0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

masz-motywacje

blogi.szafa.pl/ /wampajer_1

mar. 30

ćwiczenia

dodane przez: wampajer_1 dn. 30-03-2014 r.
ćwiczenia

Witajcie! 

 

Mam dla Was pare propozycji ćwiczeń. Lekko i przyjemnie. 

Do tego jeszcze linki : 

W razie pytań piszcie, postaram się pomóc. : ) 

_______________________________________________

PAMIĘTAJCIE, ŻE TO DIETA JEST KLUCZEM!

_________________________________________________

 no i nie zapomnijcie o dzisiejszym treningu! :)

 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 01-04-2014 23:49

Mam ogólnie swój własny plan treningowy, w którym skupiam się głównie na brzuchu i pupie. Ostatnio go jednak odstawiłam i stwierdziłam, że ponownie oddam się w ręce profesjonalistów.
Robię Tiffany i Hula Hop ok. 30 minut dziennie na boczki.
Na brzuch - Mel B nawet ABS + 10 minut brzuch nie robiło już na mnie wrażenia, więc musiałam wymienić na inny zestaw - wybrałam zestaw dla początkujących prowadzony przez Natalię Gackę i jestem zadowolona. Daje mi wycisk i o to chodzi :) czasem robię Mel B na nogi. Biegam, co drugi dzień - troszkę mnie piszczele bolą, więc nie mogę za często.
Ostatnio codziennie robię jakieś cardio - bardzo spodobały mi się zestawy z profilu Fitness Blender - zaczynałam od cardio 23 minuty, potem 37 minuty, dziś spróbowałam pierwszy raz Tabatę Fitness Blender 45 minut i jestem pod wrażeniem, to cwiczenie zdecydowanie wdrożę na stałe do planu treningowego.
Dziś wypróbowałam rownież Trening na redukcję tkanki tłuszczowej z portalu OdchudzanieBezKitów - dość łatwe, nooo moze poza 1 ćwiczeniem - ale mięśnie czuć niesamowicie.
Podsumowanie dzisiejsze: 30 min hulahop, boczki Tiffany, Trening na redukcję tkanki tłuszczowej, Tabata 45 Fitness Blender, ABS 15 minut Natalii Gacki
:)
 

wampajer_1
Zobacz blog

wampajer_1 napisała:

dodane: 01-04-2014 16:23

Ooo. : )
Teraz jakieś ćwiczenia na lekką rzeźbę robisz? Czy tylko cardio i boczki Tiffany ? ;>
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 31-03-2014 18:22

abs 8 minut już przerabiałam i mnie dawno temu znudziły :)
 

wampajer_1
Zobacz blog

wampajer_1 napisała:

dodane: 31-03-2014 16:44

Zgadzam się, nie każdy ma możliwość jeżdżenia na siłownię, czy zrobienie sobie takowej w domu.
Na początku zajmijmy się spalaniem, odciążenia powoli. Nic na szybko. Wyzwanie trwa do wakacji, więc.... spokojnie jeżeli ktoś będzie chciał to będzie tym swoim ideałem. : ))
+ @claudyn polecam ABS z yt 8 minut, są genialne. I jak na moje początki są bardzo dopasowane, i przyjemne jeżeli chodzi o ich wykonywanie. :))
Pozdrawiam.
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 30-03-2014 21:59

ja cwiczę z tych Tiffany boczki i Fitness Blender 37 min ;)

Nie każdy ma możliwość na skomplikowane ćwiczenia siłowe - ja jedynie wdrożyłam pompki oraz ćwiczenia z hantelkami, a przysiady czasem robię z wielką butlą wody na plecach. Najblizsza siłownia 18 km, szczerze to wolę pobiegać po mojej miejscowości, a tę kasę przeznaczyć na lepsze jedzenie (lepsze = zdrowsze)
 

klaudunia161
Zobacz blog

klaudunia161 napisała:

dodane: 30-03-2014 18:35

Dziewczyny weźcie się za treningi siłowe. To przez obciążenie kształtujesz swoje ciało na nowo, a nie tylko cardio i cardio...
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

masz-motywacje

Prowadzony przez:
wampajer_1

szukasz motywacji do ćwiczeń ? dobrze trafiłaś! Zaczynamy!

O mnie

wampajer_1

Na szafie od: 29-03-2014

Obserwuj

Cześć, jestem Paulina.

Kategorie
Archiwum
Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0