0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

:)

blogi.szafa.pl/ /zxxxzxxxz

lip. 17

Co za bezmózg :o

dodane przez: zxxxzxxxz dn. 17-07-2013 r.
Co za bezmózg :o

 

 

 

 

 

 

Co za bezmózg mi się trafił lol

Tydzień temu na Vin... wymieniłam się z pewną dziewczyną,
w piątek miałyśmy wysyłać rzeczy. Ona jako pierwsza, a po wizycie na poczcie miała mi wysłać MMSa z dowodem wpłaty, wtedy ja miałam wysłać jej paczkę. Nie dostałam żadnego mmsa. Dopiero przed 22 wysłała mi numer nadania paczki. Wyśledziłam paczkę w poniedziałek rano i oczywiście było: Przekazanie przesyłki do doręczenia. To wtedy ja wysłałam swoją. Wieczorem weszłam znów na stronę poczty i co zobaczyłam ? `Doręczenie przesyłki` w tej miejscowości, z której została wysłana. Aż dziś poszłam na pocztę zapytać, no i Pani powiedziała, że przesyłka została WYSŁANA na adres tej dziewczyny.

Ja:
Nie mogę wyszukać przesyłki `Brak przesyłki o podanym identyfikatorze`

Ona:
pewnie dlatego ze wysyłałam w piatek wieczorem ;p

dziś 14:37 Ja:
Hej. Czy dostałaś już przesyłkę ode mnie ? Bo ja Twojej jeszcze nie!

Ona:
nixc ni dostałąm

Ja:
Właśnie byłam na poczcie zapytać o wysyłkę od Ciebie !!! Była już dostarczona w poniedziałek w Twojej miejscowości. Chyba coś tu nie gra?

Ona:
ze co ja od Ciebie nic nie dostałąm jesli wyslalas podaj nr nadania sama cos krecisz ;/ ja Ci nie wysłaąłm sie nie odzywalas to co mialam wyslac za darmo komus wielki uśmiech

Ja:
;/ Jak to nie wysłałaś ? Przecież w piątek wysłałaś mi numer nadania! I kto tu kręci ?
Tu jest moje potwierdzenie. [xx]
Dziś masz wysłać do mnie paczkę !!!

Ja:
Ten numer nadania co w piątek mi wysłałaś to co to było ?

Ona:
to nie Pani nie do Pani mnialam napisac.... wtakim razie jak wysłałas to Ci wysle
i nie masz bo nic ne musze moge odesłac Pani paczke i tyle

JA:

Jak nie musisz ? Chyba zawarłyśmy umowę. Ja z umowy się wywiązałam, teraz Twoja kolej. Jeśli do jutra nie dostane potwierdzenia zgłoszę to gdzie trzeba mruga Używaj znaków interpunkcyjnych, bo ciężko jest zrozumieć Twoje wiadomości.

   

ONA:

zgłaszaj sobie to gdzie trzeba wielki uśmiechD mam to w 4 literkach wielki uśmiechD nie wywiązałas sie bo nic mi nie pisalas kiedy co i jak wyslałas wiec dla mnike to była sprawa zamknieta wielki uśmiech

i jutro to Ci wysle jak najszybsza piorytetem !! poleconym zebym miała Cie z głowy

 

JA:

Do tego jeszcze poproszę zwrot kosztów, które pponiosłam  uśmiech


ONA:

HAHAH :d a kto mi ooda ze ja Ci musze wyslac wielki uśmiechDDD NIKT !! WIEC JA TOBIE NIC NIE BEDE DAWAC ZWROCE CI TA PACZKE I DAJ SPOKOJ MI BO NIE MAM OCHOTY I CZASU PISAC Z TOBA , MASZ TAKIE NUDNE ZYCIE ZE NIE MASZ CO ROBIC ???

 

a tak wkoncu co mam Ci wysłąc bluzke czy sukienke ta co chciałas bo ja juz nie wiem co Ty chcesz zamiast sie ze mna dogadać to wolisz poniżac , troche to dziecinne


JA:

Booże, Ty naprawdę nie myślisz trzęsie głową

Sukienkę! Bo chyba na to się wymieniłam nie? Ewentualnie oddajesz mi moja bluzkę + koszt wysyłki, który poniosłam.


ONA:

pisze z jakąś małolatą mam wrażenie wielki uśmiech i chyba tak jest uśmiech no wysle Ci jutro podam nr nadania i umówmy się ze juz wiecej ze soba transakcji nie robimyuśmiech


JA:

To masz jak w banku !!! Nigdy więcej uśmiech Za to ja mam wrażenie, że piszę z osobą, która w ogóle nie używa mózgu uśmiech I baaardzo kręci.
Czekam z niecierpliwością uśmiech

Miłego wieczoru !

ONA: Dobranoc kochana do juterka uśmiech

 

lol,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


kladinka_BB

kladinka_BB napisała:

dodane: 24-07-2013 17:19

:D ale kaszana ,musiałam czytać 2 razy bo nie kumałam,o co jej chodzi:P
 

asius

asius napisała:

dodane: 17-07-2013 22:53

W sensie na szafie. Też miałam dwa podobne przypadki,ale Twój bije wszystkie na "łeb"!!!
 

asius

asius napisała:

dodane: 17-07-2013 22:52

Szczerze współczuję... A jak sprawa została rozwiązana?
P.S. Wiele tu takich osób...niestety...
 

Nigys
Zobacz blog

Nigys napisała:

dodane: 17-07-2013 22:24

O.o Masakra jakaś
 

zxxxzxxxz
Zobacz blog

zxxxzxxxz napisała:

dodane: 17-07-2013 21:53

Właśnie o to chodzi, że jest starsza. Ma już męża i dziecko :o
 

Natalia259
Zobacz blog

Natalia259 napisała:

dodane: 17-07-2013 21:37

No nie wierzę:D Komedia istna jak się to czyta :D Dziewczyna pewnie nie miała za dużo latek :DD
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0