0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Droda go wymarzonej figury

blogi.szafa.pl/ /nadia2504

luty 05

skazana na sport.

dodane przez: nadia2504 dn. 05-02-2013 r.
skazana na sport.

Witajcie dziewczyny!!

Zrozumialam ostatnio najwazniejsza rzecz w moim zyciu...

jestem skazana na sport,ćwiczenia,fitnes itd...

Jak bylam malym dzieckiem bylam okropnie ale to okropnie chuda.Mniej wiecej w wieku 10 lat bardzo przytylam (nie wiedziec dlaczego) pozniej zaczelam chodzic na basen i znow bardzo schudlam.Jak przestalam znow przytylam i tak mi zostalo.W wieku 12 lat zaczelam tanczyc taniec towarzyski i tak przez 5 lat.nie schudlam bardzo ale mialam bardzo wycwiczone i wysportowane cialo.Jednak jak przestalam nie moglam utrzymac wagi.W okolicy 100-dniowki przezylam apogeum.64kg przy 165cm wygladalam zle czulam sie zle i na dodatek rozstalam sie z chlopakiem po 4 latach zwiazku.od marca zaczelam diete dukana w lipcu wazylam 50kg bylam w siudmym niebie.Niestety łatwo przyszlo latwo poszlo.dzis waze 65kg:( jest mi z tym strasznie zle.Kazda proba a bylo ich wiele konczy sie tak samo.Dopóki sie glodze (lub jem jakies weglowodanki bialeczka warzywka na parze i inne pierdoly) jest ok a jak tylko wypije piwo lub wyjde na pizze ze znajomymi zaczyna mi rosnac brzuch (moj wrog nr 1).

Poza tym moj facet tez ma racje mowi "kocham Cie jaka jestes jestes sliczna i taka wlasnie mi sie podobasz nie jakis wieszak wiec prosze usiadz i zjedz ze mna obiad"

wiec tak wlasnie robie bo wiem ze z nim nie wygram jak tylko zauwaza ze zaczynam sobie czegos odmawiac natychmiast zaczyna we mnie wpychac jedzenie.

Ostatnie wakacje to byl koszmar.Caly czas praktycznie w jednym stroju (w ktorym moglam patrzec na siebie) zadnego stroju kapielowego bo nie miescily mi sie piersi mam rozmiar 75D lub nawet DD.Nie mam prawie zadnego zdj z wakacji bo nie moglam na siebie patrzec.KOSZMAR!

Moje postanowienia na najblizszy czas.zdalam sesje jakis tydzien temu i zaczelam cwiczenia z Ewa,czasem przeplatam ja z Mel B.Ciezko.Srednio co drugi dzien mam kryzys.ale walcze.nie jem po 18 nie jem ziemniakow bo to dla mnie nie problem.gorzej z chlebem ale staram sie jesc ciemny,ograniczam slodycze jak tylko moge no i nie jem tlusto mieso staram sie jesc chude i pieczone w folii generalnie w miare uwazam na to co jem.co nie znaczy ze nie grzesze.

zrobilam zdj ale jak narazie nie mam odwagi Wam ich pokazac.moze jak juz cos wypracuje.

 

jedyna rzecz jaka odradze kazdej dziewczynie to radykalna dieta! prawda jest taka ze zeby utrzymac wage dieta musi trwac CALE ZYCIE.lub jak to inni mowia zmienic nawyki zywieniowe.moze i ok ale nie dla mnie.Po diecie moje cialo zmienilo sie o 180*

Np tluszcz pod skora bardzo brzydko sie rozklada tworzac wrecz grudki (nie mowie o cellulicie)

tak samo nigdy nie mialam problumu z grubymi rekami a teraz mam podobnie z pupa.Najwieksze moje problemy to byly nogi i brzuch a teraz wszystko:) nawet faldki na plecach.

Teraz stawiam na wypalenie tluszczyku no i tak juz zawsze.Staram sie polubic cwiczenia i czerpac z nich przyjemnosc (hah nie wychodzi mi) :P

Mam nadzieje ze to lato bedzie piekne!

ewa chodakowska, fitness, ćwiczenia, odchudzanie, figura,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


Cholerka
Zobacz blog

Cholerka napisała:

dodane: 07-02-2013 17:00

nadia, przyzwyczajają się, dlatego gdy ćwiczenia nie sprawiają mi już aż takiej trudności przechodzę na wyższy stopień :)
 

nadia2504
Zobacz blog

nadia2504 napisała:

dodane: 07-02-2013 16:55

Cholerka napisała:
"Ja osobiście najpierw wolę przejść przez skalpel bez trudu i dopiero zabrać się za ćwiczenia na trudniejszym poziomie :)"

tez mialam taka zasade ale podobno to zle bo miesnie sie przyzwyczajaja i mniej tluszczu sie spala:/
 

Kaasia1991

Kaasia1991 napisała:

dodane: 05-02-2013 23:28

powiedzcie mi dziewczyny skad bierzecie te cwiczenia ewy ? i mel b?
 

nadia2504
Zobacz blog

nadia2504 napisała:

dodane: 05-02-2013 23:01

ja rowniez yt:) jest tez masa innych cwiczen jak np p90x ktore tez sa ponoc dobre;) i tak najwazniejsze zeby nie odpuscic.
 

