0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

i'm just a girl <3

blogi.szafa.pl/ /xxxasienka1991

wrz. 19

jak to zrobić? ;/

dodane przez: xxxasienka1991 dn. 19-09-2012 r.
jak to zrobić? ;/

 Witam Kochane przedstawiam zdjęcie z okresu gdy byłam w ciąży a dokładnie w czwartym miesiącu. wiem że nie wyglądałam źle, ale pod koniec ciąży przytyłam jejjj prawie 30 kg! Moja córeczka ma ponad 7 miesięcy a mój problem polega na tym że nie moge schudnąc z górnej części ciała. Mineło juz sporo czasu moje nogi, pupa i brzuch wyglądają w miare dobrze bo schudłam już te 20 kg ale strasznie przytyłam w ramionach i wogóle jestem ''szeroka'' moze nie widac tego po mnie ale wszystkie koszulki  przed ciąży są nie dość zę za krótkie (choc moje piersi sie nie powiększyły) to jeszcze przez ramiona nie ma mowy ze je przełoże wogóle sie nie dopinam! nie jestem az tak zdesperowana ale dosc ciezko mi cos kupic tym bardziej ze nosze rozmiar spodni 38 a koszulki eLki są czasami za małe ;/ Czy polecacie jakies cwiczenia na górne partie ciała oraz czy Wy po ciąży tez miałyscie taki problem?

 

 

ciąża, dieta, ćwiczenia,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


xxxasienka1991
Zobacz blog

xxxasienka1991 napisała:

dodane: 19-09-2012 19:48

tyłek to ja mam płaski ;p wolałabym miec bardziej ''wyrazisty'' hehe ;D
 

nati2401
Zobacz blog

nati2401 napisała:

dodane: 19-09-2012 16:30

cześć. Też mam problem z ramionami. Od miesiaca biegam, a pozniej robie 3 serie po 15 powtórzeń ćwiczenia z hantelkami 1kg. Ćwiczeń jest mnóstwo na YT.
 

ajskrimbejbe

ajskrimbejbe napisała:

dodane: 19-09-2012 13:40

kurcze, haha wysle na wiadomosci pryw. :)
 

ajskrimbejbe

ajskrimbejbe napisała:

dodane: 19-09-2012 13:40

nie dodała się strona: http ://
po http usuń spacje ;)
 

ajskrimbejbe

ajskrimbejbe napisała:

dodane: 19-09-2012 13:39

polecam, najlepsze i najskuteczniejsze cwiczenia na wszystko, ja dzieki tym cwiczeniom, zmniejszylam uda, tylek i brzuch. Na górne partie też są! polecam! :)
 

mojo-jojo

mojo-jojo napisała:

dodane: 19-09-2012 13:30

kurde, ucięło mi komentarz.. masz boskie nogi.. niestety Ci nie mogę pomóc, bo ja mam odwrotnie- nogi i tyłek nie do ruszenia, a góra chuda. A może zapytaj na vitalia.pl
 

mojo-jojo

mojo-jojo napisała:

dodane: 19-09-2012 13:29

o matko, jakie nogi
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0