0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

My Space.

blogi.szafa.pl/ /nateknatalek

Najnowsze wpisy

Slip on malowane.
cze. 27

Slip on malowane.

Dawno mnie tu nie było! :) Już (prawie)wakacje, więc mam czas na bazgroły na trampkach i inne fajne rzeczy. W zeszłym roku szczególnie polubiłam wszystkie azteckopodobne wzory i nadal mi się nie znudziły ;) Kilka przykładowych projektów:... Czytaj więcej

komentarzy: 7
Zakupy, kilka zdjęć.
kwi. 10

Zakupy, kilka zdjęć.

Czekam na ciepło!     Nie wiem już kogo obwiniać o brak wiosny...chociaż ostatnio doszłam do wniosku, że to wszystko przez Hipsterów. Biegają w tych czapkach zimowych latem... Słońce poczuło się niepotrzebne :P   Póki co staram się przeleżeć przeziębienie. Nie mam na nic... Czytaj więcej

komentarzy: 19
Dwie fajne recenzje ;) (przygotowania do wiosny)
mar. 27

Dwie fajne recenzje ;) (przygotowania do wiosny)

Tym razem trochę o kosmetykach. A tytuł taki, a nie inny, bo kojarzą mi się one z nadchodzącą porą roku. "Nadchodzącą", gdyż mimo, że formalnie wiosna już obowiązuje, za oknem wciąż biało.   1. Krem Pilarix - precz z wrastającymi włoskami! Krem w połączeniu z... Czytaj więcej

komentarzy: 9
Nowy błyszczyk BB GLOSS od Bourjois.
mar. 14

Nowy błyszczyk BB GLOSS od Bourjois.

  Weszłam do Rossmanna tylko po krem do rąk, a wyszłam z kilkoma bonusowymii rzeczami. Wśród nich znalazł się błyszczyk od Bourjois - był w promocji, więc wzięłam;)   Regularna cena to ok. 35 zł.   Małe kopiuj - wklej ze strony producenta:   "... Czytaj więcej

komentarzy: 7
Detangle Brush! + koszula w kratkę
mar. 07

Detangle Brush! + koszula w kratkę

Dziś chciałam Wam pokazać trzy rzeczy: 1. Szczotkę Detangle Brush - kupioną po przeczytaniu bloga pewnej Szafowiczki :D 2. Kubek do kawy "na drogę" od Tchibo. 3. Małe zakupy :D     A więc od początku.... Detangle Brush to tańsza... Czytaj więcej

komentarzy: 18
Wybielanie zębów - Beyond, Biała perła....
mar. 01

Wybielanie zębów - Beyond, Biała perła....

Dziś bardzo się nudzę i postanowiłam zrobić wpis o wybielaniu zębów ! Mam w tym temacie już jakieś tam doświadczenie. "Przerabiałam" paski wybielające blend-a-med, białą perłę, a ostatnio zdecydowałam się na wypróbowanie metody Beyond. Zacznę od tego, że mam dość wrażliwe zęby i... Czytaj więcej

komentarzy: 15
Spódniczka pseudo skórzana & szminka x4
luty 26

Spódniczka pseudo skórzana & szminka x4

Kolejny post o wszystkim ;) Jak już pisać to konkretnie :D  Dziś bez zbędnego gadania, przejdę do konkretów ;) PART 1 Najpierw kosmetyki. Na pierwszy ogień pójdą moje cztery malowidła do ust. Dwóch z nich używam na co dzień, dwóch raczej "wyjściowo" ;)... Czytaj więcej

komentarzy: 25
Animal print
luty 18

Animal print

Na początku pochwalę się, że dziś dostałam swojego pierwszego ShinyBoxa, a drugi jest już w drodze:D Wszystko to dzięki mojej ulubionej Szafowiczce, która poinformowała mnie o akcji trwającej na stronie vinted.pl ;) Zdążyłam w ostatniej chwili i załapałam się na lipcowe oraz listopadowe... Czytaj więcej

komentarzy: 7
Ćwieki a ćwieki. (+ inne duperele)
luty 13

Ćwieki a ćwieki. (+ inne duperele)

Dzisiaj przybyła nowa partia ćwieków, tym razem przyszywane. Widziałam, chociażby na forum, że dziewczyny często pytają które warto kupić - przyszywne czy te przykręcane na śrubkę. Same w sobie lepsze są przykręcane. Lepsze jakościowo. Wykonane z metalu, wytrzymałe.... Czytaj więcej

komentarzy: 19
Oczywiście, znowu buty:P
luty 11

Oczywiście, znowu buty:P

Myślę, że te buty można ocenić tylko w dwustopniowej skali: piękne albo totalnie paskudne :D Pamiętam, że moja mama miała podobne gdy byłam dzieciakiem i bardzo żałuję, że je wyrzuciła ;) Są z nowej kolekcji H&M. Bardzo wygodne! ;) Poniżej jeszcze koszula w czarno... Czytaj więcej

komentarzy: 30
1 2 3 4 5 ... następna