0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Słodkie życie

blogi.szafa.pl/ /motylek113

mar. 20

Rocznicowe ciasto

dodane przez: motylek113 dn. 20-03-2012 r.
Rocznicowe ciasto

Od 4 lat co roku o tej samej porze pichce ciasto Bounty . To nasz taki zwyczaj . jak to mowia "Przez zoładek do serca mezczyzny" . Ciasto upieklam na pierwsza randke z moim Facetem . Było to dosyc ryzykowne poniewaz wiele osob ma uczulenie badz nie lubi kokosow , ale widac ktos nad tym czuwał bo T.  nie mogl najesc sie ;) Nie wiem czy z głodu czy z nerwow , ale od tej pory jest to nasze ciasto rocznicowe .  Jest szybkie , proste i bardzo smaczne ;) 

 

Pieczemy biszkopt czekoladowy z 4 jaj . Nastepnie bierzemy sie za przygotowanie masy : 2  i 1/2 szkl mleka gotujemu z 2 cukrami wanilowymi i 1/2 szkl cukru krysztalu . Dodajemy 20 dag kokosu i gotujemy na malenkim ogniu az kokosy zmiekna (ok 20 min) . Dodajemy kostke masła i gotujemy az stopi sie calkowicie . W 1/2 szkl mleka rozpuszczamy budyn waniliowy i wlewamy do gotujacej sie masy kokosowej . Mieszamy i lekko cieple wykladamy na biszkopy . Polewamy dosyc grubo roztopiona czekolada . 

bounty kokosy placek,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


blebleble1
Zobacz blog

blebleble1 napisała:

dodane: 20-03-2012 16:22

jamajka91 dzięki :*
 

jamajka91
Zobacz blog

jamajka91 napisała:

dodane: 20-03-2012 16:15

blebleble1 jak włączysz "wiadomości" to na samym dole sa powiadomienia blogowe, jak autorka doda jakiś przepis albo ktoś się wypowie w tym wątku to tam bedzie pisało:)
 

jamajka91
Zobacz blog

jamajka91 napisała:

dodane: 20-03-2012 16:13

o kurde jakie proste:)
 

blebleble1
Zobacz blog

blebleble1 napisała:

dodane: 20-03-2012 16:03

jej, dlaczego ja śledzę Twój blog, a nie ma tej info umieszczonej u mnie na moim koncie? jak ja Ciebie później odnajdę?
 

paulenka987
Zobacz blog

paulenka987 napisała:

dodane: 20-03-2012 15:52

Wygląda cudnie, ale nie wiem czy tyle kokosu by udało mi się zjeść ;)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

Słodkie życie

Prowadzony przez:
motylek113

Moje kuchenne rewolucje ;)

O mnie

motylek113

Na szafie od: 20-01-2010

Obserwuj

Mam 23 lata od kilku lat moja pasja jest kuchnia a bardziej szczegolowo to Pieczenie roznych slodkosci . Pieke dla siebie dla rodziny dla faceta jak i przyszlych tesciow ;) Rodzina czesto wypozycza sobie mnie do przygotwan roznych przyjec okolicznosciowych co sprawia mi ogromna frajde ;)

Kategorie
Archiwum
Obserwują blog
agacia_w
truskaweczkaa92
DidYouKnow
ecri16
Paula1701
jagababa123
miiszel
AnanasowAaa
zuzia_17
blebleble1
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
5