0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

blog o odchudzaniu :)

blogi.szafa.pl/ /mint1

maj 08

dzisiejszy jadłospis :)

dodane przez: mint1 dn. 08-05-2013 r.
dzisiejszy jadłospis :)

Cześć Dziewczyny!:) 

Kolejny pracowity dzień za mną, dobrze, że ma się już ku końcowi. Zaraz wychodzę na spacer, korzystając z przepięknej pogody, która wreszcie zawitała do Trójmiasta :) potem zaraz wskakuję do łóżka :) Mam dzisiaj mały kryzys, cały dzień chodzi za mną gorący pączek lub jakieś pyszne lody ehh! ale nie złamię się!

A oto co dzisiaj zjadłam :)

Śniadanie- pół grahamki z chudą szynką, rzodkiewką, ogórkami i szczypiorkiem, szklanka kefiru z musli. Zielona herbata.

2 śniadanie- kiwi, jogurt naturalny activia.

Obiad- (wczorajszy) pierś z kurczaka ugotowana, marchewka, brokuły i kalafior.

Podwieczorek- sok ze świeżowyciskanych grejpfrutów, jogurt naturalny z otrębami żytnimi.

Kolacja- serek wiejski ze szczypiorkiem i rzodkiewkami.

Jutro na obiad planuję zrobić wreszcie placuszki z cukini :) Jutro też dzień ważenia (o zgrozo!). Trzymajcie kciuki;)

odchudzanie, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 09-05-2013 10:56

Ojj na pewno karnet motywuje, doskonale to wiem, gdyż mam identycznie z basenem ;) może do czerwca się jakoś zdopinguję i wykupię karnet na siłownie na czerwiec ;)
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 09-05-2013 10:14

ja mam tak że jak nie zapłacę to się nie ruszę:) jak wydasz przeszło stówkę na karnet to szkoda Ci będzie nie iść każdego dnia, bo czujesz wtedy że kasa przepada, mimo zakwasów i zmęczenia.....Ja tak miałam przez ok 2tyg, a teraz miesnie sie przyzwyczaily i mimo iz regularnei zwiekszam tempo na biezni a na ręce i brzuch zaczynam dokładać nieduże obciążenia, to zakwasów nie ma, mięśnie się przyzwyczaiły do codziennego wysiłku:) Najlepiej mieć kogoś równie zdeterminowanego do towarzystwa, zawsze na wachę zrzucić się można i jest z kim pogadać:)Chociaż na bieżni wole być w ciszy:)Tam masz jeszcze instruktorów który zawsze doradzą, konkretnie im pokazujesz gdzie chcesz "stracić" i Ci dobierają odpowiednie ćwiczenia, lub układają całą rozpiskę na plan treningowy, pokazują jak to wykonać i na początku pilnują czy robisz dobrze, także warto się wybrać jak ktoś jest laikiem w temacie:)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 08-05-2013 21:43

z takim zapałem na pewno dasz radę :) dużo ćwiczysz, podziwiam Cię! ja od zawsze byłam typem totalnie niesportowym, od zawsze samochodem/autobusem nigdy pieszo, w szkole wf to była zmora, teraz zaczynam się przekonywać do ruchu ;) może kiedyś przekonam się do siłowni ;)
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 08-05-2013 21:35

ja ćwiczę 6 razy w tyg na siłowni, godzinka bieżni plus ok -,5 godziny ćwiczeń na poszczególne partie (brzuszki, ramiona, pośladki, rozciąganie), ale w sumie weekend majowy mi odleciał bo siłownia nieczynna była:(
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 08-05-2013 21:33

no jeszcze 10kg:) 13 przytyłam w ciągu roku po rzuceniu palenia:)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 08-05-2013 21:12

Szafiarka_ to ładnie Ci ubyło:) oby tak dalej:) brawo:) dużo masz do zrzucenia? ;)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 08-05-2013 21:11

przede wszystkim chodzę na basen i bardzo dużo chodzę, co drugi wieczór 2h marszu, 2 razy w tygodniu ćwiczę z mel b ;)
 

naSskaa
Zobacz blog

naSskaa napisała:

dodane: 08-05-2013 21:07

A ćwiczysz coś?
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 08-05-2013 19:19

3,5 tyg na diecie jestem i schudłam 3,5kg:) 5cm pod biustem, 3 w biuście,4 w talii, 4 w pasie, 1cm w ramieniu, 1cm w biodrach:)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 08-05-2013 19:13

dziękuję :) super, że Ci tyle ubyło:) ile łącznie schudłaś i jak długo jesteś na diecie? :) ja ważę się co czwartek :) czyli raz w tygodniu :) chociaż nie ukrywam, że czasem mam ochotę wskoczyć na wagę wcześniej:P
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 08-05-2013 19:09

super jadłospis:) u mnie jak zwykle przewaga chleba w diecie:) Ale od piątku ubyło mi ponad 0,5kg, miałam ważyć się co tydzień ale dziś nie wytrzymałam, oby tak dalej, a Ty jak często się ważysz?
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

blog o odchudzaniu :)

Prowadzony przez:
mint1

Zakładam bloga, żebym podzielić się z Wami moją walką ze zbędnymi kilogramami, swoimi wskazówkami i przemyśleniami na temat diety :) Chciałabym, aby stał się dodatkową motywacją dla mnie i może dla innych :) Zapraszam do czytania!

O mnie

mint1

Na szafie od: 09-03-2013

Obserwuj

Mam 21 lat i jestem wesołą studentką :) Od zawsze marzę, żeby wreszcie zmieścić się w rozmiar S/M :)

Obserwują blog
koja55
j_na
Tysiek
kasiulla5
mlo0oda
PauLi0
klaudiax3
sadir
bochulcynka
tabasco_
oleczka089
gusiaczek390
Anona
anyas
dagoos86
madzia88lena
laraa
alpina
dayenn
feeeeling
ivaa15
Smaajl
vvvasiuniavvv
nasiekk
Carmen-M
miiszel
rudakytka
odkrywca97
ness15831
mrs-london
Stokrotka-
siatkowka97
ziuutaa
kasia181710
Anniiiaa
damian010288
kopertaa
anulkaxxdx
MAJUNIA2507
kamakajka
sylwiap0611
indianka20
beataciezkowska
olimpiaolimpia
judyska89
madosia
szerylejdis
pogodynka87
izula2617
szafiareczka1991
fuckoffmondays
88gogo
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0