0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Kosmetyki niXeee

blogi.szafa.pl/ /niXeee

lis. 18

Joko vs Hean

dodane przez: niXeee dn. 18-11-2012 r.
Joko vs Hean

Witam ! Dzis chciałabym opisać 2 znane bazy pod cienie : Joko Virtual i Hean .

 

Pierwszą z nich miałam ok 1,5 roku temu. Wydawała mi się wtedy najlepsza .

 

Baza ta przede wszystkim miała toporną konsystencję , ciężko  sie ja nabierało na palec i trzeba było nieźle sie namęczyć żeby na powiece uzyskać jednolita powierzchnię (strasznie przy nakladaniu sie rolowała) oczywiscie byl to  jej jedyny minus.

Była wydajna (5g) spokojnie mi wystarczyło na rok malowania (codziennego!) .

Kolejnym plusem było to,ze kolor cieni na niej był mega nasycony i makijaz na powiece utrzymywał się ok 6-7 h. dla mnie wystarczająco długo.

Gdyby nie ta konsystencja ,która była wnerwiajaca pewnie do tej pory kupowałabym ją.

 

Druga baze Hean Stay on mam obecnie i uzywam ją od roku.

 

Jest jej 15 g(!!!) czyli jest meeeeega wydajna az mam wrazenie ,ze nigdy sie nie skonczy :P  . Konsystencję ma super mięciutką i delikatną niczym masełko. Cienie utrzymuja na niej ok 7-9 h . Przy nakladaniu nie roluje się , bardzo dobrze się rozprowadza.  Podbija pigment cienia. Jak na razie jest u mnie numerem 1.

 

Reasumując :

Obie bazy sa bardzo dobre. tylko róznia sie konsystencją.

Hean pod tym wzgledem wygrywa ;)

kosmetyki, makijaz, uroda,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


niXeee
Zobacz blog

niXeee napisała:

dodane: 07-12-2012 12:33

tak to jest fakt , po roku czasu przy codziennym malowaniu na prawde zuzycie jest malutkie. tylko,ze ona teraz mi sie zestarzala. niby konsystencja taka sama ,ale juz nie podbija tak koloru cieni jak na poczatku i cienie krócej się utrzymują takze mnie to wnerwia i mam teraz inna baze tak z ciekawosci na próbę ( bo lubie co jakis czas cos nowego wyprobowac) jak sie nie sprawdzi to pewnie do niej wrócę chyba ,ze po drodzę znowu cos nowego wypatrze ;)
 

Ewela1504
Zobacz blog

Ewela1504 napisała:

dodane: 05-12-2012 09:46

Mam ta z hean uz rok i zuzycie jest małe, a cienie utrzymuja sie super;) polecam ;)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Kosmetyki niXeee

Prowadzony przez:
niXeee

Recenzje kosmetykow

O mnie

niXeee

Na szafie od: 16-10-2011

Obserwuj

Witam! Jestem Kaska .Lubie kosmetyki :) Co porusz kupuje nowe i testuje je. Zalozylam tego bloga bo pragne podzielic sie z wami opiniami na ich temat... Mam nadzieje ,ze ten blog w jakims stopniu bedzie wam pomocny przy wyborze kosmetykow.../ Konsultantka Avon

Obserwują blog
kruszynka1719

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0