0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

marzenie o pięknej figurze :)

blogi.szafa.pl/ /szczurka21

luty 24

nasza tabelka :)

dodane przez: szczurka21 dn. 24-02-2013 r.
nasza tabelka :)

jak na razie wyszło że jesteśmy tylko 4 ale jeszcze kilka osób chce dodac swoje wymiary także czekamy :) 

jak juz wspomniałam jutro ćwiczymy - jakie godziny wybieraci e? ja ok 21 :)

 

okazało się że mam z nas wszystkich najgorsze wymiary a myslalm że nie jest ze mna źle;p

powiem szczerze że teraz mam jeszcze większą motywację bo chcę wam przynajmniej dorównać !:)

 

pomyslałam jeszcze że możemy podawać czas przez jaki ćwiczymy - tak mniej więcej - to też powinno nas jakoś bardziej motywować i zwracać naszą uwagę czy nie wykonujemy czegoś za mało lub źle :)

 

 

wpis edytowany 2013-02-25 o godz. 23:50:29

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


paskunis93
Zobacz blog

paskunis93 napisała:

dodane: 25-02-2013 19:07

oby się udało zrzucić zbędne kilogramy;d
 

szczurka21
Zobacz blog

szczurka21 napisała:

dodane: 25-02-2013 18:19

pewnie :) każdy wysiłek się liczy :)
 

paskunis93
Zobacz blog

paskunis93 napisała:

dodane: 25-02-2013 18:05

ja dziś zrobiłam tyle
miałam 45 min w-fu (80 brzuszków, troszkę biegania i siatkówka)
W domu 2*50 brzuszków
po 30* leżę na boku i unoszenie 1 nogi potem 2:)
Wiem nie jest jakoś mega dużo ale na początek zawsze coś, z czasem będzie więcej:)
 

szczurka21
Zobacz blog

szczurka21 napisała:

dodane: 25-02-2013 15:54

a mi na na udach i tyłku :) i też tylko tak bedę ćwiczyć ale to dopiero za jakieś 5 godzin :)
 

paskunis93
Zobacz blog

paskunis93 napisała:

dodane: 25-02-2013 15:34

mi najbardziej zależy na brzuchu i tyłku więc tylko takie ćwiczenia będę robić:)
 

szczurka21
Zobacz blog

szczurka21 napisała:

dodane: 25-02-2013 15:31

naSskaa - super ja dopiero później będe ćwiczyć :) a jak reszta dziewczyn ?:)
 

szczurka21
Zobacz blog

szczurka21 napisała:

dodane: 25-02-2013 15:30

dziewczyny spokojnie :) każda z umieszczonych tu wie jaki ma wzrost i w którym miejscu się mierzyła :) ja nie robię tej tabelki na pokaz innym tylko dla uczestniczek- co do miejsca mierzenia w poprzednim poście jest napisane gdzie sie mierzymy uważam że nie ma sensu tego pisać 10 razy daga202 możliwe że masz 76 w talii ja w talii mam 78 wieć to nie jest jakaś straszna różnica. poza tym ja nie porównuję wymiarów tylko wypisuje kto jakie ma po to zeby za miesiąć zapisać zmiany.
 

naSskaa
Zobacz blog

naSskaa napisała:

dodane: 25-02-2013 13:56

Ja za chwile mam zamiar ćwiczyć skalpel II i 15min. skakanki :)
 

gunia88

gunia88 napisała:

dodane: 25-02-2013 06:37

moglyscie podac jeszcze wzrost i wage, bo te wymiary dla wzrostu 160 + oznaczaja tyle, ze sa to dosyc chude osoby..
 

daga202
Zobacz blog

daga202 napisała:

dodane: 25-02-2013 01:09

powodzenia
 

daga202
Zobacz blog

daga202 napisała:

dodane: 25-02-2013 01:05

ha, ha... wymiarów nie da się tak porównać! ja mam jak Ty Basiu 98 w biodrach i (UWAGA) 76 w talii... i wcale nie uważam się za tęgą! a brzuch to niby gdzie mierzone?

w udach mam na przykład 50... nieporównywalne są te wymiary... a że o wzroście zapomniałaś wspomnieć, to już w ogóle karygodne :/
 

daga202
Zobacz blog

daga202 napisała:

dodane: 25-02-2013 01:00

a gdzie wzrost???
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Mój blog zakładam z myślą o wszystkich kobietach które pragną ujędrnić swoje ciało:) naszym marzeniem nie jest uzyskanie rozmiaru xxs a jedynie ujędrnienie sylwetki oraz sprawienie że będziemy podobać sie sobie i bliskim :) zaznaczam że nie stosujemy rygorystycznych diet - zasada jest prosta ostatni posiłek do godziny 18 nie zaleznie czy mamy szkołę - pracę i czy nie zjadłyśmy obiadu - musimy pomyśleć o tym wcześniej 2 zasada to wyeliminowanie słodyczy - max raz w miesiącu mała nagroda - ale nie objadanie się paczkami cukierków ;) 3 - nie pijemy gazowanych napoi - WODA to nasze źródło piękna:) 4- eliminujemy jasne pieczywo, makarony itd - przestawiamy się na zdrowsze - ciemne 5- zero fast-food -ów oraz chipsów itd - MÓWIMY NIE CELLULITOWI :) 6 - najważniejsze ćwiczymy minimum 5 razy w tygodniu nasze ćwiczenia będą dostosowane tak aby każda z nas ćwiczyła całe ciało ze szczególną uwagą na partie z których chcemy zrzucić tłuszczyk a teraz najważniejsze proszę was o podanie do jutra do 20 swoich wymiarów tj. wymiar uda, łydki, pupy, talia - najszczyplejsze miejsce oraz brzuch na wysokości pępka z dopisaniem imienia proszę podawać w komentarzach jutro utworzę listę a od poniedziałku zaczniemy walkę z naszym galaretowatym ciałkiem - BO RAZEM MOŻNA WIĘCEJ :)

O mnie

szczurka21

Na szafie od: 08-01-2013

Obserwuj

tutaj podam moje cele - chce ujędrnić szczególnie pupę i nogi oraz wyszczuplić nieco brzuch nie chce stosować diet bo co prawda chudnę po nich ale ciało dalej lata jak galaretka ;;/ dlaczego blog ? bo uważam ze dzięki temu będziemy się wspólnie wspierać i już za miesiąc odnotujemy pierwsze efekty :)

Obserwują blog
xaguniax5
yooy1
paulis132
lilRenia
Katrina03
magdziath
kwasnazupa
feeeeling
ika_92
ja_smerfetka
sarax3
nuskaa18
ellieellie
Anniiiaa
Kuladajefula
lukasiclaudia
moremore
darrrrruchna
cziips
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
2