0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

blog o odchudzaniu :)

blogi.szafa.pl/ /mint1

kwi. 21

pyszny dietetyczny obiad :)

dodane przez: mint1 dn. 21-04-2013 r.
pyszny dietetyczny obiad :)

Cześć Kochane! :)

W życiu każdego odchudzającego się i będącego na diecie przychodzi taki moment jak kryzys, a czasem też po prostu wpada się w monotonię jedzenia. Jestem na diecie od ponad 7 tygodni i nie ukrywam, że ta monotonia powoli mnie dotyka, zwłaszcza jeżeli chodzi o obiady. Bo ile można jeść grillowane mięso/ryby, warzywa, lekkie zupy, ryże mimo, że na przemian to ciągle w tej samej postaci. Dlatego dzisiaj podczas robienia obiadu wpadł mi całkiem przypadkiem do głowy fajny pomysł na (jak dla mnie) nową postać jedzenia, które jem od dawna. Pomysł zapewne nie jest zbytnio odkrywczy, ale na pewno dietetyczny, zdrowy i mi baaardzo smakował :) 

Składniki na 2 porcje :)

- 1 pierś z kurczaka

- 1 mały brokuł 

- około 2-3 białek (w zależności od wielkości jajek)

- koperek (lub jak kto woli może być pietruszka)

- łyżka oliwy

Jak to zrobić?

Gotujemy pierś, to samo robimy z brokułem. Zagotowane składniki kroimy na drobne kawałki. W między czasie ubijamy na sztywno białko. Do białka dodajemy pokrojoną już pierś i brokuły, do tego dorzucamy koperek/pietruszkę. Całość mieszamy. Wyciągamy patelnie i całość podduszamy na łyżce oliwy :) Doprawiamy odrobiną soli i pieprzu.

Wychodzi przepyszne! Jutro na pewno zrobię sobie jeszcze raz :) i pomyślałam, że można do tego dodać trochę jogurtu naturalnego- wypróbuję z jogutrem :) Próbowałam też oszacować ilość kalorii, na porcje wychodzi max 250 kalorii :)

SMACZNEGO :)

i Dziewczyny jak macie jakieś sprawdzone i pyszne dietetyczne przepisy na obiad to podzielcie się w komentarzach :))

Miłego dnia!

odchudzanie, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 22-04-2013 23:29

ja dzisiaj jadłam z brązowym ryżem-pycha! :)
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 22-04-2013 17:41

W sumie racja.. Dzięki,no to mam pomysł na jutrzejszy obiad :) Tylko ja sobie dodam jeszcze przed duszeniem ciemnego makaronu ;)
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 22-04-2013 17:26

nie pamiętam dokładnie ile gotowałam, ale zdaje się, że jakoś 15-20minut, zobaczysz, kiedy będzie ugotowany i zdatny do zjedzenia :D
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 22-04-2013 17:26

nie pamiętam dokładnie ile gotowałam, ale zdaje się, że jakoś 15-20minut, zobaczysz, kiedy będzie ugotowany i zdatny do zjedzenia :D
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 22-04-2013 15:34

Ile trzeba gotować ten filet? :D
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 21-04-2013 19:05

dzięki za super przepisy! na pewno skorzystam :)
gusiaczek390 super strona! też na pewno będę zaglądać:)
jeszcze raz dzięki!:)
 

gusiaczek390

gusiaczek390 napisała:

dodane: 21-04-2013 17:34

polecam strone smak-zdrowia.blogspot.com - ja czerpie z tego duuuzo :)
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 21-04-2013 17:18

pożywana i smaczna jest też sałatka sojowa, do tego bardzo zdrowa, soja zawiera dużo białka i fitohormonów a większość osób rzadko ją jada lub wcale, a jest niedroga:)Doskonała także na kolację.
soję dzień wcześniej namoczyć w dużej ilości wody, żeby ją wciągnęła i namiękła, następnie opłukać, zagotować, gotować ok 15-20 min aż zmięknie porządnie, wystudzić na durszlaku. Dodać pokrojoną drobno cebulkę (lub kilka zależnie od ilości soi i ich wielkości), kiszone ogórki pokrojone w kostkę, sól i pieprz dla smaku, można także wymieszać z naturalnym jogurtem ale bez jest dla mnie lepsza:)
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 21-04-2013 17:13

chyba najlepsza jaka jadłam, jak pierwszy raz poczęstowałam rodzinę to teraz za każdym rzem jak przychodzę to chcą żebym cała dużą michę robiła:)

aha jeszcze takie najprostsze wiosenne, ta jest dobra na kolację:

sałata, rzodkiewki, świeże ogórki i/lub pomidory (podobno ich się nie powinno łączyć ale niektórzy łączą), szczypior, gotowane jajka, mały jogurt naturalny, mały fix sałatowy lub sól i pieprz wg uznania

