0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

blog o odchudzaniu :)

blogi.szafa.pl/ /mint1

maj 20

słodycze na diecie :)

dodane przez: mint1 dn. 20-05-2013 r.
słodycze na diecie :)

Cześć Dziewczyny!

Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić słodyczą. Pewnie jak większości z Was słodycze są moją wielką słabością. Przed dietą potrafiłam opychać się nimi w nieskończoność. Zjedzenie na raz tabliczki czekolady nie było dla mnie żadnym problemem, oczywiście najczęśniej jadłam ją przed snem ;) Moim ogromnym sukcesem jest to, że zaczynając dietę, zredukowałam słodycze praktycznie do minimum (żeby nie powiedzieć do zera) tak naprawdę z dnia na dzień. Jednak im dłużej się odchudzam dochodzę do wniosku, że słodycze na diecie są dozwolone, a nawet wskazane :) Zacznę od tego, że przede wszystkim jeśli zdecydujemy się na zjedzenie czegoś słodkiego, powinnyśmy to zjeść rano np. w ramach drugiego śniadania- nasz organizm na pewno zdąży wszystko spalić. Trzeba też zdecydowanie kontrolować ilość, co pewnie nie jest zbyt odkrywcze :) Dlaczego uważam, że słodycze w odpowiedniej ilości na diecie są wskazane? Dieta to nie udręka! Jeżeli np. dwa razy w tygodniu zjemy coś słodkiego od razu nie przytyjemy! A co to za filozofia przez miesiąc nie zjeść nawet kostki czekolady, a po miesiącu nadrobić zaległości i opychać się bez końca? Bo zazwyczaj tak to się kończy. Ważne jest też to na jakie słodycze się decydujemy. Oto moje pomysły na dozwolone, niskokaloryczne słodycze na diecie, razem z ich wartością kaloryczną :)

1. Biszkopty (często goszczące w moim jadłospisie)- 3 sztuki około 65 kalorii.

2. Galaretka- szklanka około 110 kalorii (można do niej dorzucić owoce :)).

3. Batonik duplo- 1 sztuka 99 kalorii.

4. Pasek mlecznej czekolady- około 100 kalorii.

5. Lody- big milk śmietankowy 85 kalorii.

6. Batonik musli- 1 sztuka około 100kalorii.

Oczywiście należy pamiętać, że słodycze to PUSTE KALORIE, a jak wiadomo każdy będący na diecie zwraca uwagę na jakość jedzenia, na to jak ono wpływa na nasz organizm. Jednak taka ściąga myślę, że przyda się każdemu, bo wiadomo, że każda z nas ma czasem napady ochoty na słodyczę i w takiej chwili warto wybrać 'lżejszą' alternatywę :)

A WY JAKIE SŁODYCZE JECIE NA DIECIE? :)

Mój dzisiejszy jadłospis :)

Śniadanie- pół ciemnej bułki z polędwicą sopocką, rzodkiewką i szczypiorkiem. Płatki kukurydziane z kefirem. Zielona herbata.

2 śniadanie- big milk, kiwi. Zielona herbata.

Obiad- dwa jajka sadzone, bez tłuszczu, na patelni teflonowej. Kalafior i ogórki kiszone.

Podwieczorek- jogurt i jabłko.

Kolacja- serek wiejski z warzywami. 

:)

wpis edytowany 2013-05-20 o godz. 23:50:54

odchudzanie, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


3mkm3
Zobacz blog

3mkm3 napisała:

dodane: 28-05-2013 10:08

Rzadko zdarza mi się mieć chęć na słodycze, prędzej zgrzeszę piwem i paluszkami. Jednak kiedy już mnie bardzo "ciśnie" na coś słodkiego wybieram lekkie lody, np. Big Milk albo rodzynki i muesli :)
 

angua79

angua79 napisała:

dodane: 22-05-2013 10:12

@matra, dzięki, zagladam na Twojego bloga regularnie ;) Fajne masz przepisy. Ja niestety lubię kruche ciasto na masełku ;)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 21-05-2013 11:41

szafiarka_ jeeej ale Ci zazdroszczę!! :D jestem pod wrażeniem, że można na myśl czekolady mieć odruch wymiotny :P przed dietą dla mnie nie było dnia bez czekolady :D ciesz się! :)
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 21-05-2013 10:30

a ja słodkiego nie lubię, mdli mnie na samą myśli o czekoladzie, mam odruch wymiotny już po jednej kostce, więc nie mam tego problemu ani na co dzień, ani na diecie, jupi:) a w ramach słodkości jem jogurciki owocowe:)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 21-05-2013 09:39

