0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

Lepsze Jutro ! Lepsza Ja !

blogi.szafa.pl/ /minta92

maj 01

Lepsze Jutro ! Lepsza Ja !

dodane przez: minta92 dn. 01-05-2013 r.
Lepsze Jutro ! Lepsza Ja !

Witam was Kobietki !

Pewnie macie dosyć już tych zakładanych BlOGÓW o dietach , ćwiczeniach , zmianach itd ! ale myślę że założenie takiego bloga pomoże mi w walce z Kilogramami ! tzn Dowiem się więcej na temat zywienia , na temat ćwiczeń , ktoś da mi cenną radę , ktoś  bedzie mnie wspierał w zmaganiach . . .  A więc :

Mam 21 lat , waże około 75kg przy wzroście 160 cm ! wiem wiem jest to nadwaga nie bedę się z tym ukrywać i nie przyjmować tego do wiadomości ! Tyle ważę i wiem zdaje sobie z tego sprawę że jest sporo do zrzucenia ! dlatego chcę zmienić swoje ciało, lepiej się czuć , lepiej wyglądać , kiedyś ważyłam około 4 lata temu około 55 kg czułam się świetnie ! zadowolona byłam ze swojej figury ! no ale spasłam sie przez te 4 lata jak świnia :) nie to że miałam problemy , że rzucił mnie chłopak itd itd Tylko poprostu z LENISTWA !!!!!! zrobiłam się leniem ! zero ruchu ! ciągle samochodem wszędzie ! leżenie na kanapie ! zajadanie się tonami słodyczy , cola , fast-fody itd ! Dziś patrząc w lustro powiedziałam sobie DOŚĆ ! NIE CHCĘ JUŻ TAK WYGLĄDAĆ ! od dziś zaczynam walkę o lepszą siebie !! nie wymagam od siebie że będe mieć talie osy , zarysowane mięśnia , wrzeżbione mega sexowne ciało ! chcę mieć poprostu kobiecą figurę ! :) chcę mieć trochę dupy ! cyc żeby był ! lekki brzuszek ! itd !

Postanowiłam ćwiczyć z Ewą która chyba znacie ! :) postawiłam na Kiler ! wytzrymałam zaledwie 19 minut wiem że nie jest to super wyczyn zle zawsze krok do przodu niż do tyłu ! postanowiłam że będę ćwiczyć z nią co drugi dzień na przemian z bieganiem ! co do diety nie chce żadnej stosować poprostu jem to co uważam za dobre dla mnie ! czyli razowy chleb , warzywa , woda niegazowana , owoce , mniej słodzić cukrem ! Definitywnie powiedział NIE ! słodyczą , gazowanym napoja , fast-foody , białe piewczywo , sól !!! Jak sądzicie co jeszcze powinnam odstawić ? dodam że zaczynam pic herbatę zieloną i czerwoną !

Trzymajcie za mnie kciuki żeby udało mi się zwyciężyć walke z tłuszczem i wygrać z samą sobą ! Co tydzień będe pisać czy zauważyłam jakieś zmiany   :)

Co do wymierów swoich napiszę jutro ( szczerzę to boje sie zmierzyć bo te liczby mnie chyba przerażą ) :P

 

Buziaki Dla was dziewczyny i trzymam za wszystkie Kciuki w walce z tłuszczem !!

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


bowryj
Zobacz blog

bowryj napisała:

dodane: 03-05-2013 14:54

Widzę,że nie tylko ja walczę z tłuszczykiem:)Dodaję do obserwowanych,bo ciekawią mnie Twoje dalsze postępy ;)
 

natalka26_06

natalka26_06 napisała:

dodane: 02-05-2013 11:36

przeraziło mnie to zdjęcie jak na nie pierwszy raz spojrzałam...
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 02-05-2013 11:19

brzuch i tyłek ćwiczę już od baaardzo dawno (szczególnie brzuch). Przechodziłam już przez zwykłe brzuszki, a6w, 8 minut ABS i BUNS, Chodawkowska, sławna Mel B (na tyłek efekty jakieś tam są, ale skoro w taki sam czas mogę mieć mega efekty... to po co mam go tracić ;)).
Mój zestaw na tyłek składa się teraz glównie z właśnie ćwiczeń Fitappy. O ile tyłek miałam wyćwiczony już dość mocno to po jednym dniu od ćwiczeń z Fitappy miałam znaczne zakwasy ;) Nie widziałam się chwilę z facetem, przez ten czas 2 tygodnie ćwiczyłam codziennie - był w szoku. I pod względem wizualnym i dotykowym, stwierdził że się strasznie ujędrniły. Ale to było jakiś czas temu. Teraz ćwiczę co drugi dzień różne partie ciała, żeby mialy czas się regenerować, a efekty nadal coraz lepsze. Pupę mam niemal jak JLo, a miałam brzydką i opadniętą :) tylko teraz jeszcze chudnę, żeby efekt był milszy dla oka ;)
Oto ten zestaw (usuń spacje): youtube .com /watch?v=45hrzJtX4ug&f eature=share&list=PL92 A187DEBE3D75A0
Robię również przysiady z wyskokiem tego samego dnia oraz zesta Fitappy na wewnętrzną stronę ud.
Co do brzuszka: jako podstawowe ćwiczenie stosuję Mel B ABS (nie trening brzucha, tylko ABS - to 2 różne ćwiczenia), a na lepsze efekty stosuję znane wszystkim ćwiczenia PLANKOWE :) zapewne nieraz je ćwiczyłyście nie zdając sobie sprawy z ich nazwy. Napinanie mięśni, utrzymywanie prostej sylwetki działa świetnie na cały obszar mięśni brzucha (skośne ślicznie się wyrabiają). Planki oczywiście z Fitappy :) http:// www. youtube.com/watch?v=C3FPm8 XlgQg
Do tego stosuję zmodyfikowane ćw 3 z tego zestawu (jako dodatkowe), że opieram się na ręce wyprostowanej, utrzymuję linię prostą i przytrzymując się dla równowagi drugą ręką o np. łóżku biodra w górę i w dół ;) skośne natężenie 200% ;) polecam
Stosuję również Fitappy na ramiona, czasem poćwiczę trening interwałowy. I biegam, mniej więcej co drugi dzień (nie mogę częśniej bo mam problemy ze stawami).
Mierzyłam się 24.04 i dziś. 2 dni nie ćwiczyłam, bo się uczyłam. -2,5cm w talii z 72 na 69,5 :P ;) tyłek bez zmian bo ćwiczeniami z tyłka się nie chudnie, tylko zazwyczaj wygląda genialnie i cm+ z racji uniesienia i napięcia.
W razie pytań służę pomocą :)
 

