0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

REGENERUJĄCE MASKI DO WŁOSÓW

blogi.szafa.pl/ /sylwusia01

maj 15

MASECZKI DO WŁOŚÓW SZAMPONY

dodane przez: sylwusia01 dn. 15-05-2012 r.
MASECZKI DO WŁOŚÓW SZAMPONY

Witajcie dziewczyny;)  pracuje w sklepie fryzjerskim i mam na sprzedaz fajne maseczki i szampony do włosów pare wystawiłam na allegro jesli byscie byly zainteresowane zapraszan na moje all moj nick       sylwusia2602                  

a oto przykladowa maseczka litrowa wydajna jest super wloski sa po niej takie miekkie i cudowne w dotyku

tu jest obrazek vaniliowej ale ja opisze regenerujaca mleko miod  

Regenerująca maska z mlekiem i miodem 1000ml

Dzięki proteinom pozyskanym z mleka, maska wspaniale nadaje się
do każdego rodzaju włosów, pozostawiając je delikatne i odżywione.
Doskonała dla zregenerowania włosów osłabionych
przez rozjaśnianie, farbowanie oraz trwałą ondulację.

Proteiny mleka regenerują i odżywają włosy od nasady po same końce,
a składniki ekstraktu z miodu zapobiegają ich przesuszeniu.
Zawiera hydrolizat keratyny, który jest substancją biologicznie czynną,
otrzymywaną z kontrolowanej hydrolizy wełny.
Składnik ten uzupełnia niedobór naturalnych elementów budulcowych włosa.
Wzmacnia i regeneruje uszkodzone włosy.
Włosy stają się lśniące, gładkie i dobrze się układają.

 

Sposób użycia: Włosy umyć dokładnie szamponem Chantal,
odpowiednią ilość maski nanieść na włosy i pozostawić na ok. 5 minut.
Dokładnie spłukać, przystąpić do modelowania.
Nadaje się do częstego stosowania.

Opakowanie o pojemności 1000 ml opakowanie z dozownikiem

 


 

MASKI DO WLOSOW SZAMPONY REGEN,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


eewelinkaa841

eewelinkaa841 napisała:

dodane: 28-09-2012 07:17

A ile taka maseczka kosztuje?
 

sylwusia01
Zobacz blog

sylwusia01 napisała:

dodane: 16-05-2012 12:03

tez jej uzuwam i likwidujemy sklep i wyprzedajemy kosmetyki mamy z chantala prosalon z matrixa stapiza artego montibello jesli ktos jest zainteresowany zapraszam na priv ceny mamy niskie posiadamy tez nozyczki farby artego chantala
 

Sheson

Sheson napisała:

dodane: 16-05-2012 11:32

miałam tą maseczke:) jest świetna starcza na bardzo długo i włosy po niej są miękkie i puszyste! polecam
 

Sheson

Sheson napisała:

dodane: 16-05-2012 11:30

miałam tą maseczke:) jest świetna starcza na bardzo długo i włosy po niej są miękkie i puszyste! polecam
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Ogólnie założyłam tego bloga po to aby pokazać wam różne maseczki do włosów teraz moge wam zaproponować maseczki PROSALON CHANTAL MLEKO MIÓD REGENERUJĄCAA, COCOS ODŻYWCZA, WANILIA NAWILŻAJĄCA

O mnie

sylwusia01

Na szafie od: 17-04-2010

Obserwuj

Duzo by pisac;) ogólnie interesuje sie kosmetyka i fryzjerstwem

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0