0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

człowiek pulpet

blogi.szafa.pl/ /paaaaulin94

cze. 04

nie umiem schudnąć..

dodane przez: paaaaulin94 dn. 04-06-2013 r.
nie umiem schudnąć..

cześć dziewczyny.. zaczynam od początku. Powiem szczerze.. nie wiem jak można schudnąć.. jestem słabym charakterem. Od dwóch tygodni jestem z chłopakiem na 'Akcji Plaża'.. On nie może przytyć bo ma odpuszczenie w treningach, a ja chcę schudnąć. Aktualnie ważę 65kg przy wzroście 171cm.. Staram się codziennie biegać po 8km lub ćwiczyć. Dwa dni temu spróbowałam MelB (brzuch, nogi, tyłek i ramiona) i mam takie zakwasy, że jak dzisiaj rano poszłam biegać to myślałam, że nogi wejdą mi w tyłek.. szok. Jem w miare dobrze.. jutro może w końcu z rana się zmierzę, bo waga może być nawet większa, ale liczy się to, żeby ciało było jędrne i zgrabne ! już nie pamiętam jak to jest SCHUDNĄĆ.. :( od chyba roku próbuje zejść do 60kg.. jak widać nie wychodzi.. może teraz się uda? :( trzymajcie kciuki.. 

wpis edytowany 2013-06-04 o godz. 22:16:19

dieta paznokcie otyłość nadwag,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


malgina

malgina napisała:

dodane: 10-09-2013 11:37

Nie stresuj się - 3 lata próbowałam schudnąć przez naturalne diety i ćwiczenia. Efekt był zerowy. Przez 3 miesiące brałam tabletki foreverslim, straciłam całą nadwagę, wyglądam tak, jak 10 lat temu, noszę swoje stare ciuchy i żałuję, że wzięłam tabletki dopiero teraz :(
 

paaaaulin94
Zobacz blog

paaaaulin94 napisała:

dodane: 06-06-2013 08:52

uwielbiam Cie:* a ćwiczę ok 5-6 razy w tygodniu w zależności CZY MI SIE CHCE :P właśnie wróciłam z bieganka :) 11km zrobione. :)
 

lobuzinska

lobuzinska napisała:

dodane: 06-06-2013 00:10

Jeszcze raz wklejam link, bo coś się poknociło :)
http: //kuracja-naturalna .blogspot. com/2013/04/sposob-na-skuteczne-i-szybkie_15 .html
 

lobuzinska

lobuzinska napisała:

dodane: 06-06-2013 00:10

Skoro na śniadanie jadasz płatki, to zdecydowanie za mało masz białka w diecie. Śniadanie przede wszystkim powinno składać się z białka, a w mleku są jego znikome ilości. Przejrzyj sobie tabele produktów wysokobiałkowych i ustal takie menu, żeby spożywać co najmniej te 120g białka dziennie. Powinno być lepiej :) Choć konieczną koniecznością jest eliminacja z diety produktów z wysokim IG - czyli np. Twoje płatki (no chyba, że są to płatki owsiane krótko gotowane w połączeniu z otrębami) i słodycze. Jeśli masz ochotę poczytać o diecie Montignac'a, która opiera się głównie na liczeniu Indeksu Glikemicznego, mogę zaprosić Cię na swojego bloga, gdzie dość rozlegle ją opisałam w akapicie "ODŻYWIANIE":
http:// kuracja-naturalna.blogspot .com/2013/04/sposob-na-skuteczne-i-szybkie_15 .html (bez spacji)
Ta metoda określa co możesz jeść, by nie przytyć. Bo pomimo tego, że w tej chwili zjadasz dozwoloną ilość kalorii, tłuszczyk odkłada się przez nadmiar cukru we krwi.