a taka do obiadu:
surowy kalafior podzielony na maleńkie różyczki, świeży posiekany koperek duża ilość, jogurt naturalny, odrobiona soli i pieprzu- brzmi mdło ale sałatka jest przepyszna i prosta w zrobieniu
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 21-04-2013 16:40

szafiarka_ ta pierwsza sałatka brzmi pysznie!:) na pewno zrobię :))
 

ecri16
Zobacz blog

ecri16 napisała:

dodane: 21-04-2013 16:36

Faajne ;)
 

monyku
Zobacz blog

monyku napisała:

dodane: 21-04-2013 16:27

dobre dobre!:))
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 21-04-2013 16:25

drugie danie z patelni (bez tłuszczu, ja na woku robię na wodzie/parze):
mała pierś kurczaka pokrojona w kostkę, puszka czerwonej fasoli, puszka pędów bambusa i puszka kiełków fasoli mung, dusimy rzem, doprawiamy lekko na ostro, ja używam przyprawy do dan meksykańskich w sporej ilości, bardzo ciekawe danie i smaczne, na długo syci
 

szafiarka_

szafiarka_ napisała:

dodane: 21-04-2013 16:22

brzmi smacznie, jednak ja bym też zjadła z ryżem brązowym lub ugotowała d tego jakiś bukiet warzyw bo nie najadła bym się tym:)
polecam dietetyczna a bardzo pożywną salatkę:

ugotowana pokrojona w kostkę pierś kurczaka/indyka(ok 0,5kg) sałata lodowa cała główka, świeży ogórek 2-3szt, kukurydza z puszki, ser sałatkowy lub feta (ja kupuje luxmilk z biedronki i jest pyszny), wymieszać aż ser połączy wszystkie składniki, osolić i dodać pieprzu dla smaku, żadnej oliwy bo serek zawiera potrzebny tłuszcz, pychota, nigdy mi sie nie znudzi:)
 

kas1991
Zobacz blog

kas1991 napisała:

dodane: 21-04-2013 16:07

Fakt, trochę za mało kalorii. 250 kcal to było moje drugie śniadanie, ewentualnie kolacja - jadłam 4 posiłki dziennie. Na śniadanie oraz obiad przyjmowałam po 350 kcal i pięknie schudłam ;)
Ale pomysł na danie fajny.
 

mint1
Zobacz blog

mint1 napisała:

dodane: 21-04-2013 16:05

Z tego co czytałam to nie należy łączyć białka z węglowodanami, dlatego nie dodałam ryżu :( Ale wiadomo każdy ma inne teorię :) może jutro spróbuję z ryżem.
Będąc na diecie mój obiad od zawsze miał do 300 kalorii, jem mało i często, nie czuję się głodna, a większość kalorii pochłaniam rano :)
 

annawanna5

annawanna5 napisała:

dodane: 21-04-2013 15:59

Za mało zwłaszcza, że nie mam tam węglowodanów. Mały brokuł to pikuś. Dorzuć do tego brązowy ryż/razowy makaron i to dopiero będzie zdrowy, sensowny i dietetyczny obiad:P
 

karenmuse
Zobacz blog

karenmuse napisała:

dodane: 21-04-2013 15:52

przepis wydaje się bardzo fajny i na pewno jest smaczne, ale wydaje mi się, że jak na obiad to 250 kcal to jest zdecydowanie za mało...
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

blog o odchudzaniu :)

Prowadzony przez:
mint1

Zakładam bloga, żebym podzielić się z Wami moją walką ze zbędnymi kilogramami, swoimi wskazówkami i przemyśleniami na temat diety :) Chciałabym, aby stał się dodatkową motywacją dla mnie i może dla innych :) Zapraszam do czytania!

O mnie

mint1

Na szafie od: 09-03-2013

Obserwuj

Mam 21 lat i jestem wesołą studentką :) Od zawsze marzę, żeby wreszcie zmieścić się w rozmiar S/M :)

Obserwują blog
koja55
j_na
Tysiek
kasiulla5
mlo0oda
PauLi0
klaudiax3
sadir
bochulcynka
tabasco_
oleczka089
gusiaczek390
Anona
anyas
dagoos86
madzia88lena
laraa
alpina
dayenn
feeeeling
ivaa15
Smaajl
vvvasiuniavvv
nasiekk
Carmen-M
miiszel
rudakytka
odkrywca97
ness15831
mrs-london
Stokrotka-
siatkowka97
ziuutaa
kasia181710
Anniiiaa
damian010288
kopertaa
anulkaxxdx
MAJUNIA2507
kamakajka
sylwiap0611
indianka20
beataciezkowska
olimpiaolimpia
judyska89
madosia
szerylejdis
pogodynka87
izula2617
szafiareczka1991
fuckoffmondays
88gogo
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0