0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

blog o odchudzaniu :)

blogi.szafa.pl/ /mint1

mar. 21

idealny fit-jadłospis!

dodane przez: mint1 dn. 21-03-2013 r.
idealny fit-jadłospis!

Cześć!

Po ostatniej wielkiej burzy w komentarzach na temat mojego jadłospisu, postanowiłam go dopracować :) Zacznę od tego, że mój codzienny jadłospis będzie krążył w granicach 1000-1200 kalorii i nie uważam, żeby było to głodzenie się. Nie czuję się głodna, po prostu odchodzę od posiłku "niedojedzona", lecz po chwili to uczucie mija, zwłaszcza po wypici wody lub herbaty.  

Będę wdzięczna jak w komentarzach podacie swoje pomysły na dietetyczne posiłki :) i ewentualne uwagi :)

A oto mój dzisiaje menu :D

Śniadanie- grahamka z polędwicą sopocką, jajko, 2 rzodkiewki i szypiorek, szklanka kefiru.

2-gie śniadanie- 2 kiwi w jogurcie naturalnym.

Obiad- zupa-krem brokułowa (PYCHA!)

Podwieczorek- jabłko i 1/2 grejpfruta.

Kolacja- twarożek z rzodkiewką i szypiorkiem + wafel ryżowy.

 

Przy okazji wyprzedzam już wszelkie uwagi dot. owoców na podwieczorek. Jem go około 17. Chodzę spać ok.24, wcześniej ćwiczę, dlatego nie uważam, żeby była to zbrodnia :)

Pozdrawiam:)

odchudzanie, dieta,

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


MagicNight

MagicNight napisała:

dodane: 21-03-2013 15:19

moim zdaniem w twojej diecie jest za mało kcal. tak szybka strata kilogramów moze spowodowac dosc duze rozstepy
 

BeautifulAngelDoll
Zobacz blog

BeautifulAngelDoll napisała:

dodane: 21-03-2013 15:05

Polecam Ci pieczywo na naturalnym zakwasie bez polędwicy, bo nie jest zdrowa, powinnaś wykluczyć z jadłospisu wszelkiego rodzaju szynki pełne konserwantów, jeśli chcesz mieć nieskazitelną cerę. Cała reszta jest ok, choć przed obiadem polecam Ci codziennie brać tran, bo nie jesz chyba za często ryb, a przecież nie chcesz mieć wysuszonej skóry i połamanych włosów;) Przyda się też zielona herbata, woda z sokiem z cytryny i kakao codziennie:) Jedz jak najwięcej owoców, szczególnie zmiksowanych z mlekiem, bo są bardzo pożywne. I trochę więcej błonnika, na śniadanie płatki owsiane na wodzie z mlekiem i owocami, możesz też do jogurtów lub koktajli dosypywać siemię lniane:) Pozdrawiam!
 

a_n_n_aa_n_n_a
Zobacz blog

a_n_n_aa_n_n_a napisała:

dodane: 21-03-2013 14:32

Takich diet łącznie musiałabym mieć kilka, bym z głodu nie umarła :P ;)
 

anaaa22
Zobacz blog

anaaa22 napisała:

dodane: 21-03-2013 13:57

bardzo fajny jadłospis, dla każdego - zdrowy, świeży, dużo owoców i warzyw, nabiał. Tak trzymaj :)
 

matra
Zobacz blog

matra napisała:

dodane: 21-03-2013 13:25

Wafel ryżowy to taka mała głupawa ściema dla odchudzających się, tak samo jak chlebki Wasa.
Jasne, że jeden nikogo nie zabije, ale w sumie, to wysokie IG podbije Ci glukozę we krwi tak szybko jak szybko ona opadnie i w efekcie czego w ogóle nie zasyci..

Ale poza tym reszta bardzo ok, nie tylko pod kątem odchudzania się.
 

mlo0oda
Zobacz blog

mlo0oda napisała:

dodane: 21-03-2013 12:32

Braavooo tak trzymaj!! :) az zglodnialam :D :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

blog o odchudzaniu :)

Prowadzony przez:
mint1

Zakładam bloga, żebym podzielić się z Wami moją walką ze zbędnymi kilogramami, swoimi wskazówkami i przemyśleniami na temat diety :) Chciałabym, aby stał się dodatkową motywacją dla mnie i może dla innych :) Zapraszam do czytania!

O mnie

mint1

Na szafie od: 09-03-2013

Obserwuj

Mam 21 lat i jestem wesołą studentką :) Od zawsze marzę, żeby wreszcie zmieścić się w rozmiar S/M :)

Obserwują blog
koja55
j_na
Tysiek
kasiulla5
mlo0oda
PauLi0
klaudiax3
sadir
bochulcynka
tabasco_
oleczka089
gusiaczek390
Anona
anyas
dagoos86
madzia88lena
laraa
alpina
dayenn
feeeeling
ivaa15
Smaajl
vvvasiuniavvv
nasiekk
Carmen-M
miiszel
rudakytka
odkrywca97
ness15831
mrs-london
Stokrotka-
siatkowka97
ziuutaa
kasia181710
Anniiiaa
damian010288
kopertaa
anulkaxxdx
MAJUNIA2507
kamakajka
sylwiap0611
indianka20
beataciezkowska
olimpiaolimpia
judyska89
madosia
szerylejdis
pogodynka87
izula2617
szafiareczka1991
fuckoffmondays
88gogo
pokaż więcej

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0