0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Królestwo Drobiazgów

blogi.szafa.pl/ /monisia_88

lis. 10

Wyniki Konkursu !

dodane przez: monisia_88 dn. 10-11-2012 r.
Wyniki Konkursu !

Witam, szczególnie te dziewczyny, które brały udział w moim konkursie :)) Zgodnie z obeitnicą dzisiaj ogłoszę wyniki.

Muszę zaznaczyć, że do konkursu zgłosiły sie 24 osoby.

W pierwszym etapie wybrałam 15 osób, których opis najlepszego pokrowca szczególnie mi sie spodobał :)

Te osoby brały udział w losowaniu, w którym została wylosowana juz tylko jedna osoba - ta która zwyciężyła :)

Gratulacje należą się claudyn !!! :))

Zwycięzce proszę o kontakt w wiadomości prywatnej :)

 

Reszcie osób dziekuję za udział i zapraszam do dalszego śledzenia bloga, bo być może pojawi się w krótce podobny konkurs :))

wyniki konkursu,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


vvvasiuniavvv
Zobacz blog

vvvasiuniavvv napisała:

dodane: 10-11-2012 23:13

Gratuluję :) i idę pocieszać telefon :(
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 10-11-2012 21:25

thx God, moja pierwsza wygrana w życiu :D
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 10-11-2012 21:24

hehee! ;p
 

olgate
Zobacz blog

olgate napisała:

dodane: 10-11-2012 14:50

Maliinka - źle napisałaś niestety ;)
 

monisia_88
Zobacz blog

monisia_88 napisała:

dodane: 10-11-2012 14:49

Zapraszam kolejnym razem ;))
 

monisia_88
Zobacz blog

monisia_88 napisała:

dodane: 10-11-2012 14:46

Zapraszam kolejnym razem ;))
 

maliinka
Zobacz blog

maliinka napisała:

dodane: 10-11-2012 14:43

Będzie mu zimno jak spadnie śnieg :(
 

niedozywiona
Zobacz blog

niedozywiona napisała:

dodane: 10-11-2012 14:41

łeee, mój telefon jest zawiedziony...
 

maliinka
Zobacz blog

maliinka napisała:

dodane: 10-11-2012 14:40

Gratuluje zwycięszczyni :D ( nie wiem czy dobrze napisałam, hee)
 

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1