Ile razy w tygodniu ćwiczysz, że wyszło Ci takie dzienne zapotrzebowanie na kalorie? :P
 

paaaaulin94
Zobacz blog

paaaaulin94 napisała:

dodane: 05-06-2013 21:52

szczerze? liczyłam ! :P lubię sobie liczyć kalorie.. zazwyczaj jem dziennie: płatki, obiad (zupa i drugie) coś w stylu zasrany lód albo inne słodycze -.- .. a później kolacja o 19 i koniec. nie jem dużo.. ale chyba 50% tego co jem to węglowodany ..
 

lobuzinska

lobuzinska napisała:

dodane: 05-06-2013 10:54

ooo i dużo błonnika, np. otręby, płatki owsiane, owoce, warzywa - tylko uwaga, bo mają sporo kalorii
 

lobuzinska

lobuzinska napisała:

dodane: 05-06-2013 10:53

PS: możesz mieć też spowolniony metabolizm, przez co jelita są rozleniwione i nie chce im się pracować. Jeśli chcesz go przyspieszyć, powinnaś jadać dużo białka w każdym posiłku, ale przede wszystkim na śniadanie. Jeśli dużo ćwiczysz musisz przyjmować ok 2g białka na kilogram masy ciała dziennie (jeśli więc ważysz 65kg, zjadasz dziennie 130g białka). Białko też sprzyja odchudzaniu, bo organizm zużywa dużo więcej energii do jego przetworzenia. Tylko pamiętaj wtedy o piciu większej ilości wody (ok 3-ech litrów dziennie), żeby wypłukać pozostałości przemiany białek z organizmu, ponieważ są dla nas toksyczne
 

lobuzinska

lobuzinska napisała:

dodane: 05-06-2013 10:48

skąd masz pewność, że jesz mniej? Liczyłaś? :P Wiesz że np. jedna średniej wielkości bułka pszenna ma 300 kcal? Prześledź sobie tabele kaloryczne i tabele indeksu glikemicznego. Słodycze, alkohol i produkty wysoko przetworzone (np. oczyszczona mąka, płatki kukurydziane itp.) odkładają się bardzo szybko bez względu na ilość kalorii jaka jest w nich zawarta
 

paaaaulin94
Zobacz blog

paaaaulin94 napisała:

dodane: 05-06-2013 09:27

wyszło mi 2600kal :O zazwyczaj jem mniej niż 2000 kal. to na pewno te słodycze.. za ich produkcję i reklamowanie powinni karać :
 

patryska_91
Zobacz blog

patryska_91 napisała:

dodane: 05-06-2013 09:23

nie jestes sama tez nie potrafie schudnac. jestem na diecie i cwiczeniach od 7 dni ale srednio mi to wychodzi:(
 

lobuzinska

lobuzinska napisała:

dodane: 05-06-2013 08:58

Trening + dieta to przepis na sukces. Jeśli ruszasz się więcej, z pewnością pochłaniasz też więcej kalorii - a to może być efektem zatrzymania wagi. Niestety sam trening nie zawsze daje efekty, gdyż organizm domaga się uzupełnienia węglowodanów i bilans zazwyczaj wychodzi na 0.
Oblicz swoje dzienne zapotrzebowanie kalkulatorem dostępnym na tej stronie:
http: //bmi-online .pl /kalkulator-kalorii (usuń spacje)
i wystarczy, że będziesz jadała o 500 kalorii mniej od dziennego zapotrzebowania, by zrzucać średnio 0,5kg tygodniowo. Jeśli w tym czasie będziesz ćwiczyć kardio (min. godzinę) dojdzie dodatkowe pół kilo i to wystarczy, by tracić kilogram tygodniowo na wadze. Tylko warunkiem w czasie trzymania diety jest również fakt, by wybierać produkty z możliwie niskim indeksem glikemicznym, ponieważ te z wysokim podnoszą szybko poziom cukru we krwi i organizm nie wiedząc jak sobie poradzić z tak dużą jego ilością, gromadzi go w postaci tłuszczyku. Ja tym sposobem schudłam 2kg w 2 tygodnie, a w czasie samych ćwiczeń 0,5kg w 2 tygodnie. Pozdrawiam :)
 

