0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

fashion.

blogi.szafa.pl/ /xjaga

paź. 16

małe zakupy

dodane przez: xjaga dn. 16-10-2012 r.
małe zakupy

Hejka dziewczyny, jesień pełną parą, a że ze mnie straszny zmarzluch to ubieram się na cebulkę :D 

W taką porę często mam problem z uszami, dlatego zakupiłam sobie dwie opaski i już dumnie noszę, a ludzie patrzą się na mnie jak na wariatkę ale nie przejmuję się tym.

opaski - H&m
sweterek - C&A
buty - butik

 



i z boczku x D


sweterek jest strasznie milutki :)

 

 

 

AA muszę się pochwalić od jakiegoś czasu biegam, więc postanowiłam sobie kupić jakieś porządne buty, od zawsze mi sie podobały ale cena... znalazłam promocję i zamowiłam .. jak dojdą to pokażę :D 

 

pozdrooo :D:D:D

jesień, botki, ćwieki, sweter, opaska,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


ambiente

ambiente napisała:

dodane: 16-10-2012 18:30

Buty mi się nie podobają, ale sweter super;)
 

barbasia330

barbasia330 napisała:

dodane: 16-10-2012 18:27

Sie nie mogli zdecydowac, wiec nadziabali i na czuba i na piete;/
Sweterek fajny, lubie takie.
 

agniesiiia1

agniesiiia1 napisała:

dodane: 16-10-2012 17:17

Kiedyś miałam podobne buty właśnie z takimi dżetami i niestety po tygodniu zaczęły jedna po drugiej odpadać :x
 

xjaga
Zobacz blog

xjaga napisała:

dodane: 16-10-2012 17:10

opaski z H&M za 22.99
 

anetqa00
Zobacz blog

anetqa00 napisała:

dodane: 16-10-2012 17:01

fajny sweterek:)
 

mycherry

mycherry napisała:

dodane: 16-10-2012 17:00

bardzo ładna ta ciemna opaska gdzie i za ile?
 

madzix911

madzix911 napisała:

dodane: 16-10-2012 16:46

ładny sweterek,ale buty mnie nie przekonują
 

xjaga
Zobacz blog

xjaga napisała:

dodane: 16-10-2012 16:41

sweterek kosztował 79 zł:)
 

wioleta2211

wioleta2211 napisała:

dodane: 16-10-2012 16:37

sweterek ile kosztowal?
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1