0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Madelainet

blogi.szafa.pl/ /tymdzia

luty 27

Fitness - efekty po miesiącu

dodane przez: tymdzia dn. 27-02-2014 r.
Fitness - efekty po miesiącu

Ćwiczę regularnie codziennie. Próbowałam z Chodakowska, ale te ćwiczenia w ogóle mi nie leżą. I nie motywują mnie! Wręcz przeciwnie! Czuję się po nich źle. Uwielbiam ćwiczyć z Tiffany! Trening z nią jest przyjemny i wbrew pozorom skuteczny.

Mój codzienny trening to: boczki Tiffany, bikini Tiffany, balet Tiffany i do tego "najskuteczniejsze ćwiczenia na mięśnie brzucha" Fittapy.

Na zdjęciu poniżej widać pierwsze efekty. Ćwiczę miesiąc :)

 

 

wpis edytowany 2014-02-27 o godz. 20:37:22

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


KrwotoK
Zobacz blog

KrwotoK napisała:

dodane: 28-02-2014 20:48

Wbrew pozorom umięśnienie nie jest takie proste. Najlepiej ćwiczyć na siłowni z większym ciężarem no i bardzo ważna jest dieta w zależności jeszcze jak bardzo chcesz wyrzeźbić mięśnie. Ale wszystko idzie w dobrą stronę, pamiętaj tylko o dobrym odżywianiu;)
 

tymdzia
Zobacz blog

tymdzia napisała:

dodane: 28-02-2014 16:58

mi tylko chodzi o to żeby umięśnić ciało :) Nie chcę być chudsza :P
 

KrwotoK
Zobacz blog

KrwotoK napisała:

dodane: 28-02-2014 13:08

Szału nie ma w wymiarach ale to chyba dlatego że nie widzę tłuszczu;p Mięśnie ładnie zarysowane. Szkoda że nie ma zdjęcia przed.
 

tymdzia
Zobacz blog

tymdzia napisała:

dodane: 27-02-2014 21:34

co daje teraz: biodra 91 cm, talia 65 cm, brzuch na wysokości miednicy: 70 cm, biust 85 cm :)
 

tymdzia
Zobacz blog

tymdzia napisała:

dodane: 27-02-2014 21:33

biodra minus 2 cm, talia minus 3 cm, brzuch na wysokości kości międnicy minus 2 cm. :)
 

KrwotoK
Zobacz blog

KrwotoK napisała:

dodane: 27-02-2014 21:08

Sylwetka bardzo fajna. Tylko szkoda ze nie ma do czego porównać;p Jak wymiary? mierzyłaś się? jest jakiś postęp?
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
2