0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

RoxiFoxi

blogi.szafa.pl/ /roksana88

mar. 23

Aztec Skirt

dodane przez: roksana88 dn. 23-03-2012 r.
Aztec Skirt

 Ostatnio spodobał mi się wzór a'la aztekowy na spodniczkach :) na blogach jest on  popularny pod nazwą "aztec skirt". Są w bershce, więc pewnie sobie sprawie taką z racji, ze latem lubie nosic na gorze jasne , gladkie topy itp. ,wiec bedzie sie to w maire komponowac :)

aztec wzory,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


roksana88
Zobacz blog

roksana88 napisała:

dodane: 25-03-2012 17:26

Nie wydaje mi się ,ze bedzie wielkie BUM na spodniczki w ten wzor. Nie kazdemu przypada do gustu i raczej jest "trudnym" wzorem do zestawienia... takze nawet jak wiele osob bedzie miec tego typu spodniczki, nie oznacza to,ze fajnie bedzie ona zestawiona i bedzie robila SZAlu.. takie moje zdanie ;)
 

daga202
Zobacz blog

daga202 napisała:

dodane: 24-03-2012 09:01

Ładna, podoba mi się :P Też chcę taką! ;P
 

cimarrion

cimarrion napisała:

dodane: 24-03-2012 00:47

już ją mam ;)
 

kamiqa
Zobacz blog

kamiqa napisała:

dodane: 24-03-2012 00:02

rewela. podoba mi się bardzo :)
 

asiachorzow

asiachorzow napisała:

dodane: 23-03-2012 23:43

Inditex .. no wlasnie... zara, bershka, pull &bear, oisho..... to wszystko inditex :) a wzor super... choc juz pewnie neidlugo i na targu bedzie mozna spotkac= cale miasto :)
 

maajciaa

maajciaa napisała:

dodane: 23-03-2012 23:37

Fajne, podobają mi się, to wzór "Navajo" lub inaczej "Nawaho", który firma Inditex (w niej jest m.in. bershka) promują od jakiegoś czasu :)
Też bym taką z chęcią nosila, gdyby nie mój kompleks brzydkich nóg :(
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

RoxiFoxi

Prowadzony przez:
roksana88

Jeszcze nie wiem,czy tez blog bedzie mial sens i czy bedzie systematycznie uzupelniany... Ale postaram dzielic sie z Wami moimi spostrzeżeniami, uwagami, opiniami na temat ciuchów, kosmetyków, ludzi... Ot, to tyle! :) Roksana

O mnie

roksana88

Na szafie od: 05-02-2009

Obserwuj

Zajrzyj w szafę kobiety... ona Ci powie z kim masz do czynienia :)

Obserwują blog
pantyka0011
patrycja10002
Madddlen
pauleta1
PlusiaQ
emiiily
Liv221
young_girl
princesssska
cala_z_czekolady
bananaphobia
kittyyy
denni
Sunsetka
23-03-2011
moniss_o_o
misia_11
AmarantowyAniol
abula
luka88
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1