0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

lumpeksy i inne takie

blogi.szafa.pl/ /nightlife

Najnowsze wpisy w kategorii styloweczki

gorset i mini z zipem
wrz. 14

gorset i mini z zipem

gorset mam wystawiony na sprzedaz, no ale w sumie calkiem lajtowo wyglada z ta spodniczka. no, wiec spodniczka ma taki dziwny, jakby miejscami gnieciony material, a z tylu zloty zamek. to xxs, rozmiar, w ktory jeszcze niedawno pewnie bym sie spokojnie zmiescila, ale niestety ostatnipo przybylo... Czytaj więcej

komentarzy: 7
1
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

lumpeksy i inne takie

Prowadzony przez:
nightlife

lumpeksy, styloweczki, ciuszki, kosmetyki, gadzety.

O mnie

nightlife

Na szafie od: 24-02-2010

Obserwuj

jaram sie moda, kupuje glownie w lumpeksach (o sorry, w SH), sklepy z kosmetykami za 2,99 sa mega, herbacia z cytryna i miodem takze. kociara ze mnie, le psy tez sa spoko. bede miala kiedys mopsa i nazwe go janusz. lub andrzej!

Obserwują blog

Nikt jeszcze nie obserwuje tego bloga