0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Matki, żony i kochanki :)

blogi.szafa.pl/ /takadama

lip. 03

Killer i Mel B

dodane przez: takadama dn. 03-07-2014 r.
Killer i Mel B

Witajcie. Wczoraj trochę nagiełam dietę, wyszło jakoś 1300 ,może `1400 kcal, ale za to Zrobiłam killera. Powinni za każdym razem dawać medale każdemu kto dotrwa do końca :). Później 2 godzinny spacerek z małą  Potem wieczorem jeszcze pośladki i ABS z Mel B. Dziś natomiast( nie chcę zapeszać) , po tygodniu ćwiczeń jest to pierwszy dzień bez większych zakwasów. 

Plan na dziś ...hm , w zasadzie jeszcze nie wiem ale może Mel B cardio, pośladki, ABS i brzuch . Pożyjemy zobaczymy, ale o tym jutro . 

Zastanawiam się tylko , czy przeplatając ćwiczenia Mel B z Ewą efekty nie będą mniejsze, niż ćwiczenia z samą Ewą  i czy ćwiczenia codzienie to nie za dużo. Wie ktoś coś w tym temacie?

Pozdrawiam ciepło .

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


zakrapianerumem

zakrapianerumem napisała:

dodane: 04-07-2014 16:39

Jestem tego samego zdania! medal za wytrwanie z ewką do końca. medal cierpliwości i wytrzymalości. Tak strasznie przynudza... nie daje "kopa" jak mel b. ten monotonny głos, wgl nie spocona i spokojna mnie nie motywuje... mel b. wręcz przeciwnie. cudowna babka z mnóstwem pozytywnej energii którą rozsyła. jest spocona na filmikach,, mówi o zmęczeniu. Jak człowiek a nie robokop!
gratuluje postępów i silnej woli! :)
 

assska21

assska21 napisała:

dodane: 03-07-2014 22:39

Zgadzam się, po pierwsze 1200kcal to na pewno za mało. Uważam że podczas ćwiczeń nie powinno się być na diecie jako takiej. Powinno się odżywiać zdrowo i tyle. Musisz dać tyle kcal organizmowi ile potrzebuje. Żeby schudnąć trzeba jeść, a żeby wyrzeźbić ciało to już w ogóle. Ćwiczyć też się nie powinno codziennie, a już na pewno nie tych samych partii ciała. Generalnie @KrwotoK ma rację.
 

KrwotoK
Zobacz blog

KrwotoK napisała:

dodane: 03-07-2014 21:39

W tygodniu powinnaś zrobić sobie dzień przerwy. A intensywność i to ile ćwiczyć zależy od tego co chcesz osiągnąć (wybacz nie czytałam Twoich wcześniejszych postów) Po pierwsze przy takim wysiłku 1200 kcal to za mało. Jeśli masz zakwasy tez powinnas zrobić jeden dzień na regeneracje mięśni. Jesli chcesz spalić tłuszcz to więcej cardio jesli zbudować rzeźbę to daj mięśniom czas na nadbudowę inaczej możesz je "spalić" tzn dojdzie do katabolizmu. Nie zawsze im więcej tym lepiej. Im więcej ćwiczyć tym organizm będzie chciał więcej więc efekty będą mniejsze. Zwiększaj stopniowo intensywnosc a zestawy ćwiczeń zmieniaj co 2, 3 tyg. Troche chaotycznie wszystko napisałam zajrzyj na mojego bloga dawno nie pisałam ale znajdziesz tam rożne informacje o żywieniu i ćwiczeniach;)
 

emilienne

emilienne napisała:

dodane: 03-07-2014 15:47

Youtube* oczywiście. :)
 

emilienne

emilienne napisała:

dodane: 03-07-2014 15:45

Dlaczego urozmaicone ćwiczenia miałyby zmniejszać efekty? Ćwiczenie różnorodnych zestawów jest moim zdaniem nawet lepsze, bo nie 'przyzwyczaja' mięśni do jednego typu wysiłku i nie rozleniwia ich, a poza tym uważam, że tak jest ciekawiej i bardziej komfortowo. Jest na Yutube seria zestawów z Mel B. pt. "Mel B. wyzwanie' (chyba, nie pamiętam już dokładnie) - ktoś pokusił się o sklejenie jej zestawów w prawie godzinną całość na każdy dzień tygodnia. Bardzo fajna sprawa, ćwiczyłam to kiedyś i sobie chwalę, aczkolwiek pamiętam, że co nieco tam zmieniałam, bo było kilka 'błędów' w moim odczuciu. A, dodawałam chyba ćwiczenia na nogi, bo było za mało. Fajne zestawy ma również Fitappy. Odnośnie częstotliwości treningów to wiem tyle, że koniecznie jeden dzień przerwy w tygodniu na regenerację mięśni, a ćwiczenia cardio nie częściej niż trzy razy w tygodniu. A ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że taki Skalpel przykładowo robiłam codziennie (bez żadnej przerwy) i nic mi nie było, natomiast wchodząc level wyżej z ćwiczeniami (robiąc już zestawy z interwałami, tabatę czy cardio) sama poczułam, że 5 razy w tygodniu zdecydowanie mi wystarczy. Powodzenia. :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Wszystko , co gryzie, dręczy, męczy człowieka poczciwego. O jedzeniu, sporcie, figurze i modzie. O stosunkach damsko męskich i perypetiach z córą. Zapraszam.

O mnie

takadama

Na szafie od: 26-05-2014

Obserwuj

Mam 24 lata i wierzę w lepsze jutro. Trzy zasady , które pomagają mi w życiu. 1. Brak wiadomości to dobra wiadomość. 2. Im mniej wiesz tym lepiej śpisz. 3. Jak coś ma być zrobione dobrze, trzeba to zrobić samemu.

Obserwują blog
emilia512
Anniiiaa

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0