0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

stay FIT ! ;-)

blogi.szafa.pl/ /Ka-Maya

luty 12

początki zawsze są najtrudniejsze.

dodane przez: Ka-Maya dn. 12-02-2013 r.
początki zawsze są najtrudniejsze.

Od dzisiaj zmieniam swoje nawyki żywieniowe, sportowe i biore się za siebie. Teraz będzie liczyła się tylko ciężka praca. 

Założyłam tego bloga, aby dzielić się z wami moimi efektami ciężkiej pracy, która zacznie się dokładnie 18 lutego. Ale zacznijmy od początku.. Przed 3 miesiące ćwiczyłam 8 minute ABS i najróżniejsze ćwiczenia MEL B. Starałam się odzywiać zdrowo, najważniejsze jest, aby nprzestrzegać takich produktów jak : słodycze, jeśli już to w nagrodę raz w tygodniu, alkohol należy ograniczyć, a także pizze i wszelkie węglowodany. Na obiad najlepiej spożywać pierś gotowaną wszelkiego rodzaju, indyczą, z kurczaka itp. z ryżem, a najważniejszą częścią naszych posiłków muszą być surówki i owoce, dużo owoców ;-)

Od 18 lutego codziennie będę starała sie aktualizować swojego bloga i zdawać relacje dotyczące moich postępów, które mam nadzieje będą rosły i rosły. A teraz podam plan, którego zamierzam restrykcyjnie przestrzegać.

1 - 6 razy w tygodniu 15 minut ćwiczeń na płaski brzuch,

2- 6 razy w tygodniu domowy streching,

3- 3 razy w tygodniu Indoor Cycling,

w miare możliwości Basen - najważniejsza częśc mojego życia.

Jeśli chodzi o żywienie, kiedy ustale sobie dokładny terminarz i produkty, które będę brała pod uwagę napiszę notkę. Już jutro postaram się wrzucić tabele kaloryczne, które będą wam bardzo pomocne.

 

A jak z waszą motywacją? Jak się motywujecie do działania? Czy są takie dni, kiedy odczuwacie wypalenie? Nie macie ochoty na nic innego tylko zostać w domu?

 

buźki.

wpis edytowany 2013-02-12 o godz. 15:22:52

sport, ćwiczenia,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


bardzotanierzeczy
Zobacz blog

bardzotanierzeczy napisała:

dodane: 12-02-2013 21:05

no wlasnie są jakies efekty po tych 8min abs? a z Ewą Ch. ćwiczyłaś?:) Może spróbuj z nią:) U mnie efekty po 15 treningach z Ewą:) I dalej ćwicze:) Tez chce wprowadzić nowe nawyki żywieniowe ale z tym mam niestety straszny problem. Wrzucaj swoje jadlospisy jak juz bd miala ustalone:)) No i powodzenia, 3 mam kciuki:)
P.S Czemu dopiero 18 lutego zaczynasz?:)
 

majuchaa19
Zobacz blog

majuchaa19 napisała:

dodane: 12-02-2013 17:40

ja staram sie cwiczyc 6 razy w tygodniu,motywacja czasem spada i jest ciezko, ale trzeba sie brac w garrsc :) dla samej siebie :) zapraszam do mnie, tam efekty :)
 

Szymonkaaa
Zobacz blog

Szymonkaaa napisała:

dodane: 12-02-2013 17:24

jakie efekty po 3 miechach 8 min abs:)?
 

gala-gradiva

gala-gradiva napisała:

dodane: 12-02-2013 16:31

ja ćwiczę 6 razy w tygodniu i żyję, nie zniechęciłam się i wcale nie czuję się osłabiona, wręcz przeciwnie.
 

moni1255

moni1255 napisała:

dodane: 12-02-2013 16:29

organizm potrzebuje odpoczynku, 6 razy w tygodniu to za dużo, szybko się zniechęcisz, osłabisz organizm i przyniesie to odwrotne efekty
 

modneiwygodnie

modneiwygodnie napisała:

dodane: 12-02-2013 16:14

będę śledziła Twoje sukcesy i za tydzień po sesji też biorę się do ćwiczeń ;)
 

malaga101
Zobacz blog

malaga101 napisała:

dodane: 12-02-2013 16:01

oj chciałabym umieć pływać
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

stay FIT ! ;-)

Prowadzony przez:
Ka-Maya

Moje zmagania, dążenie do idealnej szczupłej i umięśnionej sylwetki. Porady i ćwiczenia, które wypróbowałam .

O mnie

Ka-Maya

Na szafie od: 11-02-2013

Obserwuj

21 letnia studentka, która chciałaby mieć idealną sylwetkę, moją pasją jest pływanie, a ćwiczenia pozwalają mi się oderwać od codziennych obowiązków.

Kategorie
Archiwum
Obserwują blog
kwasnazupa
wiki3366

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1