Cholerka
Zobacz blog

Cholerka napisała:

dodane: 05-02-2013 21:44

Kasiu Mel B na youtube Ewka z resztą też, wiem jednak, że dużo dziewczyn ma z czasopisma Shape czy jakoś tak...
 

Kaasia1991

Kaasia1991 napisała:

dodane: 05-02-2013 21:34

powiedzcie mi dziewczyny skad bierzecie te cwiczenia ewy ? i mel b?
 

Cholerka
Zobacz blog

Cholerka napisała:

dodane: 05-02-2013 21:15

Ja osobiście najpierw wolę przejść przez skalpel bez trudu i dopiero zabrać się za ćwiczenia na trudniejszym poziomie :)
 

nadia2504
Zobacz blog

nadia2504 napisała:

dodane: 05-02-2013 20:20

ja wlasnie tez po sesji sie zabralam wczesniej nie mialam szans.ja robie wieczorem ewke i na wiecej nie mam sil:P tydzien skalpela i od jutra kiler.uf az sie boje:P
 

Cholerka
Zobacz blog

Cholerka napisała:

dodane: 05-02-2013 20:02

Dzięki :) Ze względu na sesję nie ćwiczyłam, zaczęłam kilka dni temu i robiłam to codziennie najpierw skalpel Ewki (na początek bo jest chyba najłatwiejszy), a zaraz po niej Mel B brzuch i pośladki :). Po prostu lubię wysiłek :). Mam nadzieję, że na prawdę sobie w jedzeniu nie odmawiasz :).
 

nadia2504
Zobacz blog

nadia2504 napisała:

dodane: 05-02-2013 19:42

bombell-ja nie odmawiam sobie posilkow:) wstaje rano jem sniadanie pozniej kawusia pozniej obiadek pozniej cwicze i o 18 kolacja.nawet przez 5 min nie jestem glodna:)

Cholerka-(heh fajny nick:P)jak cwiczysz ewe i mel?chodzi mi o czestotliwosc.
 

nadia2504
Zobacz blog

nadia2504 napisała:

dodane: 05-02-2013 19:37

Wiesz poznalismy sie jak wazylam 50kg teraz ciagle mnie "pasie" :P
a ja czuje sie zle w swoim ciele i to jest dla mnie oznaka ze musze schudnac.
 

bombell

bombell napisała:

dodane: 05-02-2013 19:36

Ja mam pewną uwagę - nie schudniesz, omijając posiłki! Nie na darmo mówi się że najskuteczniejsza jest zbilansowana dieta. Ja nie mogłabym wytrzymać na diecie, odmawiać sobie jedzenia, chodzić głodna. Życzę powodzenia i zdrowego rozsądku :)
 

Cholerka
Zobacz blog

Cholerka napisała:

dodane: 05-02-2013 19:24

Ćwiczę z Ewą i Mel B, którą uwielbiam, teraz niestety dopadła mnie choroba i musiałam przerwać :(. Może skoro Twój chłopak mówi, że jest ok, to rzeczywiście nie jest tragicznie? Pamiętaj waga nie jest tak ważna jak wymiary - to w nich dopatrywać powinno się schudnięcia lub tez nie.
 

kami1

kami1 napisała:

dodane: 05-02-2013 19:10

Też ćwiczę z Ewa Chodakowską od 2 tygodni i widzę efekty już. Masz rację ,dieta jest dobra jak się stosuje ją przez całe życie. POWODZENIA!!!!!
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Chcialabym sie z Wami podzielic moim doswiadczeniem w zwiazku ze zmaganiami z nadwaga z tluszczykiem i droga do wymarzonej sylwetki:)

O mnie

nadia2504

Na szafie od: 09-01-2012

Obserwuj

Mam na imie Sabina ale wszyscy nazywaja mnie Nadia.Mam 21 lat i cudownego mezczyzne dla ktorego wlasnie (chociaz jego zdaniem nie powinnam) chce osiagnac swoj cel. Jestem studentka 2 roku filologii hiszpanskiej i stylistka paznokci. Nie jestem zadna dietetyczka ani trenerka fitnes.Obserwuje swoje cialo i staram sie dobierac taki zestaw cwiczen oraz "diete"a wlasciwie jej brak do swojego ciala.

Obserwują blog
z_pazurem
ellieellie
Cholerka
malinka-85
helloiwantyou

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1