Paulinkaa1310

Paulinkaa1310 napisała:

dodane: 02-05-2013 10:05

Może polecisz mi jakieś ćwiczenia?
 

Paulinkaa1310

Paulinkaa1310 napisała:

dodane: 02-05-2013 10:03

Zaczynam z Tobą od dzisiaj, też nie mogę się zebrać w sobie żeby rozpocząć dietę. Szczególnie że jestem przed maturą i boje się żeby nie osłabić się odstawiając posiłki które zazwyczaj jadłam. Ważę 67,5 kg przy wzroście 163/ więc nie jest dobrze.
Na Twoim miejscu odstawiłabym jeszcze makarony wszelkiego rodzaju, są bardzo tuczące a można znaleźć wiele zamienników w postaci ryżu, kasz np. kus kus, gryczana, jęczmienna.
 

Faith90
Zobacz blog

Faith90 napisała:

dodane: 02-05-2013 09:58

Trzymam kciuki, powodzenia!;)
 

dagoos86
Zobacz blog

dagoos86 napisała:

dodane: 02-05-2013 09:42

Witam w klubie blogujących-odchudzających ;)
Podobnie jak koleżanka poniżej radziłabym dodatkowo zrezygnować ze smażonego- zamiast tego przygotowuj posiłki na parze- mniej kaloryczne, dużo zdrowsze i można odkryć wiele nowych smaków:)
A ćwiczenia najlepiej sobie urozmaicić, żeby się nie zniechęcić- polecam skalpel i turbo Chodakowskiej oraz ćwiczenia z Mel B, Fitappy (wszystkie są na YT). Powodzenia!
 

karola6300
Zobacz blog

karola6300 napisała:

dodane: 02-05-2013 09:32

powodzenia :)
 

zakupoholiczka1996

zakupoholiczka1996 napisała:

dodane: 02-05-2013 09:25

spokojnie, ja ważyłam 90/165 i żyłam :) w taki czy inny sposób.. teraz waże 65 ale i tak z 10 wypadałoby schudnąć :)
 

loveshoping

loveshoping napisała:

dodane: 02-05-2013 08:59

odstaw rowniez smazone jedzenie :) jedz za to gotowane mieso :)
a co do cwiczen nie wolalabys zaczac od skalpela lub turbo ? tak od razu killer ?:) polecam tez cwiczenia z ewka ktore są na youtube po 6 min. wybierasz sobie 5 takich filmikow i cwiczysz pol godz :) ja cwicze rowniez z Mel B na nogi i posladki, uwielbiam je :)
 

Alexstyle23

Alexstyle23 napisała:

dodane: 02-05-2013 08:57

Powodzenie życzę, ja lubię czytać blogi dziewczyn, które ćwiczą, zmieniają swoje nawyki żywieniowe i piszą o różnych dietetycznych i smacznych daniach :)
Odrzucając słodycze, fast foody i gazowane napoje + jesli dodasz ćwiczenia napewno odniesiesz sukces, ale uważaj też na porcje jakie spożywasz, jeszcze raz powodzenia życzę :)
 

naSskaa
Zobacz blog

naSskaa napisała:

dodane: 02-05-2013 08:56

Dasz rade :) Powodzenia.
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 02-05-2013 00:00

blog jest mega motywacją dla odchudzania, tak więc powodzenia;) razem raźniej jest się odchudzać:))
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

CZAS ZAWALCZYĆ O SIEBIE ! TO JEST TERAZ MOJA CHWILA . . . ! CZAS POKAZAĆ ŻE DAM RADĘ WSZYSTKIM TYM CO WE MNIE DAWNO ZWĄTPILI !! DZIEWCZYNY ZACZYNAM WALKĘ Z WROGIEM ! WALKĘ Z . . . . . . . . TŁUSZCZEM !!! :)

O mnie

minta92

Na szafie od: 24-01-2012

Obserwuj

:)

Obserwują blog
paulis132
dagoos86
feeeeling
natalka26_06
piska129

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
2