0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

czas na odchudzanie :)

blogi.szafa.pl/ /z_pazurem

luty 05

Odchudzanie czas zacząć :)

dodane przez: z_pazurem dn. 05-02-2013 r.
Odchudzanie czas zacząć :)

Witam

Wczoraj postanowilam ze czas wkoncu zmienic troszke swoj wyglad.
Zawsze bylam szczupla,ale po porodzie przybralo mi sie 20kg i strasznie polubilam slodycze.
Teraz mam juz dosc wybierania ubran ktore zatuszuja brzuch,boczki i inne mankamenty.
CHCE SCHUDNAC NA WIOSNE !
chcialabym zgubic te 20kg ale bede zadowolona nawet z 15! :) (i wiem ze nie wyrobie sie z tyloma kilogramami do wiosny/badz lata)

Moje wymiary:
waga-75kg
talia- 85cm
brzuch- 100cm
biodra- 100cm
udo- 65cm
lydka- 40cm

zamierzam 3 razy w miesiacu chodzic na basen,co najmniej z 4 razy w tyg  jezdzic na rowerku stacjonarnym i cwiczyc z ewą!

Moze mozecie polecic jak komponowac posilki?czego szczegolnie un8kac?
Mam duzy problem z szybkim obiadem i kolacja ,gdyz czas mi nie pozwala na dluzsze gotowanie.
Moze polecice jakies pyszne szybkie dania ?
Pozdrawiam

 

 

odchudzanie dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Anita__91
Zobacz blog

Anita__91 napisała:

dodane: 16-10-2013 20:08

Unikaj tych nieszczęsnych słodyczy.. ja też je uwielbiam i mam do nich słabość! ale nie ma wyjścia ;) a co do szybkich obiadów, to polecam po prostu przygotować sobie obiad dzień wcześniej wieczorkiem, np. pełnoziarnisty ryż, pierś z kurczaka, warzywa, a na drugi dzień po prostu odgrzać (niekoniecznie w mikrofalówce).
Trzymam kciuki i życzę powodzenia! :)
 

ALLR

ALLR napisała:

dodane: 06-05-2013 14:11

Witam, na jednym z forum napisałaś,że masz rowerek treningowy Christopeit AP1 mam pytanie jak się sprawuje? Mam zamiar też sobie go kupić i zacząć walczyć z kilogramami :), mam podobne wymiary i ilość kg. do pozbycia. Jak idzie odchudzanie. Pozdrowiam.
 

angua79

angua79 napisała:

dodane: 01-05-2013 17:34

zrób sobie michę sałatki (np.z grillowaną piersia kurczaka) albo lekką zupę jarzynową - możesz to zrobic poprzedniego dnia wieczorem, chodzi o to, żeby mieć gotowy dietetyczny posiłek i nie rzucać sie na fastfood. O kotlecie z ziemniakami na kolację raczej zapomnij, jak pisała koleżanka niżej kolacja to białko+warzywka, a w ogóle to powinnaś główny posiłek jeść w ciągu dnia, nie wieczorem. Duże śniadanie, pożywny i lekkostrawny lunch/obiadek, wieczorem juz leciutko. Niestety, ale możliwe że będziesz towarzyszyć rodzinie przy stole pogryzając warzywka ;) coś za coś ;)
 

ellieellie

ellieellie napisała:

dodane: 03-03-2013 12:08

Jak idzie?:)
 

ladyarizona

ladyarizona napisała:

dodane: 05-02-2013 15:43

cardio to ćwiczenia podnoszące tętno np bieganie, skakanie, pajacyki i utrzymywanie podniesionego tętna przez jakiś czas. Zobacz sobie Banish Fat Boost Metabolism J. Michaels albo ewentualnie chyba killer ewki jest z cardio. Wskaźnik zapotrzebowania kcal czyli swoje BMI możesz obliczyć korzystając z kalkulatora BMI dostępnego w necie, poszukaj w google :) sprawdź też opcje z ćwiczeniami cardio. Tych programów jest naprawdę mnóstwo.
 

z_pazurem
Zobacz blog

z_pazurem napisała:

dodane: 05-02-2013 15:25

cardio to sa jakies cwiczenia??
i jak wyliczyc te kalorie ??
 

