0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

keep fit

blogi.szafa.pl/ /zurawinowa69

lip. 01

wracamy do formy, dzien 2

dodane przez: zurawinowa69 dn. 01-07-2013 r.
wracamy do formy, dzien 2

Dzisiejszy dzień to klęska pod względem żywieniowym niestety. Dopadłam sie słodyczy pochowanych głęboko w szafkach i moich ulubionych lodow cafe latte. :<

Ale ale! Biegałam ok 30 minut, kręciłam hula hopem 20min , do tego brzuch z Mel B -10 minut i pośladki 10min.

Od jutra (ech..) wcinam owocki zamiast słodyczy, wstyd ze takie piękne czereśnie w sadzie a ja czekoladę zajadam.

Ale bedzie git! Co do wymiarów to podam je jak juz bedzie jakiś efekt, bo porównując je z tymi sprzed 3ch miesięcy to istna załamka.

 

wpis edytowany 2013-07-01 o godz. 23:43:22

fitness, mel b, bieganie,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


paola31

paola31 napisała:

dodane: 26-07-2013 00:11

szafiarenka.pl/47/7282440/ocena-przysiady,1.html
 

paola31

paola31 napisała:

dodane: 26-07-2013 00:11

Moje efekty i opis w postach - :)
 

zurawinowa69
Zobacz blog

zurawinowa69 napisała:

dodane: 03-07-2013 19:24

paola, wlasnie kilka dni temu zaczelam to wyzwanie teraz dzień 5, ale też słyszałam, że w za dużej ilości obciążają niemiłosiernie stawy. w takim razie wracam do tego :)

ewe7 dokładnie tak, nie jest łatwo, ale skoro wtedy dałam radę to teraz muszę do tego wrócić, jak tu wyjść w bikini na plażę :
 

ewe7

ewe7 napisała:

dodane: 03-07-2013 11:31

Mam rozumieć że do niedawna ćwiczyłas później dopadł Cię brak chęci i teraz wracasz jeśli tak to mam tak samo:)dołączam się :)
 

paola31

paola31 napisała:

dodane: 03-07-2013 09:58

Na dupcię polecam przysiady. Robiłam miesięczne wyzwanie, gdzie w 30 dniu było 200 przysiadów, aczkolwiek odradzam taką ilość. Max. dojdź do 150 jeśli się zdecydujesz; bo znajomy, który biega zawodowo doradził mi, że taka ilość przysiadów zamiast pomagać szkodzi i wiem to po sobie. :)
50 przysiadów dziennie żadnej pupie nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie. :)
U mnie Mel B nic nie dała, efekty pojawiają się po dłuższym czasie i mniejsze.
Męczyłam nogi i tyłek przysiadami. W końcu jest jędrny. ;)
Więc mogę polecić. (Koniecznie skocz na youtube i zobacz jak poprawie je robić; ta blondynka, Polka fajnie pokazuje.
Rozpisałam się, ale naprawdę polecam.
Powodzenia.
 

karenmuse
Zobacz blog

karenmuse napisała:

dodane: 02-07-2013 00:20

powodzenia :) ja z tygodniowym poślizgiem dziś ostatecznie zaczęłam i jestem prawie zadowolona :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

keep fit

Prowadzony przez:
zurawinowa69

motywator. codzienne wpisy będą mnie motywować żeby nie przestawać :D takie jest założenie. czas na szczupłe uda, trzeba na nich coś dziarać!

O mnie

zurawinowa69

Na szafie od: 14-11-2009

Obserwuj

leń do potęgi n-tej, wszystko odkładam na później, KOCHAM słodycze, szukam silnej woli i mężczyzny życia.

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0