0% prowizji - na zawsze!

UŻYTKOWNICY

androny

blogi.szafa.pl/ /miedziana

kwi. 17

dieta, dieta, DIETA! fotomenu.

dodane przez: miedziana dn. 17-04-2012 r.
dieta, dieta, DIETA! fotomenu.

witam witam :D

moje menu z dzisiaj:

ŚNIADANIE, tak wiem, banan jest zbędny, a miałam taaaaką ochotę! chlebek z serkiem wiejskim, szynka drobiową, ogórek, szczypior, banan, bawarka z 1,5 lyżki cukru


2 ŚNIADANIE, sałatka z serkiem wiejskim, ogórkiem, szczypiorem, sałatą, kminkiem, słonecznikiem, mniam mniam!


3 ŚNIADANIE? mały zapełniacz między 2 śniadaniem a obiadem, bo dopiero jechałam do domu, a burczało w brzuchu.

 

OBIAD, sajgonki, największa z warzywami i kurczakiem, 2 małe z samymi warzywami + szczypior i marchewa, bo nie miałam nic innego ;p zamiast smażyć upiekłam w piekarniku, wytopiło się trochę tłuszczu więc odsączyłam w papierze.

 


PODWIECZOREK:

KOLACJA:

 


+ oczywiście woda i 3 kubki zielonej herbaty (już mi bardziej smakuje!)

ogólnie jak patrzę trochę dużo mi się wydaje. porcje nie są duże (chociaż na zdjęciu wyglądają na spore ;p). co myślicie?

ciężko przymusić mi się znowu do ćwiczeń, na szczęście jutro idę biegać z koleżanką.

a u Was jak?

:))

 

Brak

Komentarze



Możliwość komentowania została wyłączona


claudyn
Zobacz blog

claudyn napisała:

dodane: 17-04-2012 21:57

ja sie do cwiczen nie musze zmuszać bo jestem doslownie chora jak nie zrobię podstwowwego zestawu .
;p
 

hrabina_san
Zobacz blog

hrabina_san napisała:

dodane: 17-04-2012 21:38

no tak, zgadzam sie, ze cwiczenia sa najwazniejsze:) ja codziennie robie 200 brzuszkow- rano jak wstaje 100 i wieczorem kolejne 100. nie ma zmiluj, czy ide na impreze czy mam na raniutko do szkoly- robie ZAWSZE. jak przegapie raz na dwa miesiace to jest swieto. do tego codziennie cwiczenia na ramiona, plus mase przysiadow (na tylek i uda;p) i sklonow. zaczelam tez dla siebie pic mniej kaw- z okolo 4 dziennie, zeszlam juz do jednej prawdziwej plus jednej inki.
 

marrta

marrta napisała:

dodane: 17-04-2012 20:45

Co robi kminek? :) Wczoraj też go w czymś miałaś i zastanawiam się czy to dla smaku czy dla jakiejś jego funkcji :)
 

miedziana
Zobacz blog

miedziana napisała:

dodane: 17-04-2012 20:43

no więc tak. wiadomo że jogurt naturalny lepszy, ale jak się biega do szkoly, ze szkoly na korki itd to pitny jest po prostu wygodniejszy. martaa269 ja bym na 3 posiłkach nie dała rady :)

piszę, ze banan zbędny, bo parę wpisów temu pokazałam bardzo podobne śniadanie jak dzisiejsze, i dostałam komentarze że sam cukier, że za kaloryczny i wywalić.

podwieczorek jadłam ok 2 h po obiedzie, a kolację jakieś 2 h pozniej.

hrabina_san jabłko było tylko jedno, za to 2 pomarancze. nie pokazałam tego, ale po obiedzie wypiłam sobie trochę soku wyciśniętego z 2 pomaranczy (oczywiście miąższu nie wywaliłam tylko dodałam do soku). a od jutra próbuję przekonać się do grejpfrutów, chociaż nigdy ich nie lubiłam. herbatę zieloną piję dopiero od wczoraj, ale staram się jak najwięcej. i nawet zaczyna smakować mi :D

misiiak mam świadomość jak ważne są ćwiczenia. wcześniej ćwiczyłam sporo, teraz miałam 2 tyg przerwy, z róznych powodów, i teraz staram się znów ćwiczyć chociaż 3 razy w tyg, cięzko znowu się zmusić, ale jak pisałam, jutro zaczynam od biegania :)
 

misiiak
Zobacz blog

misiiak napisała:

dodane: 17-04-2012 19:51

Właściwie w tym wszystkim to właśnie ćwiczenia są najważniejsze. Nie mówię, że zdrowe odżywianie jest niepotrzebne ale organizm potrzebuje właściwie wszystkiego po trochu.
Więc zacznij sobie jeść "normalnie" i ćwicz, efekt będzie jeszcze lepszy.
 

