0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

androny

blogi.szafa.pl/ /miedziana

kwi. 18

fotomenu + złota gumka do włosów

dodane przez: miedziana dn. 18-04-2012 r.
fotomenu + złota gumka do włosów

witam :)

mój dzisiejszy jadłospis:

ŚNIADANIE, ciemna bułka, plasterek sera, polędwica sopocka, ogórek, szczypior. grejpfrut przekreślony bo niestety nie podołałam. spróbowałam trochę i nie da rady, nie polubię ich..


OBIAD, mięso mielone bez panierki usmażone na niewielkiej ilości oliwy, trochę pekińskiej plus pomidorek i sos czosnkowy ( jogurt naturalny, świeży czosnek, przyprawy)

 

PODWIECZOREK jabłuszko :)

 

 

KOLACJA jabłko plus 2 wasy z polędwicą sopocką i ogórkiem

 

 

plus coś na zmianę tematu ;)

 

 

zaraz odziewam moje zacne leginsy, rozgrzeweczka i ruszam dupsko na dwór pobiegać :)

a u Was jak? piszcie piszcie bo jestem ciekawa :)

 

 

 

 

 

wpis edytowany 2012-04-18 o godz. 20:04:53

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


ssoowwaa

ssoowwaa napisała:

dodane: 19-04-2012 20:14

Olej z pestek winogron też nie nadaje się do smażenia...:(
 

miedziana
Zobacz blog

miedziana napisała:

dodane: 19-04-2012 11:15

SSOOWWAA pomyłka! dziś zauważyłam, że to nie była oliwa, a olej z pestek winogron ;) zieloną herbatę piję, ale dobrze ze napisałaś kiedy ją pić, bo wlaśnie chcialam wypić do śniadania, i błąd!
 

rudaaa12

rudaaa12 napisała:

dodane: 19-04-2012 10:35

Też bym zjadła sos czosnkowy.. i mam zamiar kupić dziś grejpfruty ;D !
 

claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 18-04-2012 21:30

ojej... ja mogę wcinać grejpfruty kilogramami :P ja proponuję przekroić w drugą stronę i wyjadac łyżeczką :)
 

Spain
Zobacz blog

Spain napisała:

dodane: 18-04-2012 21:06

skąd gumeczka :)?
 

ssoowwaa

ssoowwaa napisała:

dodane: 18-04-2012 20:49

Nie smaż na oliwie. Ogólnie, jeśli chodzi o tłuszcze roślinne to polecam olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia i nic więcej nie potrzeba wymyślać, lepszy od oliwy i można na nim smażyć, ale ważne jest, żeby spożywać 1 łyżkę takiego oleju dziennie na zimno, np. do surówek, ma to dwie zalety, po pierwsze chroni świeżo pokrojone warzywa przed utratą witamin i innych pożądanych składników poprzez utlenianie i inne zachodzące reakcje, po drugie olej na zimno (właśnie ta 1 łyżka oleju rzepakowego) dostarcza odpowiednią ilość NNKT i to w odpowiedniej proporcji, co jest niezwykle istotne do prawidłowego działania tych kwasów, nie wystarczy samo ich spożywanie, musi zostać zachowana właśnie owa proporcja, którą olej rzepakowy posiada. Śniadanie świetnie zbilansowane, ciemne pieczywo (węglowodany), ser żółty i polędwica (proteiny i lipidy), ogórek, szczypiorek (witaminy, błonnik-znikome ilości ale zawsze:)Dodałabym niewielką ilość otrąb pszennych, obiad i reszta też ok, z wyjątkiem tej oliwy (ona nie nadaje się do smażenia)Polecam picie zielonej i czerwonej herbaty (tylko nie w trakcie ani nie zaraz po posiłku, blokuje to wchłanianie witamin i minerałów), dużo wody (lepiej źródlana niż mineralną, lub na zmianę).....przepraszam za tak długo coment, ale nie potrafię się powstrzymać jeśli chodzi o kwestie żywienia:)
 

Gskk
Zobacz blog

Gskk napisała:

dodane: 18-04-2012 20:43

Ja zakupiłam w biedrze grejpfruty i je pochłaniam :D Uwielbiam!

Ale mi narobiłaś ochoty na sos czosnkowy :D Chyba sobie jutro zrobię :D
 

koja55
Zobacz blog

koja55 napisała:

dodane: 18-04-2012 20:34

Świetna gumka. Zaraz zabieram się za ćwiczenia. Jedzenie bez szału :C
 

princesssska
Zobacz blog

princesssska napisała:

dodane: 18-04-2012 20:30

gumeczka ładna, a jeśli chodzi o bieganie to właśnie wróciłam:)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

androny

Prowadzony przez:
miedziana

o moich zmaganiach z kompleksami, i inne pierdołki.

O mnie

miedziana

Na szafie od: 25-03-2009

Obserwuj

taki tam stworek...

Obserwują blog
marrta
koja55
Kornelinka
Alexa_89
miiszel
edytka137
klaudia1991i22

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
0