0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Long way to go inside, outside

blogi.szafa.pl/ /sizma

Najnowsze wpisy

Dredy u kobiet - sexy?
sty. 19

Dredy u kobiet - sexy?

W okresie buntu młodzieńczego nieraz myślałam o dredach, ale nie zdecydowałam się ponieważ dredy kojarzą się z osobami identyfikującymi się z filozofią ruchu Rastafari , a poza tym są wedle niektórych nie higieniczne. Osobiście, bardzo mi się podobaja kobiety w dredach, pod warunkiem, że o... Czytaj więcej

komentarzy: 31
Tatuaże u kobiet, sexy?
sty. 13

Tatuaże u kobiet, sexy?

Jestem zafascynowana pieknymi kobietami z tatuażami. Sama jednak jakoś nie mam odwagi zdecydować się na tatuaż, bo wiem, że jest to na całe życie... a wiadomo jak z pracą.... Gdybym była gwiazdą rocka to napewno chciałabym mieć na boku, na przedramieniu,  na tylniej stronie ud, na karku, a... Czytaj więcej

komentarzy: 41
Eko stylizacja konkursowa
sty. 11

Eko stylizacja konkursowa

No to ok, zabawmy się w tworzenie stylizacji. Na początek stylizacja w stylu EKO. Tak wygląda moja inspiracja stylem EKO. Rzeczy te  podobają mi się i są też trochę w moim stylu.   Sweter - Kappahl Balerinki - Mohito Komin - ICHI T-shirt - Bershka Spodnie - Bershka... Czytaj więcej

komentarzy: 1
Czerwone usta w gwiazdorkskim wydaniu
sty. 05

Czerwone usta w gwiazdorkskim wydaniu

Od zawsze wiadomo, że czerwone usta są sexi i stanowią symbol kobiecości. Zmysłowe, sexowne, ponętne - takie właśnie są czerwone usta. Niestety, nie każdemu pasują tak mocno podkreślone.  Czerwone usta trzeba nosić z dużą pewnością siebie, przy delikatnie podkreślonych oczach (by zachować... Czytaj więcej

komentarzy: 7
Piękne buciki:)
sty. 04

Piękne buciki:)

Uwielbiam piękne buty, wysokie, niskie w zależności od okazji. Jeśli chodzi o wybór butów nie kieruję się tyle modą, co tym co mi sę podoba. Gdybym miała kasy jak lodu, albo przynajmniej większe zarobki, to zakupiłabym wszytskie te buty. Buty pochodzą z sklepów, fleq.pl, deezee.pl,... Czytaj więcej

komentarzy: 5
Rockowe dziewczyny
gru. 30

Rockowe dziewczyny

Uwielbiam styl w modzie inspirowany Glam Rockiem, a zwłaszcza rockowe dziewczyny:) Inspiruję się tym stylem, często się tak noszę, ale nie tylko:) Glam rock , czyli - ćwieki, cekiny, skóra, gorsety, błyszczące materiały, sexowne tuniki i stylowe bluzki, dopasowane spodnie a wszytsko w... Czytaj więcej

komentarzy: 9
Moje buty
gru. 22

Moje buty

Korzystając z chwilki wolnego porobiłam fotki swoim butom, to pierwszy raz jak pokazuję jakieś swoje rzeczy, mam nadzieję, że mnie nie zjecie:P Zdjęcia robione były telefonem, więc jakość ich może byc trochę kiepska. Dodam jeszcze, że mam bardzo małą stopę 35 i bardzo ciężko jest kupic mi... Czytaj więcej

komentarzy: 11
Spódnice takie i śmakie
gru. 21

Spódnice takie i śmakie

W tym poście postanowiłam pokazać Wam spódnice które mnie insirują i podobają mi się.  Najbardziej lubie typowe ołówkowe spódniczki, ale do takich trzeba mieć idealną figurę, uważam jednak, że kobiety wyglądają w nich najbardziej sexownie i stylowo i z klasą. Przepadam też za spódnicami w... Czytaj więcej

komentarzy: 15
Fryzury z użyciem warkoczy
gru. 14

Fryzury z użyciem warkoczy

Zauważyłam, że coraz więcej lasek czesze się w fryzury z warkoczem. Zaczynając od klasycznego warkocza, po opaski z  warkocza. Fryzury z warkoczem to hit tego sezonu. Dzięki takiej fryzurze kobieta czuje się bardzo dziewczęco. Do warkoczy pasuj zarówno mocny jak i naturalny makijaz. Oto... Czytaj więcej

komentarzy: 10
Włosy doczepiane na taśmach
gru. 12

Włosy doczepiane na taśmach

Postanowiłam szepnąć coś na temat włosów doczepianych, bardzo modnych ostatnimi czasy. Przed wakacjami zakupiłam na all włosy doczepiane na taśmach. Chciałam coś zmienić, a nigdy w życiu nie miałam takiej długości włosów. Kolor celowałam na oko, wyszedł praktycznie identyczny.  Zestaw... Czytaj więcej

komentarzy: 5
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Czas pokażę co tu będę publikować. Mam wile fascynacji w życiu więc można spodziewać się tu dosłownie wszystkiego:)

O mnie

sizma

Na szafie od: 03-01-2011

Obserwuj

Niech to pozostanie słodką tajemnicą:)

Obserwują blog
szprotix
patd27
corleona
maaruda92
Kates1985
kociczka1221
rudamarysia
formavero
PlentyOfLove
Eico
olcziks
pokaż więcej