ohkate

ohkate napisała:

dodane: 17-04-2012 19:48

dlaczego banan zbędny ?
 

raffine1
Zobacz blog

raffine1 napisała:

dodane: 17-04-2012 19:28

banan jest ok;)
powinno sie jesc 5posilków ( z czego w 4 powinny wystepowac warzywa lub owoce lub soki) zero cukru, słodyczy,tłustego jedzenia,białe mięsko i bedzie ok;) ja jem 1200kcal dziennie i spada;) takze powodzenia
 

hrabina_san
Zobacz blog

hrabina_san napisała:

dodane: 17-04-2012 19:28

wszystko wyglada fajnie. jem podobnie ale bez miesa bo jestem wege :) ale nie odchudzam sie, po prostu tak sie odzywiam- bo lubie. dodalabym tutaj jeszcze ze 2 duze jablka, 1 pomarancz, jakies platki muessli. moze jeszcze z 1 jogurt ale nie pitny. 1pitny na 1 normalny. ale obiady jem co 3 dni okolo (nie mam nawyku) wiec kalorycznie to sie wyrownuje z tym co Ty tu przedstawiasz. banana nie odejmuj! przeciez to samo zdrowie! z czegos kalorie trzeba brac, a lepiej z banana niz z czekoldy! i odstaw cukier, na nic Ci on sie zda :D polecam duuzo zielonej herbaty :D
 

BeautifulAngelDoll
Zobacz blog

BeautifulAngelDoll napisała:

dodane: 17-04-2012 19:26

Banan nie jest zbędny:) Jest bardzo zdrowy:) Zamiast jogurtu do picia zdrowszy będzie jogurt naturalny z pokrojonymi kawałkami owoców, albo koktajl z mleka i wybranych przez Ciebie owoców. Ja zawsze przygotowuję zdrowe alternatywy przetworzonych potraw min nabiału z cukrem, bo nie lubię tanich i mniej pożywnych "owocowych" jogurtów z konserwantami. Lepiej poświęcić czas i zrobić coś naprawdę zdrowego na kolację:) Ja jem zawsze 5 posiłków dziennie, składają się na nie głównie owoce i warzywa, naturalne soki rozcieńczone z wodą, zielona herbata, jajka, kefir, kotlety sojowe lub owoce morza z czarnym albo brązowym ryżem. Najważniejsze, żebyście odżywiały się zdrowo, wtedy bardzo szybko zrzucicie nadmierne kilogramy:) Możecie jeść po 18 pod warunkiem, że ostatni posiłek zjecie na 3-4 godziny przed zaśnięciem. Wszystko zależy od tego o której godzinie zasypiacie:) Pozdrawiam:*
 

ohkate

ohkate napisała:

dodane: 17-04-2012 19:21

dlaczego banan zbędny ?
 

martaa269
Zobacz blog

martaa269 napisała:

dodane: 17-04-2012 18:56

ja bym wywalila ten jogurt pitny i podwieczorek. no i cukier :P

u mnie jest to tak, ze staram sie nie przekraczac 1500 kalorii dziennie, jem 3 posilki. no i na wieczor po 18,19 tez nie wcinam. ale jesli chodzi o Ciebie, to jesli nie chcesz schudnac, dieta jest spoko. zdrowo :)
 

Wyszukiwarka

UŻYTKOWNICY

Szukaj:

RSS

Dodaj do ulubionych

O blogu

androny

Prowadzony przez:
miedziana

o moich zmaganiach z kompleksami, i inne pierdołki.

O mnie

miedziana

Na szafie od: 25-03-2009

Obserwuj

taki tam stworek...

Obserwują blog
marrta
koja55
Kornelinka
Alexa_89
miiszel
edytka137
klaudia1991i22

Podaj powód zgłoszenia:


Zamknij
1