0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Be mine

blogi.szafa.pl/ /piska129

gru. 28

28.12 Kolejny dzień powolutku i do przodu :)

dodane przez: piska129 dn. 28-12-2013 r.
28.12 Kolejny dzień powolutku i do przodu :)

Witajcie!

Dzisiejszy dzień wyszedł nawet spoko ;)

Na wadze jest na + ale wiem że będzie mniej ;)

Z prawie całego dnia jestem zadowolona. Prawie, bo jak zawsze między obiadem a kolacją dopadają mnie ciągoty do jedzenia ;/

No i niestety uległam po walce ;(

Ale w końcu człowiek uczy się na błędach.

Postaram się codziennie robić zdjęcia posiłków, będzie mi wtedy łatwiej pokazywać Wam jakie porcja zjadłam i jak to u mnie wygląda.

śn: jajecznica z 1 jajka z mieszanką szczypiorku i koperku, 1 tekturka, podsmażony plaster salami, keczup. 3 mandarynki i 4 suszone morele, szklanka maślanki "pieczone"jabłko"

2śn: łyżka śledzi w śmietanie i mniejsza połowa tego co na zdjęciu z ryby po grecku

ob: 4 delfinki (2zostawiłam) z keczupem i ćwikłą

kol: (na słodko i źle)3 herbatniki małe z powidłami śliwkowymi, kogel mogel z cukrem i 2 cukierki

butelka wody w ciągu dnia

Rano 70squatów oraz ćwiczenia na ręce wg planu http://www.youtube.com/playlist?list=PLQXy5mfKHo7UHeAVl4t6mYOiBUORSwcV_

(Bez Tabaty, bo za cienka jestem na to na razie)

Muzyczka na dziś:

Oraz zdjęcie moich posilków oraz inspiracja zamiast fotki kolacji :D

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


bajsza1
Zobacz blog

bajsza1 napisała:

dodane: 29-12-2013 15:21

Jeszcze jedno możesz ćwiczyć żmudne ćwiczenia ale więcej szczęścia daje taniec - tańcz sobie co 2 godziny po 10 min. Życzę powodzenia
 

bajsza1
Zobacz blog

bajsza1 napisała:

dodane: 29-12-2013 15:17

Kogiel mogiel/żółtko 100g – 314cal, połowa 157 cal +cukier ok 100g – 405 cal=562 cal/. POŁOWA TEGO, CO POWINNAŚ zjeść w ciągu dnia jak masz schudnąć. Suszone morele, salami - tak się tuczy kobiety w haremach - Ty chcesz przytyć?
Nie kumam. 1 Jajko ma 150 cal + olej łyżeczka od herbaty ok 88 cal pomijam dodatki 238 cal maleńki posiłek, którym się nie najesz. Morele suszone 100g=284 powiedzmy, że 4 to 50g = 142 i wątpię byś była najedzona. Puszka fasolki szparagowej 54 cal i tym się najesz. Zajrzyj do tablic kalorycznych i obliczaj wszystko, co jesz/jedna mandarynka ok 40 cal/ Ja zjadam 1 jak mnie głód dopada. Nie stosuj keczupu oraz innych gotowych sosów, bo nie wiesz ile mają kalorii i co w nich tak naprawdę jest. Jedz gotowane chude mięso typu pierś z kurczaka, albo jeszcze lepiej indyka po 100g wtedy łatwo policzysz kalorie. Unikaj mącznych potraw, na głód można upiec w piekarniku 3 - 4 ziemniaki w skórkach zjedz bez dodatków tłuszczu. Są dobre. Pamiętaj o tablicach kalorycznych - to jest podstawa przy odchudzaniu.
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Be mine

Prowadzony przez:
piska129

Zapisuję tu moje posiłki i ćwiczenia

O mnie

piska129

Na szafie od: 08-11-2012

Obserwuj

Wczoraj było od jutra! Więc to już dziś!

Obserwują blog
3roxi3
laraa
kasztankova
xnatex03
fuckoffmondays
love13music6969
mysecrets

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0