Wiadomo, że słodycze to tak naprawdę śmieci, ale uważam, że warto spojrzeć na ich wartość kaloryczną, bo chyba lepiej zjeść np. baton musli niż marsa. Niestety np. ja nie mam czasu na pieczenie ciastek czy innych "zdrowszych" słodyczy, dlatego wybieram te, które podałam ;)
 

matra
Zobacz blog

matra napisała:

dodane: 21-05-2013 09:30

angua79, ja czasem też piekę słodycze wymagające masła czy oleju, ale staram się ich unikać [zwłaszcza tych z masłem], bo mi po prostu mniej smakują. Jak Ci się chce, to możesz sobie na mojego bloga zerknąć, tam gdzieś w początkowych przepisach mam m.in. ciastka bez tłuszczu i cukru, albo dwuskładnikowe ciastka bananowe i kilka tego typu wypieków. Zawsze to jakaś alternatywa.
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 21-05-2013 09:25

Ja jak mam ochotę na coś słodkiego to jem głównie owoce suszone- morele,żurawinę,migdały- tylko wiadomo,w rozsądnych ilościach :) No i czekolada,ale nie mleczna tylko gorzka-wspomniane tu min. 70% kakao. Albo owoce-taki banan czy truskawki zaspokajają ochotę na coś słodkiego :)
Dawniej często piekłam ciasteczka owsiane i chyba muszę do tego powrócić :P
 

sssonia
Zobacz blog

sssonia napisała:

dodane: 21-05-2013 08:56

nie odchudzam się, ale polecam jako przekąskę niskokaloryczną (może nie słodką, ale równie kuszącą) popcorn, ale taki robiony z ziaren przez siebie w domu (nie kupiony gotowy albo taki do mikrofalówki - oba mają dużo niezdrowych dodatków)
 

angua79

angua79 napisała:

dodane: 21-05-2013 08:44

jak matra - piekę owsiane ciastka (masło, orzechy, słonecznik, więc są kaloryczne, ale nie są to puste kalorie, tylko zdrowe); jak mi się nie chce, to gorzka czekolada min. 70% albo suszone owoce. Słodycze sklepowe jem naprawdę sporadycznie. A w ogóle uwaząm, ze dobra dieta to taka, na której nie trzeba liczyc kalorii
 

matra
Zobacz blog

matra napisała:

dodane: 21-05-2013 06:59

Ja tam wprawdzie na jakiejś specjalnej diecie nie jestem, po prostu zdrowo się odżywiam, czasem skubnę jakieś słodycze sklepowe, ale nie rozumiem przeliczania słodyczy na same kalorie.
A śmieciowy skład? Nie lepiej sobie samemu coś słodkiego w domu przygotować ze zdrowszych produktów?
Taki batonik musli to straszny śmieć. Biszkopty, JEŻELI jadasz te okrągłe również. Wystarczy porównać sobie skład prawdziwych podłużnych biszkoptów np z SANu z okrągłymi Petitkami..

No ale wszystko dla ludzi (;
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

blog o odchudzaniu :)

Prowadzony przez:
mint1

Zakładam bloga, żebym podzielić się z Wami moją walką ze zbędnymi kilogramami, swoimi wskazówkami i przemyśleniami na temat diety :) Chciałabym, aby stał się dodatkową motywacją dla mnie i może dla innych :) Zapraszam do czytania!

O mnie

mint1

Na szafie od: 09-03-2013

Obserwuj

Mam 21 lat i jestem wesołą studentką :) Od zawsze marzę, żeby wreszcie zmieścić się w rozmiar S/M :)

Obserwują blog
koja55
j_na
Tysiek
kasiulla5
mlo0oda
PauLi0
klaudiax3
sadir
bochulcynka
tabasco_
oleczka089
gusiaczek390
Anona
anyas
dagoos86
madzia88lena
laraa
alpina
dayenn
feeeeling
ivaa15
Smaajl
vvvasiuniavvv
nasiekk
Carmen-M
miiszel
rudakytka
odkrywca97
ness15831
mrs-london
Stokrotka-
siatkowka97
ziuutaa
kasia181710
Anniiiaa
damian010288
kopertaa
anulkaxxdx
MAJUNIA2507
kamakajka
sylwiap0611
indianka20
beataciezkowska
olimpiaolimpia
judyska89
madosia
szerylejdis
pogodynka87
izula2617
szafiareczka1991
fuckoffmondays
88gogo
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0