paaaaulin94
Zobacz blog

paaaaulin94 napisała:

dodane: 05-06-2013 08:13

ja w lipcu skończyłam trenować triathlon, dlatego dla mnie to jest bardzo mało (biegałam już po 16km).. :) a co do przerwy - dzisiaj ją zrobiłam :P hehehehe jedyny problem w sumie to te słodycze.. :( jestem takim łasuchem.. musiałabym po prostu nie mieć styczności ze słodyczami, wtedy byłoby mi łatwiej, ale co chwile jakieś ciastka czy czekolady na mnie patrząąą.. :(
 

Electrophile

Electrophile napisała:

dodane: 05-06-2013 01:19

Biegi długodystansowe powodują wiele zmian w organizmie ale taką główną przyczną tego, o czym pisałam, jest zmniejszenie się wysiłkowe przyrostu stężeń adrenaliny i noradrenaliny a to nie sprzyja 'odtłuszczaniu':) Faktycznie, amatorom może to nie grozi ale na pewno grozi im, tak samo jak i wyczynowcom, przetrenowanie, a to w połączeniu z problemami z regeneracją (i złą dietą) prowadzi właśnie do takiego zjawiska, o którym pisze autorka - stagnacja.
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 05-06-2013 00:37

może to podobnie jak u eskimosów robi się zapas żeby było skąd czerpać w razie kryzysu gdyby z jedzenia energii zabrakło?:)
nam, amatorkom na szczęście chyba nie grozi tycie z powodu zbyt dużej ilości ruchu:)
 

paullines

paullines napisała:

dodane: 05-06-2013 00:29

Ja tez od jutra ;o !
 

Electrophile

Electrophile napisała:

dodane: 05-06-2013 00:21

Sziafiarko, podałam tą informację jako ciekawostkę. ;) Nie neguję niczyich wyników , jednak w tych badaniach chodzi o bieganie długodystansowe, np. u maratończyków.
 

Nyaan
Zobacz blog

Nyaan napisała:

dodane: 05-06-2013 00:10

Ja zaczynam od jutra, bo sie masakrycznie upasłam... jeszcze trochę i wejdę w rozmiar 44! :c
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 04-06-2013 23:57

Electrophile ja biegam codziennie od 1,5 miesiąca 6,5km na bieżni i chudnę bardzo szybko
 

Electrophile

Electrophile napisała:

dodane: 04-06-2013 23:48

Ostatnio czytałam fajny artykuł o bieganiu i o redukcji tkanki tłuszczowej. W skrócie najnowsze wyniki badań wskazują, że za dużo biegania powoduje paradoksalnie przyrost tkanki tłuszczowej. 8 km to jest naprawdę duży dystans...biegasz na bieżni czy w terenie?
 

ellieellie

ellieellie napisała:

dodane: 04-06-2013 23:39

ćwicz regularnie, ale nie musisz codziennie. mięśnie też muszą odpoczywać:) co do odzywiania - to jednak kluczowa sprawa. ogranicz może spożywane kalorie? nie mówię o nie wiadomo jakiej diecie typu 1000 kcal, ale o rozsądnej, zbilansowanej. więcej warzyw, mniej tłuszczu:)
a co do słodyczy - radzę je po prostu rzucić:)
 

1 2
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

człowiek pulpet

Prowadzony przez:
paaaaulin94

Szukam wsparcia i motywacji, by w końcu zniszczyć swoje kompleksy

O mnie

paaaaulin94

Na szafie od: 20-05-2012

Obserwuj

Uzależniona od jedzenia maturzystka.. :)

Obserwują blog
Betina73
monia3211
ilonka41
z_pazurem
clamoty
PrincesSophie
Anniiiaa
Amandi
fuckoffmondays
delaoria
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0