0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Instynkt sukcesu

blogi.szafa.pl/ /rakoczka

Najnowsze wpisy

Denerwująca Chodakowska
mar. 12

Denerwująca Chodakowska

Od jakiegoś czasu codziennie ćwiczę. Po moich wcześniejszych wpisach można wywnioskować, że jest to szmat czasu, bo mój pierwszy wpis o tym pojawił się kilka miesięcy temu ale oczywiście w międzyczasie się poddałam. Pod koniec lutego zaczęłam walkę od nowa. Motywację miałam silną, ponieważ... Czytaj więcej

komentarzy: 9
Język polski być trudna język
cze. 20

Język polski być trudna język

 Witajcie Dziewczyny i Chłopaki! Będąc na szafie i ostatnio czytając coraz więcej postów na forum zauważam dziwną tendencję do niepoprawnej pisowni niektórych wyrazów. Od razu powiem - lingwistką nie jestem ale do diabła nie trzeba nią być żeby znać poprawną pisownię naszego ojczystego... Czytaj więcej

komentarzy: 31
Chyba jestem zakupoholiczką... Zdjęcia
maj 17

Chyba jestem zakupoholiczką... Zdjęcia

 Cześć Dziewczyny! Słuchajcie... Chyba powoli wpadam w chorobę... Zakupy stają się moim uzależnieniem. Śmiało moge powiedzieć, że w żadnym stadium mojego życia wydawanie pięniędzy nie przychodziło mi z taką łatwością. Zaznaczam, że jestem obecnie bez pracy żeby było śmieszniej. Dziś przyszła... Czytaj więcej

komentarzy: 19
8 dni robienia 8abs - zdjęcia
kwi. 18

8 dni robienia 8abs - zdjęcia

 Dziewczyny mija ósmy dzień od kiedy ćwiczę ośmiominutówki - 8abs (brzuch) i 8buns (pupa). Moje wrażenia? Rewelacja. Mój tyłek jest jędrny i to naprawdę widocznie, mój facet płacze, że nie ma za co złapać ale wiem że się cieszy.  Pośladki mi się podniosły a to było moim celem. Ćwiczyć... Czytaj więcej

komentarzy: 29
Olać dzień czekolady... Figura się sama nie zrobi
kwi. 12

Olać dzień czekolady... Figura się sama nie zrobi

 Fakt - dziś więlkie święto, Dzień Czekolady. Ja na szczęście należę do małego odłamu ludzi, którzy za czekoladą szczególnie nie przepadają. Owszem lubię, najbardziej z nadzieniem truskawkowym ale nie mam tak, żę muszę zjeść bo wariuję. Teraz popijam wodę z cytryną za radą jednej z... Czytaj więcej

komentarzy: 9
Dalsze odchudzanie i nieudane zakupy
kwi. 11

Dalsze odchudzanie i nieudane zakupy

 Witajcie Kochane! Miało być o odchudzaniu ale właśnie wróciłam z miasta i nie mogę przeżyć, że kupiłam sobie boską, seksowną sukienkę o jakiej zawsze marzyłam, która jest na mnie za krótka... Naprawdę czasem nienawidzę moich 176 cm wzrostu. Swoją drogą - zrobiłam sobie w niej zdjęcie, na... Czytaj więcej

komentarzy: 15
Zaczynam i ja... modę na odchudzanie
kwi. 10

Zaczynam i ja... modę na odchudzanie

 Stało się. Z szafy namiętniej zaczęłam korzystać 2 miesiące temu. Oczytałam się przez ten czas mnóstwo wpisów na temat mody, urody, pielęgnacji, studiów, Pitagorasa, pieska sąsiadów i oczywiście odchudzania. Ileż to razy ja zaczynam się odchudzać, kupowałam różne wspomagacze typu Linea czy... Czytaj więcej

komentarzy: 24
1
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Instynkt sukcesu

Prowadzony przez:
rakoczka

Wielkie rzeczy zdobywa się przez trud!

O mnie

rakoczka

Na szafie od: 20-11-2011

Obserwuj

Mam 23 lata i milion myśli w głowie. Obecnie mieszkam w USA, wracam do Polski pod koniec czerwca :)

Obserwują blog
marrta
koja55
kana0514
mysia1910
Gskk
berciaaa11
Safira422