0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Nie zawsze schludnie.

blogi.szafa.pl/ /niedozywiona

sty. 13

Moja twarz!

dodane przez: niedozywiona dn. 13-01-2012 r.
Moja twarz!

 Są takie sprawy, z którymi samodzielnie uporać mi się ciężko, jak pewnie dużej części z Was. Moim problemem numer jeden jest cera. Nie mam jakichś specjalnie strasznych z nią problemów, bo w większości mam tylko lekkie zaczerwienienia, albo jakieś małe pierdółki mi wychodzą. 

Natomias strefa T to jest koszmar. Co jakiś czas właśnie robi się bardzo nadaktywna i ciężko mi się z nią uporać bez wspomagaczy. I tak, pierwsze co, to staram sie ogarnąć całą twarz. 

Pierwszym moim krokiem jest maseczka. Moją jest maseczka z Oriflame Essemtials Tropical Fruits. 

Nie ma ona jakichś strasznie pochlebnych opinii, ale ma za to świetny tropikalny zapach, fajna konsystencję i jest dosyć wydajna. Dlaczego pochlebnych opinii nie ma? A no bo za bardzo po niej efektów nie widać na twarzy żadnych. Cera u większosci jest miękka jedynie. U mnie natomiast jakieś efekty ona przynosi zaczynając od tego, że nakładam ją złuszczającą gąbeczką. Dlatego żadnych peelingów nie potrzebuję też. Pachnie nieziemsko, skóra faktycznie robi się bardzo miękka i delikatna. Natomiast na mojej twarzy dzieje się coś jeszcze- bardzo dobrze działa ona u mnie na wągry, które pojawiają się, keidy mam badrzo tłustą twarz. Wystarczy twarz przetrzeć ręcznikiem i w sumie śladu po nich nie ma u mnie. Także ja jestem bardzo z niej zadowolona. Niestety, w katalogu była tylko okazyjnie...

Dalej idąc mam krem do twarzy równiez Oriflame z serii Pure Nature. 

 

jeśli chodzi o ten krem- to są moje najlepiej zainwestowane pieniądze i jak dla mnie jest on wart każdej ceny. Zawiera on w sobie ekstrakty z jagód acai i granatu. Ma on niby zapobiegać starzeniu się skóry oraz czynić ją delikatną i gładką. Wiele osób z delikatnie tłustą cerą nie czuje się w nim komfortowo. Pewnie dlatego, że sam jest jakby tłustawy- za duża ilość kremu na ywarzy powoduje, że twarz świeci się jak żarówka, a nie trzeba go wcale nakładać niewiadomo ile, żeby był skuteczny. Ma bardzo przyjemny zapach. Stosuję go dwa miesiące na jeden miesiąc przerwy, bo cera mi się do niego przyzywczaja. Kiedy go stosuję nie ma mowy o ŻADNYCH wypryskach wielkich i małych. Nic absolutnie mi się nie pojawia na twarzy. Polecam go też jako ten krem nawilżający, bo cały dzień skóra jest delikatna i bardzo gładka w dotyku.

A teraz hit hitów, rzecz która jest no niezastąpiona. Bo kiedy mam już te wypryski na twarzy nic mi na nie nie pomaga. Generalnie przez nie straciłam już masę pieniędzy, ale znalazłam na to sposób. Pewnie część z Was to zna.

Maść cynkowa, ktora jest przemegawydajna i przemegaekonomiczna- bo mamy całą tubkę za nie całe 3 zł jest wymysłem wspaniałym. Wystarczy na noc wypryski przykryć warstwą maści a rano może już nie być po nim śladu, albo konieczny będzie miejscowy peeling żeby usunąć martwy pozostały naskórek. Kiedy ją kupiłam, myślałam, że jest gówno warta, bo po nocy efekty żadnego nie dała. U mnie ten proceas usuwania syfa trwa trochę dłużej, więc kiedy siedzę w domu cały dzień to również z maścią na twarzy a wieczorem śladu nie ma żadnego. Dużo moich znajomych, które ją stosują właśnie po nocy ma już czystą buzię, ja musze sie właśnie trochę pomęczyć dłużej. Także maść cynkowa to najlepsza rzecz, jaką do tej pory odkryłam i zaoszczędza ona bardzo wiele środków  w portfelu.

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


niedozywiona
Zobacz blog

niedozywiona napisała:

dodane: 14-01-2012 13:09

@agusiamix więc skoro wiesz, że żart nieśmieszny- następnym razem nie komentuj.
@Tuut134 u mnie działa to na odwrót- przeczyszcza mi zatoki maksymalnie i kilka następnych dni dosłownie cieknie mi z nosa, dlatego unikam tego :P ale fakt - jest bardzo skuteczne!
 

Tuut134

Tuut134 napisała:

dodane: 13-01-2012 22:22

A ja znam bardzo prosty sposób ;)a mianowicie kąpiel parową. zagotuj wodę, przelej do jakiejs miseczki, albo garnuszka dodaj zioła. Ja używam mięty, tymianku, szałwii i rozmarynu. Przykryj się ręcznikiem tak żeby para się nie wydostawała i posiedź 10 minut. Połóż maseczkę oczyszczającą. Meeega efekt :)
 

agusiamix

agusiamix napisała:

dodane: 13-01-2012 21:51

"Moim problemem numer jeden jest cera. "pewnie dlatego ,że jesteś "niedożywiona" o ja przepraszam nie śmieszny żart ale nie mogłam sie powstrzymac
 

Marlabrit
Zobacz blog

Marlabrit napisała:

dodane: 13-01-2012 20:35

ja polecam brevoxyl na takie zmiany trądzikowe , dla mnie zadziałał rewelacyjnie używam go już 3 lata jak mi coś wyskoczy , kiedyś miałam tragedie a teraz buzie jak lalka pozdrawiam
 

alexk33
Zobacz blog

alexk33 napisała:

dodane: 13-01-2012 20:22

lepsza jest PASTA CYNKOWA OD masci ;))!
 

niedozywiona
Zobacz blog

niedozywiona napisała:

dodane: 13-01-2012 20:15

@Nesia- ja już ją jakiś czas dłuższy stosuję i nie mam z tym żadnych problemów ;)
 

NESIA13705

NESIA13705 napisała:

dodane: 13-01-2012 20:12

ja tez używałam maści cynkowej. CUDO, ALE: strasznie wybiela cerę :/
 

AnanasowAaa
Zobacz blog

AnanasowAaa napisała:

dodane: 13-01-2012 20:09

Ooo, musze sb kupić maść cynkowa ; D
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Hm, nie wiem. Nie wiem, blogu, jaki będziesz więc nie każ mi się opisywać.

O mnie

niedozywiona

Na szafie od: 06-04-2011

Obserwuj

Czasem chciałabym mieć tak poukładane w głowie, jak mam poukładane w szafie.

Obserwują blog
Mezatka
letasha151
kamiqa
natis_1
Deamonite
corleona
J_R_
Kates1985
Nihil
ivaa15
xedin16
Lajla18
marti93
edytka137
alexis24
julianna_89
kaaaami
AnanasowAaa
xniunka
Anastazja30
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0