0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Kosmetyki niXeee

blogi.szafa.pl/ /niXeee

Najnowsze wpisy

Revlon Colorstay info
paź. 26

Revlon Colorstay info

Witam! Chciałabym Wam dziś pare rzeczy ważnych pow-iedzieć o kultowym Revlonie Colorstay. Niektóre dziewczyny może o tym wiedzą,niekt-óre pewnie nie. Myślę,że ta notka Wam się okaże przydatna. Więc tak jak wiadomo Revlon Colorstay jest w 2... Czytaj więcej

komentarzy: 7
HAUL kosmetyczny
mar. 15

HAUL kosmetyczny

 Witam serdecznie! Dzisiaj chce pochwalić się wam moimi zdobyczami marcowymi ;)     1. Błyszczyk z firmy Wibo Lip Sensation nr 6 -  chyba nowość bo nie widzialam go wcześniej w Rossie . Błyszczyk jest w kolorze nude (beżowy) i ma drobinki - nie jakies... Czytaj więcej

komentarzy: 3
Nowa edycja Programu Ambasadorek Wibo
mar. 11

Nowa edycja Programu Ambasadorek Wibo

Witam! Firma Wibo ruszyła z 2 edycją Programu Ambasadorek Wibo. Tym razem zostanie wylosowanych 20 dziewczyn, które bd mogły testować kosmetyki. Ja swoje zgłoszenie juz wysłałam, nigdy nie brałam udziału w tego typu konkursach. Mam nadzieje,ze to bd pierwszy i udany raz :)... Czytaj więcej

komentarzy: 2
Dax Cashmere baza pod cienie
sty. 18

Dax Cashmere baza pod cienie

Krótko o bazie pod cienie z Daxa, która dla mnie w chwili obecnej jest nr 1.  Baza jest beżowa(ale nie nadaje na powiece koloru) i ma lekkie drobinki.   Jest  w takim plaskim słoiczku przez co b.dobrze sie ja wydobywa palcem , ( troche niehigieniczny sposób ,ale to mozna jej... Czytaj więcej

komentarzy: 7
Avon baza pod cienie
sty. 18

Avon baza pod cienie

Z racji ,ze jestem konsultantka tejże firmy, kupił am ta bazę przedpremierowo. skuszona ta nowością , którą Avon zaserwował nie mogłam się doczekać kiedy  ja wypróbuje. Jakże sie rozczarowałam tą bazą. Dziewczyny jest to bubel nad bublami. To cos nie robi nic Ma... Czytaj więcej

komentarzy: 12
Maybelline The Falsies Feather Look
sty. 18

Maybelline The Falsies Feather Look

 Witam was dziewczyny ! Dawno nie pisałam, jakiegoś lenia złapałam   Chciałam dzisiaj opisac wam nowa maskarę (tzn juz z 1,5 miesiaca temu wyszła, ale jako ogólnie nowość) z Maybellina The Falsies Feather Look. Co mnie  zdziwiło bo ogólnie spotkałam się z... Czytaj więcej

komentarzy: 1
Grudniowe nowości kosmetyczne
gru. 08

Grudniowe nowości kosmetyczne

Witam! dziś znalazłam chwilke czasu więc chcialam Wam pokazac moje nowości kosmetyczne ,które zakupiłam w grudniu. Zdjęcia może nie sa rewelacyjnej jakości ale widać kosmetyki   1. Bronzer Loreal Glam Bronze Trio wersja dla brunetek     2. Puder... Czytaj więcej

komentarzy: 2
Joko vs Hean
lis. 18

Joko vs Hean

Witam ! Dzis chciałabym opisać 2 znane bazy pod cienie : Joko Virtual i Hean .   Pierwszą z nich miałam ok 1,5 roku temu. Wydawała mi się wtedy najlepsza .   Baza ta przede wszystkim miała toporną konsystencję , ciężko  sie ja nabierało na palec i trzeba... Czytaj więcej

komentarzy: 2
Avon Mascara Supershock
cze. 06

Avon Mascara Supershock

         Witam!! Dawno nie dodawalam zadnych nowych opinii  bo jakos czasu nie mialam. Postaram sie to nadrobic. Dzis chcialam wam opisac tusz firmy Avon Supershock. Mialam go 2 razy i hmmm... Za pierwszym razem bylam zadowolona a za d rugim juz... Czytaj więcej

komentarzy: 20
Avon Supershock zelowa kredka do powiek
mar. 21

Avon Supershock zelowa kredka do powiek

  Dzisiaj chcialabym opisac krotko kredke do powiek firmy Avon. Byl czas kiedy w ogole nie lubilam bawic sie kredkami do powiek i robic kreski choc bardzo mi sie w ten sposob oczy pomalowane podobaly. Denerwowaly mnie zwykle kredki tym ze byly twarde i tepo nimi sie... Czytaj więcej

komentarzy: 8
Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Kosmetyki niXeee

Prowadzony przez:
niXeee

Recenzje kosmetykow

O mnie

niXeee

Na szafie od: 16-10-2011

Obserwuj

Witam! Jestem Kaska .Lubie kosmetyki :) Co porusz kupuje nowe i testuje je. Zalozylam tego bloga bo pragne podzielic sie z wami opiniami na ich temat... Mam nadzieje ,ze ten blog w jakims stopniu bedzie wam pomocny przy wyborze kosmetykow.../ Konsultantka Avon

Obserwują blog
kruszynka1719