ladyarizona

ladyarizona napisała:

dodane: 05-02-2013 15:20

kolacja powinna być białkowa i lekka. Zrezygnuj z węglowodanów (np chleba, jak już musisz to 1 kromka max). Najlepsze na kolacje są sałatki z kurczakiem lub rybą i dużo warzyw. Albo z nabiału twaróg, serek itd. Węgle powinny być spożywane w pierwszej cześci dnia (śniadanie i lunch) bo wtedy organizm szybko pracuje, wieczorem gdy zwalnia jedz coś co jest łatwiejsze w trawieniu :)
dietetykiem nie jestem ale trochę na ten temat czytałam i próbowałam na sobie jak byłam na redukcji
 

blackmamba
Zobacz blog

blackmamba napisała:

dodane: 05-02-2013 15:19

trzymam kciuki! ;)
Ja zaczęłam również od dziś.
A na lekkie obiadki polecam rybę zapiekaną w folii z bazylią :)
 

ladyarizona

ladyarizona napisała:

dodane: 05-02-2013 15:17

żeby schudnąć przede wszystkim trzeba:
- zacząć ćwiczyć (cardio, siłowe)sam rowerek, jak słusznie kehribar zauważyła nic ci nie da. Spalanie tkanki tłuszczowej głównie nopiera się na cardio i treningu siłowym/interwałowym.
- dobrze obliczyć BMI, dostosować swoją aktywność i wyliczyć ile kcal masz się trzymać przy diecie redukcyjnej
- zwrócić uwagę na produkty jakie się kupuje, czytać etykiety (bo to dieta w głównej mierze powoduje szczuplenie, ćwiczenia to jakieś 30-40% sukcesu :)
 

z_pazurem
Zobacz blog

z_pazurem napisała:

dodane: 05-02-2013 15:15

sniadanie wiem jak zrobic ale chodzi mi o obiad i kolacje.bo gdy wracam do domu to mam z 15min na przyzadzenie sobie czegos jest to ok.godz 15-17. o 19stej wraca reszta domownikow wiec przed 20sta jemy obiado-kolacje ktora sklada sie np z ziemniakow,kotleta i salatki. wiec do tej pory najlepszym rozwiazaniem bylo pop powrocie zjesc cos slodkiego,chinczyka itp .
Ale juz koniec z tym!
 

ladyarizona

ladyarizona napisała:

dodane: 05-02-2013 15:13

olgate - wiem właśnie zauważyłam, mimo wszystko dzięki za spostrzeżenie :)
moim zdaniem J. Michaels jest dużo bardziej skuteczna niż Ewka, mnie ta druga nie odpowiada za bardzo... ale co kto lubi :)
 

z_pazurem
Zobacz blog

z_pazurem napisała:

dodane: 05-02-2013 15:08

mam 160cm . wygladam jak pulpet :) a co,rowerek nie pomaga?? nie dam rady czesciej niz ra z w tyg byc na basenie.
 

olgate
Zobacz blog

olgate napisała:

dodane: 05-02-2013 15:08

Ladyarizona - nie da się wkleić linków w komentarzu :p
 

kehribar
Zobacz blog

kehribar napisała:

dodane: 05-02-2013 15:03

Chcesz zgubić to i owo w obwodzie ćwicząc na rowerku stacjonarnym? Kiepsko znasz anatomię ciała ludzkiego. Zmęczysz się, a wyniki będą marne. Rowerek raz w tygodniu (40 min intensywnie, inaczej przetrenujesz mięśnie i nadmiernie obciążysz serce), basen raz w tygodniu (najlepiej 2), brzuszki 2 razy w tygodniu. Rozgrzewka z rozciąganiem 15 min przed i 15 min po wysiłku.
 

jagodzian

jagodzian napisała:

dodane: 05-02-2013 15:01

ja również polecam ćwiczenia z J. Michaels:)
 

iza_mala_mi

iza_mala_mi napisała:

dodane: 05-02-2013 14:38

szybkie śniadania to najprościej jogurt z jakimś chrupkim chlebkiem bądź grahamką :)
 

ladyarizona

ladyarizona napisała:

dodane: 05-02-2013 14:36

ja polecam ćwiczenia Jillian Michaels. Bardzo skuteczne, jeśli jesteś na wizażu to zajrzyj do wątku schudnij z Jillian Michaels cz. II. Bardzo dużo fajnych dziewczyn gdzie mozna się zmotywować. Daję też linka do tego jak obliczyć swoje BMI i jak komponować posiłki (w którymś poście sa zamieszczone linki do opracowań)

życzę udanych rezultatów :)
 

holly92
Zobacz blog

holly92 napisała:

dodane: 05-02-2013 14:31

75 kg? ale przy jakim wzroście bo to nie koniecznie musi być dużo jak się jest wysokim
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0