KlaudiaiUla

Pisać bd o sobie , swoich stylizacjach ,o nowych zdobyczach oraz o różnych innych informacjach modowych heh :)

O mnie

KlaudiaiUla

Na szafie od: 04-05-2012

Obserwuj

Mam 15 lat uwielbiam zajmować się fotografią i stylizacją modelek <3 Najczęściej kupuje w secend hendach , internecie i h&m ^^

Obserwują blog
BESTSELLERYHILLS